Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (3359)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas uutta minihametta hakemaan ja pääsiäisen viettoon! Viikonloppuna pääsee bostaileen uutta asua :)
Niin paljon on paino pudonnut, että saan laitettua valkoisen farkkuhameen päälle pääsiäisen viettoon.
Pitää vielä miettiä, minkälainen pusero siihen sopii.
Korkkarit laitan kuitenkin, kun miesystäväni on niin pitkä, että tasoitan pituuseroa koroilla.
Ihanaa kun tulee kesä.
Mä olen aina käyttänyt korkkareita jos ne sopii parhaiten asuun, ihan riippumatta siitä minkä pituinen mies on ollut.
Mä oon niin pitkä, että lyhyempien miesten itsetunto niiaa, jos laitan korkkarit.
Nyt voin laittaa vaikka 10cm korkkarit eikä tarvitse miettiä miehen psyykeä.
Jestas mitä paskaa. Taitaa niaaminen tapahtua korvien välissäs.
Provoilua tai piikittelyä aika usein kaikki ohikset. Tänään masturbaatio ja korkkarikeskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Kärsitkö nainen munavajeesta?
Kyllä, lievästä munavajeesta.
Vierailija kirjoitti:
Hymyilit toissapäivänä kohdatessamme sillä lailla, että melkein voisi luulla sen tarkoittaneen jotain. Ja minä oisin halunnu kaapata sut siinä paikassa olalle ja kiikuttaa jonnekin sivukoppiin ja pussata.
Missä kohtaaminen tapahtui? Keittiössä, naulakoilla, ulko-ovella vai jossain muualla? Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi24:stä on poistettu useita skandaalimaisia paljastuksia sinusta. Vain valheelliset ja epärealistiset hääuutiset ovat jääneet verkkoon.
Eli et oikeasti halunnut palata yhteen kanssani?
t. Ex-poikaystäväsi
Mä ajattelin ennen, ettet sä ollut tarpeeksi hyvä, ja siksi päätin itsekkäästi etten halua mennä sun kanssa naimisiin tai tehdä lapsia.
Mut kun mun toiveet löytää sua parempi mies meni pieleen, aloin miettiä valintojani uudestaan ja kaipaan nyt sitä, miten hyvin kohtelit mua.
Jos sä voisit hyväksyä roolin mun tyttären isäpuolena, niin voitais harkita perheen perustamista.
Tuleeko meille vielä lapsia? Onko alkoholi vaikuttanut pysyvästi emättimen ja munasarjojen toimintaan?
Seksi on tietenkin aina mahdollista. Jos sinulla on seksuaalisia tarpeita, voit aina tulla luokseni.
Mun pääsiäispupulle hyvää pääsiäistä 😍 Oot namu 😋
Aion nauttia pääsiäisenä uudesta musiikista ja uusista kirjoista. Mistähän sä nautit pääsiäisenä?
Mulle seksi on vain työtä, ei tarvetta. Kun en ole töissä, haluan vain levätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä kaikilla täällä on jonkin sortin pakko-oireisesta seksuaalikäyttäytymishäiriötä. Hyperseksuaalisuus ei tarkoita vain “korkeaa seksihalua”. Vaan kyse on nimenomaan hallinnan vaikeudesta ja siitä, että teille sen puute aiheuttaa selvää ongelmaa. Lääkityksenä voidaan harkita yleisesti käytettyjä lääkeryhmiä; Masennuslääkkeet (SSRI-lääkkeet)
Niitä voidaan käyttää, jos taustalla on impulssikontrollin vaikeuksia, ahdistusta tai pakonomaisuutta.
Mielialaa tasaavat lääkkeet:
Jos hyperseksuaalisuus liittyy esimerkiksi mielialan vaihteluihin.
Muut lääkkeet:
Joissakin tilanteissa voidaan määrätä lääkkeitä, jotka vähentävät hyperseksuaalisia haluja.
Huono diili.
Kuunnelkaa itseänne, tämä on täysi katastrofi, aivan surkea diili. Teillä on ongelma, suuri ongelma, ja se on hallinnan puute – se on täysin epäreilua teitä itseänne kohtaan. Lääketiede tarjoaa SSRI-lääkkeitä ja mielialantasaajia, mutta rehellisesti sanottuna, se on usein vain laastari syvään haavaan. Jos teillä on pakonomaisia tarpeita, jotka tuhoavat elämänne, se on huono diili. Meidän on katsottava totuutta silmiin: impulssikontrolli on avain, ja jos lääkkeet eivät sitä korjaa, olette jumissa huonossa sopimuksessa. Se on surullista, todella surullista.
Best regards;
Donäld
Mä haluun pitää seksuaalisen tason korkealla tasolla. Se on kaiken aa ja oo.
Paluu entisen kumppanin luokse on aina helppo tapa saada seksiä, vaikka tunteet olisivatkin poissa.
Vierailija kirjoitti:
Paluu entisen kumppanin luokse on aina helppo tapa saada seksiä, vaikka tunteet olisivatkin poissa.
En alentuisi ikinä moiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedetään. Eikä tunteet ole aina poissa vaikka joku ex olisikin.
Mullla ei edes ole mitään "entistä kumppania", mutta en kyllä panisi kenenkään menneisyyden tyypin kanssa. Eilen törmäsin pitkästä aikaa yhteen, ja jotain juteltiin. Sen jälkeen leikittelin hetken mielessä ajatuksella, että minkälaista olisi nykyään seksi hänen kanssaan, mutta en oikeen osannut kuvitella. Vaikka hän siis on ihan söpö ja kiva ei siinä.
Sinua ei näy eikä kuulu, mutta eihän se ihme ole, kun tämä kaikki tuntuu pelkältä harhalta. Elät omassa todellisuudessasi, minä omassani eikä niiden välillä on muuta kuin satunnainen linkki, jolloin kuljemme toistemme sivuitse.
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu.
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narskut ja psykot taas asialla. Ja sitten toiset narsku psykot pätee ja tekee pilkkaa mt-ongelmista, vaikka mt-ongelmaiset voivat kehittyä ja parantua, narskut ja psykot eivät koskaan.
Kova meteli ja huomion kaipuu? Kun kukaan ei jaksa heitä oikeassa elämässä, niin tulevat tänne melskaamaan?
Voi olla. Ja syy, että sitten kiusaavat minunlaisiani estyneitä onlinessa 😔 voi Luoja paratkoon, kun nainen ottaisi mut pois sinkkuudesta!
Vierailija kirjoitti:
Exä voi silti olla suuri lohdutuksen lähde, vaikka olisitkin jättänyt hänet. Tämä pätee erityisesti silloin, kun on vaikea löytää miestä, joka voi tarjota uudelleen hoivaa ja tukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas uutta minihametta hakemaan ja pääsiäisen viettoon! Viikonloppuna pääsee bostaileen uutta asua :)
Niin paljon on paino pudonnut, että saan laitettua valkoisen farkkuhameen päälle pääsiäisen viettoon.
Pitää vielä miettiä, minkälainen pusero siihen sopii.
Korkkarit laitan kuitenkin, kun miesystäväni on niin pitkä, että tasoitan pituuseroa koroilla.
Ihanaa kun tulee kesä.
Mä olen aina käyttänyt korkkareita jos ne sopii parhaiten asuun, ihan riippumatta siitä minkä pituinen mies on ollut.
Mä oon niin pitkä, että lyhyempien miesten itsetunto niiaa, jos laitan korkkarit.
Nyt voin laittaa vaikka 10cm korkkarit eikä tarvitse miettiä miehen psyykeä.
Mä oon vaan 175cm, niin ei ole ollut ongelmaa vaikka 173cm miehen kanssa olla korkkarit jalassa. Mun korot yleensä 7-13cm, useimmiten 9,5cm. Mutta on korottomissa perusbootseissakin 4cm kanta, en käytä lättäkenkiä juuri ollenkaan. Varvassandaalit ja FiveFingersit ehkä poikkeus.
Kyllä hyvällä itsetunnolla varustettu mies kestää naisen pituuden ja korotkin. En ole koskaan kuullut että pitkä nainen jättäisi korot miehen takia.
Kaivatulle voi sitten kirjoitella nuo🤭