Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (20774)

Vierailija
6081/20774 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukkuisin paremmin vierelläsi.

Minäkin hänen, kuuman miehekkään miehen😍🔥

Ehkä kirjoitin sen sinulle

🤔 ei voi tietää. 

Vierailija
6082/20774 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää pääsiäisen jatkoa kaipaamalleni aurinkoa odotellessa.

Etkö sinäkään saanut unta?

Sade ropisi kovaa ja mustarastas silti lauleskeli ikkunan vieressä. Hieno herätys sikeästä unesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6083/20774 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen vähän kierrellen tunnistettavuuden takia. On sen verran spessua menossa.

Vierailija
6084/20774 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää pääsiäisen jatkoa kaipaamalleni aurinkoa odotellessa.

Etkö sinäkään saanut unta?

Sade ropisi kovaa ja mustarastas silti lauleskeli ikkunan vieressä. Hieno herätys sikeästä unesta.

Olisikohan katuvalot sekoittaneet sen? ;)

Vierailija
6085/20774 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ymmärsinkö oikein?
Sä lähestyt mun sydäntäin
Vai unta onko tää, jos hän ei jää?

Sanoiko hän niin, kun me kuljettiin
Että meille loistaa tähti sittenkin kirkkaimmin?
Sitä en mä nää, totuin niin pimeään
Mutta pienen, pienen valkeen sait syttymään.

Vierailija
6086/20774 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostunut löytää aikaa, kiireenkin keskellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6087/20774 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukkuisin paremmin vierelläsi.

Minäkin hänen, kuuman miehekkään miehen😍🔥

Ehkä kirjoitin sen sinulle

🤔 ei voi tietää. 

 

Ei minulta nuo runot

tai tapaamisvisiot. 

 

Minun tekstini eivät

välttämättä avaudu heti.

 

Ehkä vasta sadan 

vuoden kuluttua.

 

Ripottelen siemeniä,

tykitän valokoodeja..

 

Teen vain osani. 

 

x

6088/20774 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostunut löytää aikaa, kiireenkin keskellä. 

Tää "kyl varmaan johonkin väliin sopii" 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6089/20774 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ymmärsinkö oikein?
Sä lähestyt mun sydäntäin
Vai unta onko tää, jos hän ei jää?

Sanoiko hän niin, kun me kuljettiin
Että meille loistaa tähti sittenkin kirkkaimmin?
Sitä en mä nää, totuin niin pimeään
Mutta pienen, pienen valkeen sait syttymään.

Lässyn lässyn

Häivy!

Yhyy

Vierailija
6090/20774 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ymmärsinkö oikein?
Sä lähestyt mun sydäntäin
Vai unta onko tää, jos hän ei jää?

Sanoiko hän niin, kun me kuljettiin
Että meille loistaa tähti sittenkin kirkkaimmin?
Sitä en mä nää, totuin niin pimeään
Mutta pienen, pienen valkeen sait syttymään.

Lässyn lässyn

Häivy!

Yhyy

Aamukrapula painaa päälle? Kohta jätät kaivattusi?

Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6091/20774 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ei nähdä, kaikki on hyvin nyt.

Kaikki ei todellakaan ole hyvin, koska ei nähdä. 

Vierailija
6092/20774 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enempää minulta.

Hyvin harvoin kirjoitan

hengen asioista täällä.

 

Tämä on kaipuuketju.

Niin, aivan niin..

Joten

jatkakaa te kaipauksen

parissa. sE 🖐

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6093/20774 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

E lähentelee täydellisyyttä.

Vierailija
6094/20774 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä sydämein

Sait ikiroutaan painumaan

Kun et tullutkaan.

Tulluthan olen monesti

Monen maan kamaralle

Beckylle ja Tamaralle

 

Sinussa on ikijää

Ei tarvi sitä jäädyttää

Tulen silti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6095/20774 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E lähentelee täydellisyyttä.

 

Kiitos Rakas. x

Vierailija
6096/20774 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää pääsiäisen jatkoa kaipaamalleni aurinkoa odotellessa.

Etkö sinäkään saanut unta?

Sade ropisi kovaa ja mustarastas silti lauleskeli ikkunan vieressä. Hieno herätys sikeästä unesta.

Uskon, että mustarastas hälventelee laulullaan olevaisuuksien välisiä verhoja. Siksi herääminen sen lauluunkin tuntuu voimakkaammalta ja sielua hyväilevältä heräämiseltä. 

Vierailija
6097/20774 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostunut löytää aikaa, kiireenkin keskellä. 

Tuskinpa se nyt ajan puutteesta kiinni. Jos ei muka ehdi, niin ei ole kiinnostunut. Vai onko tämä niitä mielikuvitussuhteita?

Vierailija
6098/20774 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ölinää, jos joku laittaa kauniin kaipausvärssyn. Niitä nyt lukee sata kertaa mieluummin, kuin ainaisia anuksia tai jotain riidanhaastamista. Romantikot, älkäämme lannistuko! 💪 

💝💝💝  

Vierailija
6099/20774 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on täydellinen

sanoi hän itselleen

ja kiitti kauniisti. 

 

Hienotunteisesti 

yleisö pysytteli mainitsemasta

hänen habitustaan. 

 

Miten hän kantoikin 

niin vahvoin ottein

itsensä yli ihmiskasojen. 

Vierailija
6100/20774 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on täydellinen

sanoi hän itselleen

ja kiitti kauniisti. 

 

Hienotunteisesti 

yleisö pysytteli mainitsemasta

hänen habitustaan. 

 

Miten hän kantoikin 

niin vahvoin ottein

itsensä yli ihmiskasojen. 

Vaikea on elää itsesi kanssa häirikkö!