Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (620)
Vierailija kirjoitti:
tulisitpa todeksi
Olen ollut totta pian puoli vuosisataa. Eri asia on, olenko sulle olemassa. Sinä päätät siitä ja osoitat sen, jos sen kunnian suot.
Ikävä. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Olet sydämessäni joka tapauksessa 🥰
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi. Anteeksi. Anteeksi J
Mistä
Vierailija kirjoitti:
Olet sydämessäni joka tapauksessa 🥰
Joka tapauksessa? Riippumatta siitä että?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tulisitpa todeksi
Olen ollut totta pian puoli vuosisataa. Eri asia on, olenko sulle olemassa. Sinä päätät siitä ja osoitat sen, jos sen kunnian suot.
jos olisit hän, tietäisit että, yritin
Luin selälläsi-viestien ennen yhtä tilaisuutta, ja voin kertoa, että koko sen ajan mielessä pyöri kuvaamasi hetki. Se sekoitti pasmat, enkä pystynyt keskittymään oikeaan asiaan.
Jos seura ei miellytä pysy sitten pois.
Vierailija kirjoitti:
2.v ikäero 🙂
18 vuoden 👌
Vierailija kirjoitti:
Pysyn mielelläni.
Mulla ei oo etunimi-sukunimi kaimoja. Voisit luottaa itseesi, koska et osaisi edes toimia 'väärin' koska oot todella hyvä tunne- ja arvoasioissa. Vahva Fi tarkoittaa että osaa kaikki sellaiset asiat luonnostaan kutakuinkin täydellisesti. Ei tarvi muutenkaan mun suhteen stressata, kun en itsekään stressaile mistään. Ajattele asiat itsesi kannalta, älä mun. Mun kannalta kaikki on ok. Ymmärrän kyllä itsetietoisuus/huone-jutun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysyn mielelläni.
Eli ei miellytä? Ja kuitenkin täällä kirjoitat. Oletteko ihan sekaisin? Eri.
Vierailija kirjoitti:
En ole seuraan edes päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin yritit?
Varmaan lähestyi sata kertaa ja toinen ei tehnyt mitään. Luulisin jotain sen tyyppistä. Siis kyllä ihminen yleensä yrittää jos on yrittääkseen, joten luotetaan siihen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo etunimi-sukunimi kaimoja. Voisit luottaa itseesi, koska et osaisi edes toimia 'väärin' koska oot todella hyvä tunne- ja arvoasioissa. Vahva Fi tarkoittaa että osaa kaikki sellaiset asiat luonnostaan kutakuinkin täydellisesti. Ei tarvi muutenkaan mun suhteen stressata, kun en itsekään stressaile mistään. Ajattele asiat itsesi kannalta, älä mun. Mun kannalta kaikki on ok. Ymmärrän kyllä itsetietoisuus/huone-jutun.
En muista sun sukunimeä 😅🦔
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Kova ikävä sinua. 🥺
Voisinpa tulla pötköttelemään päällesi. 🥰
Damn mun painon nousun näkee mun naamasta. 😆
-M.K.K