Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (620)
Mua miellyttäisi kaivatun seura. Hän vain ei ole osoittanut, että hän kiinnostaisi omani. Erisivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo etunimi-sukunimi kaimoja. Voisit luottaa itseesi, koska et osaisi edes toimia 'väärin' koska oot todella hyvä tunne- ja arvoasioissa. Vahva Fi tarkoittaa että osaa kaikki sellaiset asiat luonnostaan kutakuinkin täydellisesti. Ei tarvi muutenkaan mun suhteen stressata, kun en itsekään stressaile mistään. Ajattele asiat itsesi kannalta, älä mun. Mun kannalta kaikki on ok. Ymmärrän kyllä itsetietoisuus/huone-jutun.
En muista sun sukunimeä 😅🦔
Se ei olekaan kovin mieleenpainuva niin ei ihme 🥲😁😘
Mulle on ihan sama. On muutakin elämää. En odota kieli pitkällä kenenkään seuraa erityisesti. Nautin paljonkin omista oloista, toki voin kaivata.
Ja siis, ootko sä varmasti sama etunimi-henkilö?
Vinkki: Reagoit erääseen mun viestiin yhteisön chätissä taannoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2.v ikäero 🙂
18 vuoden 👌
20
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan sama. On muutakin elämää. En odota kieli pitkällä kenenkään seuraa erityisesti. Nautin paljonkin omista oloista, toki voin kaivata.
Älä nyt ihmeessä vaivaudu. On sulla muitakin velvollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sydämessäni joka tapauksessa 🥰
Joka tapauksessa? Riippumatta siitä että?
Kyllä.
En ymmärrä suuren ikäeron suhteita tai niistä haaveilevia. En kumpaankaan suuntaan. Harvoin toimii.
Vierailija kirjoitti:
Ja siis, ootko sä varmasti sama etunimi-henkilö?
Vinkki: Reagoit erääseen mun viestiin yhteisön chätissä taannoin.
Ai johonkin nimijuttuun? Reagoin vaan näissä langoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkanut ahdistaa lähempi tuttavuus kaivatun kanssa. Ei tästä taida tulla mitään. Saan paniikkikohtauksen joku kerta tai alan ilkeäksi ja vältteleväksi.
Jos ahdistaa näin etäältäkin, vaikka mitään oikeaa kontaktia ei ole, silloin on kyllä liian vaikeaa. Jos ei saa sanoa edes täällä ääneen toiveitaan ilman, että se ahdistaa, toivo on mennyttä.
On oikea kontakti, ei johdu siitä. Inhoan vaan seksiä sen kanssa.
Mikä siinä seksissä inhottaa sua?
Sen liiallinen tuputus. Yleisesti seksi alkanut ällöttää, vanhat miehet munat pystyssä käpälöimässä väkisin ja jauhamassa rivoja juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi on. Paljon on. Ei ole ollut aikomustakaan vaivautua ettei sen puoleen.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä suuren ikäeron suhteita tai niistä haaveilevia. En kumpaankaan suuntaan. Harvoin toimii.
En haaveile suhteesta, vain seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkanut ahdistaa lähempi tuttavuus kaivatun kanssa. Ei tästä taida tulla mitään. Saan paniikkikohtauksen joku kerta tai alan ilkeäksi ja vältteleväksi.
Jos ahdistaa näin etäältäkin, vaikka mitään oikeaa kontaktia ei ole, silloin on kyllä liian vaikeaa. Jos ei saa sanoa edes täällä ääneen toiveitaan ilman, että se ahdistaa, toivo on mennyttä.
On oikea kontakti, ei johdu siitä. Inhoan vaan seksiä sen kanssa.
Sen liiallinen tuputus. Yleisesti seksi alkanut ällöttää, vanhat miehet munat pystyssä käpälöimässä väkisin ja jauhamassa rivoja juttuja.
Mulla on kauhea läheisyydenkipeys. Sivusta purkauduin tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi on. Paljon on. Ei ole ollut aikomustakaan vaivautua ettei sen puoleen.
Sanoin, ettei kannata vaivautua kaipaamaan, kun "rakkaus" on pelkkä pakollinen paha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haaveile suhteesta, vain seksistä.
Yllätys ja sinä olet tietysti se vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs nyt tuulee?
Tuuli korvies välissä muodostaa tuulitunnelin.