Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20750)
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi. Anteeksi. Anteeksi J
Mistä
Vierailija kirjoitti:
Olet sydämessäni joka tapauksessa 🥰
Joka tapauksessa? Riippumatta siitä että?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tulisitpa todeksi
Olen ollut totta pian puoli vuosisataa. Eri asia on, olenko sulle olemassa. Sinä päätät siitä ja osoitat sen, jos sen kunnian suot.
jos olisit hän, tietäisit että, yritin
Luin selälläsi-viestien ennen yhtä tilaisuutta, ja voin kertoa, että koko sen ajan mielessä pyöri kuvaamasi hetki. Se sekoitti pasmat, enkä pystynyt keskittymään oikeaan asiaan.
Jos seura ei miellytä pysy sitten pois.
Vierailija kirjoitti:
2.v ikäero 🙂
18 vuoden 👌
Vierailija kirjoitti:
Pysyn mielelläni.
Mulla ei oo etunimi-sukunimi kaimoja. Voisit luottaa itseesi, koska et osaisi edes toimia 'väärin' koska oot todella hyvä tunne- ja arvoasioissa. Vahva Fi tarkoittaa että osaa kaikki sellaiset asiat luonnostaan kutakuinkin täydellisesti. Ei tarvi muutenkaan mun suhteen stressata, kun en itsekään stressaile mistään. Ajattele asiat itsesi kannalta, älä mun. Mun kannalta kaikki on ok. Ymmärrän kyllä itsetietoisuus/huone-jutun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysyn mielelläni.
Eli ei miellytä? Ja kuitenkin täällä kirjoitat. Oletteko ihan sekaisin? Eri.
Vierailija kirjoitti:
En ole seuraan edes päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin yritit?
Varmaan lähestyi sata kertaa ja toinen ei tehnyt mitään. Luulisin jotain sen tyyppistä. Siis kyllä ihminen yleensä yrittää jos on yrittääkseen, joten luotetaan siihen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo etunimi-sukunimi kaimoja. Voisit luottaa itseesi, koska et osaisi edes toimia 'väärin' koska oot todella hyvä tunne- ja arvoasioissa. Vahva Fi tarkoittaa että osaa kaikki sellaiset asiat luonnostaan kutakuinkin täydellisesti. Ei tarvi muutenkaan mun suhteen stressata, kun en itsekään stressaile mistään. Ajattele asiat itsesi kannalta, älä mun. Mun kannalta kaikki on ok. Ymmärrän kyllä itsetietoisuus/huone-jutun.
En muista sun sukunimeä 😅🦔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkanut ahdistaa lähempi tuttavuus kaivatun kanssa. Ei tästä taida tulla mitään. Saan paniikkikohtauksen joku kerta tai alan ilkeäksi ja vältteleväksi.
Jos ahdistaa näin etäältäkin, vaikka mitään oikeaa kontaktia ei ole, silloin on kyllä liian vaikeaa. Jos ei saa sanoa edes täällä ääneen toiveitaan ilman, että se ahdistaa, toivo on mennyttä.
On oikea kontakti, ei johdu siitä. Inhoan vaan seksiä sen kanssa.
Mikä siinä seksissä inhottaa sua?
Mua miellyttäisi kaivatun seura. Hän vain ei ole osoittanut, että hän kiinnostaisi omani. Erisivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista sun sukunimeä 😅🦔
Se ei olekaan kovin mieleenpainuva niin ei ihme 🥲😁😘
Mulle on ihan sama. On muutakin elämää. En odota kieli pitkällä kenenkään seuraa erityisesti. Nautin paljonkin omista oloista, toki voin kaivata.
Ja siis, ootko sä varmasti sama etunimi-henkilö?
Vinkki: Reagoit erääseen mun viestiin yhteisön chätissä taannoin.
2.v ikäero 🙂