Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20780)
Tosi ahdistavaa. Näin sieltä yläkerrasta kiusataan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nähdään pian ja selvitetään kaikki.
Kun sitä ei tule tapahtumaan. Sen sijaan pimeys ja sumeus jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan kommentoi
E-miehenä. Älkää sotkeko
minua tällaisiin. x
Olen erittäin samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Lehdettömät haavat ääntelevät kiinni toisissaan. Tuulen pyörre pyörittää viime vuotisia lehtiä pellolla.
Ja minä ajattelen sinua.
Tuulen puuskat tulevatkin suunnaltasi, ja mietin myös sinitaivaan alla, että mitenkä siellä.
Naisenakaan oleminen ei näemmä pelasta. Aika siis ryhtyä sukupuolettomaksi.
Paskattaa ja mulla ei ole wc pönttöä, kuin vasta kuuden jälkeen. Ämpäri on. Mut siitäkään ei ole hyötyä. Mihin ne sieltä kippaan. Naapurin takapihalleko. Vai meniskö suoraan takapihalle kyykkii. Tai uuden naapurin pihalle 😅 Tätä on nyt harkittava tarkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on todella levottomia juttuja. Olen lopettanut kirjoittelun sen vuoksi ettei sekoitu.
Ettei mikä sekoitu? Tämä on edelleenkin anonyymi palsta. Jos sinä tiedä, mikä on kenenkin kirjoittamaa, niin ottaisin annoksen sitä, mitä sinä olet ottanut.
Emppu, tuun niin naimaan sut. 😘😘
Kaikkihan täällä sekoittuu. Päät ja sydämetkin, elleivät ole jo valmiiksi sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on todella levottomia juttuja. Olen lopettanut kirjoittelun sen vuoksi ettei sekoitu.
Ettei mikä sekoitu? Tämä on edelleenkin anonyymi palsta. Jos sinä tiedä, mikä on kenenkin kirjoittamaa, niin ottaisin annoksen sitä, mitä sinä olet ottanut.
Toisista en tiedä, mutta itsestäni tiedän. Se riittää epämukavuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Paskattaa ja mulla ei ole wc pönttöä, kuin vasta kuuden jälkeen. Ämpäri on. Mut siitäkään ei ole hyötyä. Mihin ne sieltä kippaan. Naapurin takapihalleko. Vai meniskö suoraan takapihalle kyykkii. Tai uuden naapurin pihalle 😅 Tätä on nyt harkittava tarkkaan.
Miten niin mihin kippaat? Ämpäriin muovipussi ja kakit sinne. Pussi roskiin. Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Paskattaa ja mulla ei ole wc pönttöä, kuin vasta kuuden jälkeen. Ämpäri on. Mut siitäkään ei ole hyötyä. Mihin ne sieltä kippaan. Naapurin takapihalleko. Vai meniskö suoraan takapihalle kyykkii. Tai uuden naapurin pihalle 😅 Tätä on nyt harkittava tarkkaan.
Voi hyvänen aika.
Vierailija kirjoitti:
Paskattaa ja mulla ei ole wc pönttöä, kuin vasta kuuden jälkeen. Ämpäri on. Mut siitäkään ei ole hyötyä. Mihin ne sieltä kippaan. Naapurin takapihalleko. Vai meniskö suoraan takapihalle kyykkii. Tai uuden naapurin pihalle 😅 Tätä on nyt harkittava tarkkaan.
Muovipussi ämpäriin tavarat sinne ja sitten roskiin.Kuten sähkökatkonaikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskattaa ja mulla ei ole wc pönttöä, kuin vasta kuuden jälkeen. Ämpäri on. Mut siitäkään ei ole hyötyä. Mihin ne sieltä kippaan. Naapurin takapihalleko. Vai meniskö suoraan takapihalle kyykkii. Tai uuden naapurin pihalle 😅 Tätä on nyt harkittava tarkkaan.
Miten niin mihin kippaat? Ämpäriin muovipussi ja kakit sinne. Pussi roskiin. Ole hyvä.
Kiitos 😁 olinpa yksinkertainen! Tämä remppa alkaa väsyttää niin että ei aivot yksinkertaisesti tahdo enää toimia 😲
Paperinen biojätepussi toimii yllättävän hyvin jos siinä on kuivahtanutta biojätettä, varsinkin jotain hedelmien kuoria ja ideaalisti multaa yms. En missään nimessä suosittele muovia.
Vierailija kirjoitti:
Emppu, tuun niin naimaan sut. 😘😘
Ei minulta. Eikä mikään muukaan millään lempi- eikä oikealla nimellä. On ihan muut ihmiset jo mielessä. Ihan vaan, ettet luule minun epätoivoisesti huutelevan perääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin M(n) sitoa sut sänkyyn ja nuolla hitaasti tod kauan jonka jälkeen rakastella sua hellästi pitkillä vedoilla pohjaan asti ja näitä toistellen tod, tod kauan. Välillä antaisin sun maistaa sitä ja meidän nesteitä. Suutelisin ja kehuisin sua koko ajan. Haluan sua niin paljon kaikkien näiden vuosien edestä. Vain sinä, aina.
Entä jos PE on mennyt jo joskus 1900-luvulla..? 😄
Kommentoimatta ylempään, punastuttaa. =)
Täällä on todella levottomia juttuja. Olen lopettanut kirjoittelun sen vuoksi ettei sekoitu.