Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (4497)
Vierailija kirjoitti:
Tykkääköhän tuo naapuri vähä minusta?
Kuka meistä monista? Kohta on jono oven takana 😄😄😄
Mulla on aina pyhinä vähän surullinen ja yksinnäinen olo. Kaikki ihanat ketä koskaan miettinytkään on varattuja. Kadehdin heitä jotenkin. Olen ollut yksin liian pitkään. Tiedän että yksi J on vähän kiinnostunut muttei tarpeeksi. Itkisin varmasti onnesta ja kaipuusta jos joku kysyisi mua kahville. Aika kuluu eikä mitään tapahdu. Olen jotenkin epämiellyttävä ja minussa ei ole mitään mikä sytyttäisi. Se saa itseni usein tosi surulliseksi ja arvottomaksi.
Näin viime yönä unta että pidin kiinni erään henkilön kädestä enkä olisi voinut olla onnellisempi. Miksiköhän jotkut eivät saa koskaan kokea olla rakastettu?
Hyvää pääsiäistä kaikille kaipaajille!
Lähtisköhän kaivattu mun kanssa kahville
Vierailija kirjoitti:
Kysy niin selviää :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkääköhän tuo naapuri vähä minusta?
Kuka meistä monista? Kohta on jono oven takana 😄😄😄
Tai jehovat🤦🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun ihminen joutuu taistele tai pakene tilaan psyykkisesti, niin reaktiot ovat primitiivisiä. Niitä ei ohjaa enää järki tai tunteet vaikka kuinka haluaa. Usein lepo auttaa, mutta pitkittynyt tila vie myös levon. Aikamoinen oravanpyörä.
Jumalauta kehtaatte käyttää palstaa jonakin terapeuttina
No eiks noi voi kuulua tännekin? Mun piti ainakin strugglata tollasten kehoreaktioiden kanssa silloin kun tutustuin häneen, mutta hän auttoi niiden kanssa tai silleen et pääsin työstään sitä juttua.
Eri
Eli sai minut nähtyään hengenvaarallisen fyysisen reaktion ja joutui piileskelemään kiven alla pari vuotta. Mennään tänään sitten sillä, ainakin epäilen että minun pitää ruveta meikkaamaan. (Sivu)
Ovellani kun sun seisovan nään,
pyydänkö jäämään vai lähtemään
katsoin sinuun ja näen taas sen,
katse tuo on kaipauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petturit pitää tietty aina käräyttää ja katkaista välit sellaisiin lopullisesti.
Miten tämä liittyy ketjun aiheeseen?
Terveiset pettureille.
Haluaisin olla sankari.
Vierailija kirjoitti:
Saattaisi vaikkan lähteä pienen alkuhämmennyksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun ihminen joutuu taistele tai pakene tilaan psyykkisesti, niin reaktiot ovat primitiivisiä. Niitä ei ohjaa enää järki tai tunteet vaikka kuinka haluaa. Usein lepo auttaa, mutta pitkittynyt tila vie myös levon. Aikamoinen oravanpyörä.
Miksi olet tuossa oravanpyörässä?
Annapa neuvo pois pääsyyn? Tai älä annakaan. Harhaan menee taas.
Mitkä on keinot millä voit itse vaikuttaa hermostoa rauhoittavasti? Jokaisella varmasti on rentoutumiseen keinoja jonkilaisia keinoja.
Entä asia, joka saa aikaan reaktion? Mistä se johtuu? Pystytkö vaikuttamaan siihen?
Joku typerys taas leikkii palstapoliisia ja poistattaa viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lähdit, minulla oli koko päivän valtava puristuksen tunne rinnassa. Kun viimeksi nähtiin, tuntui se viimeiseltä kerralta. Minulla on aivan kauheaa ikävä sinua.
Koska tämä tapahtui?
Loppuvuodesta. Kaipaukseni kohde ei todellakaan ole täällä, mutta aina välillä on tarve huutaa ikävää ja kaipausta.
Vierailija kirjoitti:
Sama se, kaipaan silti tuota mustiin pukeutunutta neitiä, vaikka en saisi. Hän vain täyttää naisihanteeni joka osa-alueella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama se, kaipaan silti tuota mustiin pukeutunutta neitiä, vaikka en saisi. Hän vain täyttää naisihanteeni joka osa-alueella.
Kiire tulee.
Voi kun saisin laittaa kädet sun niskaan, kiharien alle ja suudella sinua ja tuntea karhean parran ihollani. Tuntuu etten mitään muuta tarvitse. Harmi että sinäkin olet varattu. En ole koskaan tuntenut ketään kohtaa niin voimakasta veto.
L-O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiire tulee.
Tiedän. Olet lähdössä pois.
Kaivatullani olisi tähän paljon helpompi ja halvempi konsti :) ihan vaan sivusta