Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (3332)
Vierailija kirjoitti:
Kärsitkö nainen munavajeesta?
En, ostin valtavan kasan juuri.
Vierailija kirjoitti:
Mies kärsitkö itsestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas uutta minihametta hakemaan ja pääsiäisen viettoon! Viikonloppuna pääsee bostaileen uutta asua :)
Niin paljon on paino pudonnut, että saan laitettua valkoisen farkkuhameen päälle pääsiäisen viettoon.
Pitää vielä miettiä, minkälainen pusero siihen sopii.
Korkkarit laitan kuitenkin, kun miesystäväni on niin pitkä, että tasoitan pituuseroa koroilla.
Ihanaa kun tulee kesä.
Mä olen aina käyttänyt korkkareita jos ne sopii parhaiten asuun, ihan riippumatta siitä minkä pituinen mies on ollut.
Mä oon niin pitkä, että lyhyempien miesten itsetunto niiaa, jos laitan korkkarit.
Nyt voin laittaa vaikka 10cm korkkarit eikä tarvitse miettiä miehen psyykeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narskut ja psykot taas asialla. Ja sitten toiset narsku psykot pätee ja tekee pilkkaa mt-ongelmista, vaikka mt-ongelmaiset voivat kehittyä ja parantua, narskut ja psykot eivät koskaan.
Kova meteli ja huomion kaipuu? Kun kukaan ei jaksa heitä oikeassa elämässä, niin tulevat tänne melskaamaan?
Tuo oli ilkeästi sanottu. Pitää olla ymmärystä ja joustoa heillekin.
Ei piä!
Ei mitään ymmärrystä sairaita, ylimielisiä! piittaamattomia huomiohuoria kohtaan!
Syljettävää spämmäämistä!
Hoitoon kuuluisivat!
Lobotomia joka ei auta!
Ameeboja valmiiksi!
👋
Tuollainen rivo kirjoittelu julkisesti ei kuulu hyveisiin.
Tähän väliin sopii terveiset kielarin kuodossa Emilian ryppyreijälle! 😛
Vierailija kirjoitti:
https://hotlips.fi/p39082/easyglide-anaaliliukuvoide-vesipohjainen-paks…
x
Sama kateellinen
itäpoppoo
laittanut pårnolinkkiä
minun nimissäni.
En kirjoita anaalidildoista. x
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olihan siitä uutisissakin, välillä on hyllyt tyhjinä. Mistä sinä sen tietäisit kun äiti käy kaupassa.
Ei ... ttu mitä koomisten hahmojen kööriä koko palsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narskut ja psykot taas asialla. Ja sitten toiset narsku psykot pätee ja tekee pilkkaa mt-ongelmista, vaikka mt-ongelmaiset voivat kehittyä ja parantua, narskut ja psykot eivät koskaan.
Kova meteli ja huomion kaipuu? Kun kukaan ei jaksa heitä oikeassa elämässä, niin tulevat tänne melskaamaan?
Ei piä!
Ei mitään ymmärrystä sairaita, ylimielisiä! piittaamattomia huomiohuoria kohtaan!
Hoitoon kuuluisivat!
Lobotomia joka ei auta!
Ameeboja valmiiksi!
👋
Mene sinä vain x
runkkaamaan handullasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas uutta minihametta hakemaan ja pääsiäisen viettoon! Viikonloppuna pääsee bostaileen uutta asua :)
Niin paljon on paino pudonnut, että saan laitettua valkoisen farkkuhameen päälle pääsiäisen viettoon.
Korkkarit laitan kuitenkin, kun miesystäväni on niin pitkä, että tasoitan pituuseroa koroilla.
Ihanaa kun tulee kesä.
Mä olen aina käyttänyt korkkareita jos ne sopii parhaiten asuun, ihan riippumatta siitä minkä pituinen mies on ollut.
Mä oon niin pitkä, että lyhyempien miesten itsetunto niiaa, jos laitan korkkarit.
Mä oon vaan 175cm, niin ei ole ollut ongelmaa vaikka 173cm miehen kanssa olla korkkarit jalassa. Mun korot yleensä 7-13cm, useimmiten 9,5cm. Mutta on korottomissa perusbootseissakin 4cm kanta, en käytä lättäkenkiä juuri ollenkaan. Varvassandaalit ja FiveFingersit ehkä poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei piä!
Hoitoon kuuluisivat!
Lobotomia joka ei auta!
Ameeboja valmiiksi!
👋
Mene sinä vain x
runkkaamaan handullasi
Tuo handu ei minun. x
Vierailija kirjoitti:
Tähän väliin sopii terveiset kielarin kuodossa Emilian ryppyreijälle! 😛
Sinulle kanssa kielarin muodossa Arto sedältä oikein syväluotaava kielimoukku supistelevaan neitsy miepilluusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei piä!
Hoitoon kuuluisivat!
Lobotomia joka ei auta!
Ameeboja valmiiksi!
👋
Mene sinä vain x
runkkaamaan handullasi
Tuo handu ei minun. x
Harhainen selitteliä!
Masturbaatio
korkkarit
eroottiset tuotelinkit
handusigneeraukset
> ei minulta. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei piä!
Hoitoon kuuluisivat!
Lobotomia joka ei auta!
Ameeboja valmiiksi!
👋
Mene sinä vain x
runkkaamaan handullasi
Tuo handu ei minun. x
Harhainen selitteliä!
Ei, se ei ollut minun.
Ei todellakaan ollut. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun tulee kesä.
Jestas mitä paskaa. Taitaa niaaminen tapahtua korvien välissäs.
https://hotlips.fi/p39082/easyglide-anaaliliukuvoide-vesipohjainen-paks…
x