Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20774)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää pääsiäisen jatkoa kaipaamalleni aurinkoa odotellessa.
Etkö sinäkään saanut unta?
Sade ropisi kovaa ja mustarastas silti lauleskeli ikkunan vieressä. Hieno herätys sikeästä unesta.
Kirjoittelen vähän kierrellen tunnistettavuuden takia. On sen verran spessua menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää pääsiäisen jatkoa kaipaamalleni aurinkoa odotellessa.
Etkö sinäkään saanut unta?
Sade ropisi kovaa ja mustarastas silti lauleskeli ikkunan vieressä. Hieno herätys sikeästä unesta.
Olisikohan katuvalot sekoittaneet sen? ;)
Nyt ymmärsinkö oikein?
Sä lähestyt mun sydäntäin
Vai unta onko tää, jos hän ei jää?
Sanoiko hän niin, kun me kuljettiin
Että meille loistaa tähti sittenkin kirkkaimmin?
Sitä en mä nää, totuin niin pimeään
Mutta pienen, pienen valkeen sait syttymään.
Kiinnostunut löytää aikaa, kiireenkin keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkuisin paremmin vierelläsi.
Minäkin hänen, kuuman miehekkään miehen😍🔥
Ehkä kirjoitin sen sinulle
🤔 ei voi tietää.
Ei minulta nuo runot
tai tapaamisvisiot.
Minun tekstini eivät
välttämättä avaudu heti.
Ehkä vasta sadan
vuoden kuluttua.
Ripottelen siemeniä,
tykitän valokoodeja..
Teen vain osani.
x
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostunut löytää aikaa, kiireenkin keskellä.
Tää "kyl varmaan johonkin väliin sopii" 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ymmärsinkö oikein?
Sä lähestyt mun sydäntäin
Vai unta onko tää, jos hän ei jää?Sanoiko hän niin, kun me kuljettiin
Että meille loistaa tähti sittenkin kirkkaimmin?
Sitä en mä nää, totuin niin pimeään
Mutta pienen, pienen valkeen sait syttymään.Lässyn lässyn
Häivy!
Yhyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ymmärsinkö oikein?
Sä lähestyt mun sydäntäin
Vai unta onko tää, jos hän ei jää?Sanoiko hän niin, kun me kuljettiin
Että meille loistaa tähti sittenkin kirkkaimmin?
Sitä en mä nää, totuin niin pimeään
Mutta pienen, pienen valkeen sait syttymään.Lässyn lässyn
Häivy!
Yhyy
Aamukrapula painaa päälle? Kohta jätät kaivattusi?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Me ei nähdä, kaikki on hyvin nyt.
Kaikki ei todellakaan ole hyvin, koska ei nähdä.
Ei enempää minulta.
Hyvin harvoin kirjoitan
hengen asioista täällä.
Tämä on kaipuuketju.
Niin, aivan niin..
Joten
jatkakaa te kaipauksen
parissa. sE 🖐
E lähentelee täydellisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Sä sydämein
Sait ikiroutaan painumaan
Kun et tullutkaan.
Tulluthan olen monesti
Monen maan kamaralle
Beckylle ja Tamaralle
Sinussa on ikijää
Ei tarvi sitä jäädyttää
Tulen silti
Vierailija kirjoitti:
E lähentelee täydellisyyttä.
Kiitos Rakas. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää pääsiäisen jatkoa kaipaamalleni aurinkoa odotellessa.
Etkö sinäkään saanut unta?
Sade ropisi kovaa ja mustarastas silti lauleskeli ikkunan vieressä. Hieno herätys sikeästä unesta.
Uskon, että mustarastas hälventelee laulullaan olevaisuuksien välisiä verhoja. Siksi herääminen sen lauluunkin tuntuu voimakkaammalta ja sielua hyväilevältä heräämiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostunut löytää aikaa, kiireenkin keskellä.
Tuskinpa se nyt ajan puutteesta kiinni. Jos ei muka ehdi, niin ei ole kiinnostunut. Vai onko tämä niitä mielikuvitussuhteita?
Ihme ölinää, jos joku laittaa kauniin kaipausvärssyn. Niitä nyt lukee sata kertaa mieluummin, kuin ainaisia anuksia tai jotain riidanhaastamista. Romantikot, älkäämme lannistuko! 💪
💝💝💝
Hän on täydellinen
sanoi hän itselleen
ja kiitti kauniisti.
Hienotunteisesti
yleisö pysytteli mainitsemasta
hänen habitustaan.
Miten hän kantoikin
niin vahvoin ottein
itsensä yli ihmiskasojen.
Vierailija kirjoitti:
Hän on täydellinen
sanoi hän itselleen
ja kiitti kauniisti.
Hienotunteisesti
yleisö pysytteli mainitsemasta
hänen habitustaan.
Miten hän kantoikin
niin vahvoin ottein
itsensä yli ihmiskasojen.
Vaikea on elää itsesi kanssa häirikkö!
🤔 ei voi tietää.