Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (21942)
Vierailija kirjoitti:
Oksettaa kaikki täällä.
Oksenna pois.
Vierailija kirjoitti:
Mies, milloin ihastuit minuun?
Se on vielä edessäpäin. T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko kellään kaunista kaipausta?
Nyt ei ole takataskussa. Kokeile itse.
En. Edes ajatus hänestä ei ansaitse olla täällä roskan keskellä. Ehkä hyvät yöt myöhemmin....
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen kun juteltiin ekan kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin se oli/mikä tilanne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat sivusuhteen, joka on jo lähtökohdiltaan alisteinen.
Täällä 🙋🏻. Ja siihen on myös kumppanin lupa.
Te avosuhteilijat olette jopa pettäjiä ällömpiä.
Samaa mieltä sivusta. Sikomista parhaimmillaan. Pettämään voi sortua heikolla hetkellä, mutta avosuhteilu on tieten tahtoen suunniteltua sikomista. 🐽
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä nilkki olet sellaista roskaa, että sinut pitäisi survoa puristimen läpi. Mikä teidät nilkit saa tuollaista kommentoimaan? Kysyikö sinulta joku jotakin, ahdasmielinen pa*kiainen. Oletko oikeasti noin sairas, että koet tarvetta puuttua toisten elämään noin, vaikka asia ei kuulu sinulle mitenkään.
Minäkin voisin harkita vapaata suhdetta.
Olen entistä vakaammin sitä mieltä. Huh huh.
Minulta EI tuomiota polysuhteisiin,
vaikka en itse harjoita. Nyt sain
liudan lisää ragekadenaisia, kun komea
nuori pållari terkutti. 🤷🤦💁 E
//
O u - n o u.
Se on joko avoin suhde tai ei suhdetta ollenkaan. Mutta jatkakaa te muut pettämistä, jokainen tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Ei jotenkin yllätä, ettei tässä ketjussa ole kaikilla edes luetun ymmärtäminen normaalilla tasolla. Onhan niitä kaikenlaisia selkokielisiä uutisia vastaaville tyypeille.
Kelan sivut hyvä esimerkki ja silti ei tajuta 👍😂 245
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Edes ajatus hänestä ei ansaitse olla täällä roskan keskellä. Ehkä hyvät yöt myöhemmin....
Ei sinun roskaisuus poistu mihinkään paikkaa vaihtamalla. Tympeä nilkki olet ja sinut erottaa sairaista diktaattoreista vain se, että sinulla ei ole valtaa. Tyhmillä on tapana puuttua toisten henkilökohtaisiin asioihin, kusi*päillä on tarve solvata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai vasta silloin.. Sivusta kylläkin. Itse ihastuin ensinäkemältä.
Vierailija kirjoitti:
Se on joko avoin suhde tai ei suhdetta ollenkaan. Mutta jatkakaa te muut pettämistä, jokainen tyylillään.
Vanheneva kumppani saa täysin samat oikeudet. Paneskelkoot ympäriinsä minkä lystää.
Vierailija kirjoitti:
Ekana syksynä, kun oltiin paljon tekemisissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinun roskaisuus poistu mihinkään paikkaa vaihtamalla. Tympeä nilkki olet ja sinut erottaa sairaista diktaattoreista vain se, että sinulla ei ole valtaa. Tyhmillä on tapana puuttua toisten henkilökohtaisiin asioihin, kusi*päillä on tarve solvata.
Sinähän tuossa solvaat, ei kukaan muu. Järkyttävää tekstiä ja sikäli hirveää, että olet kaivattuni ja kuvittelet puhuvasi mulle. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä sivusta. Sikomista parhaimmillaan. Pettämään voi sortua heikolla hetkellä, mutta avosuhteilu on tieten tahtoen suunniteltua sikomista. 🐽
Mikä ihme teitä ahdasmielisiä idareita oikein vaivaa? Teille ei kuulu millään tavalla toisten asiat, mutta jos suhde on avoin yhteisestä sopimuksesta, siinä ei ole mitään likaista tai väärää. Ei sinun tarvitse sitä itsellesi ottaa, mutta anna muille oikeus elää omaa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanheneva kumppani saa täysin samat oikeudet. Paneskelkoot ympäriinsä minkä lystää.
En oikein tajua miksi olette noissa suhteissa, varmaan täytyy olla taloudelliset syyt takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä nilkki olet sellaista roskaa, että sinut pitäisi survoa puristimen läpi. Mikä teidät nilkit saa tuollaista kommentoimaan? Kysyikö sinulta joku jotakin, ahdasmielinen pa*kiainen. Oletko oikeasti noin sairas, että koet tarvetta puuttua toisten elämään noin, vaikka asia ei kuulu sinulle mitenkään.
Minäkin voisin harkita vapaata suhdetta.
Olen entistä vakaammin sitä mieltä. Huh huh.
Tää. Jo toi alentava puhetyyli paljastaa millaisesta meiningistä on kyse ja millä tasolla liikutaan 🤢
Hei ihana Tony! Haluan sukeltaa silmiis.