Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (20780)

Vierailija
7781/20780 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on todella levottomia juttuja. Olen lopettanut kirjoittelun sen vuoksi ettei sekoitu.

Vierailija
7782/20780 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ahdistavaa. Näin sieltä yläkerrasta kiusataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7783/20780 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti nähdään pian ja selvitetään kaikki.

Kun sitä ei tule tapahtumaan. Sen sijaan pimeys ja sumeus jatkuu.

Vierailija
7784/20780 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 

En koskaan kommentoi

E-miehenä. Älkää sotkeko

minua tällaisiin. x

Olen erittäin samaa mieltä.

Vierailija
7785/20780 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehdettömät haavat ääntelevät kiinni toisissaan. Tuulen pyörre pyörittää viime vuotisia lehtiä pellolla.

Ja minä ajattelen sinua. 

Tuulen puuskat tulevatkin suunnaltasi, ja mietin myös sinitaivaan alla, että mitenkä siellä.

Vierailija
7786/20780 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisenakaan oleminen ei näemmä pelasta. Aika siis ryhtyä sukupuolettomaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7787/20780 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskattaa ja mulla ei ole wc pönttöä, kuin vasta kuuden jälkeen. Ämpäri on. Mut siitäkään ei ole hyötyä. Mihin ne sieltä kippaan. Naapurin takapihalleko. Vai meniskö suoraan takapihalle kyykkii. Tai uuden naapurin pihalle 😅 Tätä on nyt harkittava tarkkaan. 

Vierailija
7788/20780 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on todella levottomia juttuja. Olen lopettanut kirjoittelun sen vuoksi ettei sekoitu.

Ettei mikä sekoitu? Tämä on edelleenkin anonyymi palsta. Jos sinä tiedä, mikä on kenenkin kirjoittamaa, niin ottaisin annoksen sitä, mitä sinä olet ottanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7789/20780 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emppu, tuun niin naimaan sut. 😘😘 

Vierailija
7790/20780 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan täällä sekoittuu. Päät ja sydämetkin, elleivät ole jo valmiiksi sekaisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7791/20780 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on todella levottomia juttuja. Olen lopettanut kirjoittelun sen vuoksi ettei sekoitu.

Ettei mikä sekoitu? Tämä on edelleenkin anonyymi palsta. Jos sinä tiedä, mikä on kenenkin kirjoittamaa, niin ottaisin annoksen sitä, mitä sinä olet ottanut. 

Toisista en tiedä, mutta itsestäni tiedän. Se riittää epämukavuuteen.

Vierailija
7792/20780 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskattaa ja mulla ei ole wc pönttöä, kuin vasta kuuden jälkeen. Ämpäri on. Mut siitäkään ei ole hyötyä. Mihin ne sieltä kippaan. Naapurin takapihalleko. Vai meniskö suoraan takapihalle kyykkii. Tai uuden naapurin pihalle 😅 Tätä on nyt harkittava tarkkaan. 

Miten niin mihin kippaat? Ämpäriin muovipussi ja kakit sinne. Pussi roskiin. Ole hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7793/20780 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusu söpölle 😍😘

Vierailija
7794/20780 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskattaa ja mulla ei ole wc pönttöä, kuin vasta kuuden jälkeen. Ämpäri on. Mut siitäkään ei ole hyötyä. Mihin ne sieltä kippaan. Naapurin takapihalleko. Vai meniskö suoraan takapihalle kyykkii. Tai uuden naapurin pihalle 😅 Tätä on nyt harkittava tarkkaan. 

Voi hyvänen aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7795/20780 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskattaa ja mulla ei ole wc pönttöä, kuin vasta kuuden jälkeen. Ämpäri on. Mut siitäkään ei ole hyötyä. Mihin ne sieltä kippaan. Naapurin takapihalleko. Vai meniskö suoraan takapihalle kyykkii. Tai uuden naapurin pihalle 😅 Tätä on nyt harkittava tarkkaan. 

Muovipussi ämpäriin tavarat sinne ja sitten roskiin.Kuten sähkökatkonaikana.

Vierailija
7796/20780 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskattaa ja mulla ei ole wc pönttöä, kuin vasta kuuden jälkeen. Ämpäri on. Mut siitäkään ei ole hyötyä. Mihin ne sieltä kippaan. Naapurin takapihalleko. Vai meniskö suoraan takapihalle kyykkii. Tai uuden naapurin pihalle 😅 Tätä on nyt harkittava tarkkaan. 

Miten niin mihin kippaat? Ämpäriin muovipussi ja kakit sinne. Pussi roskiin. Ole hyvä.

Kiitos 😁 olinpa yksinkertainen! Tämä remppa alkaa väsyttää niin että ei aivot yksinkertaisesti tahdo enää toimia 😲 

Vierailija
7797/20780 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperinen biojätepussi toimii yllättävän hyvin jos siinä on kuivahtanutta biojätettä, varsinkin jotain hedelmien kuoria ja ideaalisti multaa yms. En missään nimessä suosittele muovia. 

Vierailija
7798/20780 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emppu, tuun niin naimaan sut. 😘😘 

Ei minulta. Eikä mikään muukaan millään lempi- eikä oikealla nimellä. On ihan muut ihmiset jo mielessä. Ihan vaan, ettet luule minun epätoivoisesti huutelevan perääsi. 

Vierailija
7799/20780 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin M(n) sitoa sut sänkyyn ja nuolla hitaasti tod kauan jonka jälkeen rakastella sua hellästi pitkillä vedoilla pohjaan asti ja näitä toistellen tod, tod kauan. Välillä antaisin sun maistaa sitä ja meidän nesteitä. Suutelisin ja kehuisin sua koko ajan. Haluan sua niin paljon kaikkien näiden vuosien edestä. Vain sinä, aina.

Entä jos PE on mennyt jo joskus 1900-luvulla..? 😄

Kommentoimatta ylempään, punastuttaa. =) 

Vierailija
7800/20780 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa jo maanantai.