Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20678)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis tosi ikävää jos sä rakas kirjoittelisit mulle täällä ja mä sulle siellä toisessa ketjussa, ja taas meidän elämänpolut menis toistensa ohi, eikä me koskaan kohdattais! Lupaathan muru laittaa kaikki tärkeät ja ennen muuta tunnisteelliset molemmille saiteille (ilman niitä en löydä sua joten tunnisteettomat on samantekeviä, kaikkien yhteisiä!)
Ja sitten ihan muina naisina vaan tunnisteetta lähdit tällaisia heittelemään :D :D
Hän tunnistaa minut tuosta
Mietin myös, että jos kaivattu on toisessa ketjussa ja mä toisessa, niin laitoin aamulla viestit molempiin ketjuihin. Myöhemmällä teen saman, jos vaikka sitten löytäisin hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta höpö
Hyvää päivää, söpöliini.
Päivää Arto.
En ole Arto enkä edes mies.
Oon ihan varma, että kaivattu tekee jotain typerää kesälomalla. Entisten älynväläysten valossa se saattaisi liittyä liian nuoriin naisiin.
Miksi ketjuja on kaks? Muuttuu koko keissi vaikeaks
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko se toinen ketju mennä lukkoon, vaikea seurata kahta😅
Täällä mä oon🤭🥳
Hän ei E. 🥳🖐
Vierailija kirjoitti:
Miksi ketjuja on kaks? Muuttuu koko keissi vaikeaks
Tää toinen ketju on spämmihullun takia. Kun yhdenkään kaipuuviestin tunnisteet ei koskaan osuneet häneen niin lopulta sekosi ja alkoi riehua palstalla ja syyttää kaikkien toisten kaipuuviestejä ohiksiksi. Tänne tultiin hänen raivonpurkauksiaan pakoon ikään kuin turvakotiin. Hyvin se toimikin, täällä sai kaivata muruaan rauhassa.
Viikonloput ja lomapäivät ovat näiden ketjujen osalta melkoista kuraa, jos ei turha riitely kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on merkki. Sekin.
Merkki mistä - Ettet uskalla tehdä mitään IRL vaan harhailet ketjuissa ja odotat 🤦
Olin parantamassa maailmaa ja ilta vähän venähti. Onneksi ehdin vielä tulla toivottamaan sulle hyvää yötä.
Yritän päästä myös näistä ketjuista eroon sen tarinoiden seuraamisen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on merkki. Sekin.
Merkki mistä?
Ei tarvinnu soittaa 😄 Nähdään ens kuus 😍
Vierailija kirjoitti:
B
B8 😍
Meillä vasta aluillaan😁