Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (614)
Se sama tyttö kirjoittaa vielä sinustakin.
Sinussa on kirjoitettavaa.
Kirjoitettava löytyy hengestä.
Henki asuu tytössä joka kirjoittaa sinustakin.
Kuva kirjoittavasta tytöstä hengessä löytyy sosiaalisen median tililtä. Siinä kuvassa näkyy kirjoituksia sinustakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hani?
Älä käytä tota sanaa, ei ole kiva eikä edes suomenkieltä. Ärsyttää korvaa
Totta! Joidenkin hellittelynimet ovat sitten sairaan ärsyttäviä. Mistäköhän se kertoo. Minulla näihin kuuluvat esim hani, muru ja i love you vaikka ollaan suomenkielisiä.
Hani ja mussukka🤮 muru on loppuunkulunut ja liian yleinen.
Energiaa voi lukea. Joskus saamme käsiimme pelkät kansipaperit.
Elä minussa jotta voin elää vieläkin sinusta.
Pyyntö on kova mutta kysyisin että miksi vaivaat sitten minua vieläkin?
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Kerro viimeisimmästä kohtaamisestanne kaivatun kanssa.
Miksi? Mitä teet tiedolla?
Miten liityt minuun? Liityinkö minä jotenkin sinuun?
Haluan vastauksia. En pysty elämään kenenkään armoilla. Haluan olla taas itsenäinen.
Älkää jaksako olla tollaisia mussukkapussukoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Etsin kanttani.
Kukaan tässä helvetin maailmassa ei ole onnistunut kidnappaamaan minua. Vain korkeampi voima sen teki. Ja todellakin oletan että kaikki tämä työ, vaiva ja aika palkitaan jotenkin vielä tulevassakin. Tilit eivät ole todellakaan tasan.
Rakastan rauhaani. Haluan sen kokonaan takaisin. Haluan eroon tästä ketjusta lopullisesti. Haluan omat ajatukseni täysin itselleni. En olisi uskonut koskaan kirjoittavani näitä henkilökohtaisia asioitani nettiin mutta nyt tein helvetti senkin. Onneksi kukaan ei tunnista minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hani?
Älä käytä tota sanaa, ei ole kiva eikä edes suomenkieltä. Ärsyttää korvaa
Mua ärsyttää sun asenne tällä hetkellä. Wäääh kielletään kaikki mistä minä en pidä. Tajuatko sarkasmia. Muillakin oikeus itseilmaisuun täällä. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Etsin kanttani.
Luulen, että numeropalvelu olis ehkä mutkattomampi. 🤔 Sivusta
Ja onneksi se kaikki on jo jaettu eikä samaa tehtävää tule toiste tehtäväksi. Enää ei tarvitse puhua samoista asioista eikä samalla tavalla. Enää koskaan kukaan ei saa minua rakastumaan itseensä. Voin silti rakastaa mutta en tarvitse rakkautta keneltäkään.
Rakastan itseäni ja elämääni. Rakastan sinua.
Totta! Joidenkin hellittelynimet ovat sitten sairaan ärsyttäviä. Mistäköhän se kertoo. Minulla näihin kuuluvat esim hani, muru ja i love you vaikka ollaan suomenkielisiä.