Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20564)
Bäänis kaivetu lämpin tilaa
T-mies
Olet suurin mielitekoni, mutta mulla on hyvä itsekuri, etten juokse perässä vonkaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nykyään tosi herkillä eräiden asioiden suhteen. Hyvässä ja pahassa. Eilen esimerkiksi heräsi ihan kauheat himot siitä, kun näin pikkarien rajat päällihousujesi läpi ja ne korostivat peppusi liikettä kävellessäsi varsin viettelevästi.
Entä jos ajattelin sinua juuri silloin?
Ai kun kävelit editseni/edessäni? Luulen, että ajatuksesi olivat muissa asioissa. Luulen myös, että minä en mahdu asialistallasi edes muihin asioihin.
Hän on jatkuvasti ajatuksissani, mutta en tiedäkään, ketä kaipaat.
Vierailija kirjoitti:
Olet suurin mielitekoni, mutta mulla on hyvä itsekuri, etten juokse perässä vonkaamassa.
Itsekuri olis top vitosessa, mitä tulee toivomuksiin puolison suhteen. Tietysti yhdistettynä mm. viisauteen, rakkaudellisuuteen, rehellisyyteen ja oikeamielisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekuri olis top vitosessa, mitä tulee toivomuksiin puolison suhteen. Tietysti yhdistettynä mm. viisauteen, rakkaudellisuuteen, rehellisyyteen ja oikeamielisyyteen.
Aloit suoltamaan ohista .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloit suoltamaan ohista .
Liittyi kaipaukseen, toisin kuin oma mölinäsi.
Itsekuri on itsestäänselvyys omissa lähtökohdissani. En edes ymmärrä seksiä ilman tunteita. Sisältyy uskollisuuteen. Uskollisuus taas on paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ripuliperse
Ovatko nämä tic-oireita?
Eeltä ei itsekuriin liittyvät. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin jyrän alle viikonloppuna, tänään se peruutti ja litisti mut uudelleen.
Mitä tapahtui?
Kaivattu osoittautui ihmisperseeksi. Kesän jälkeen saa olla kyllä entinen kaivattu.
Ei kannata kaivata ihmistä joka ei kaipaa sua eikä kannata käydä ruokkimassa harhoja kaipausketjussa.
Luulet vissiin, että kaipaan sitä itserakasta gigoloa, jonka naisrinkiä kiusaatte ja vedätätte täällä?
Harhat.
Sulla on harhat päällä. Sitkeästi sitä vaikka esitetään muita, jotta asiat saataisiin näyttämään muille siltä kuin halutaan. Ja sitä on tehty kauan ja hartaasti ja sillä on ollut ikäviä seurauksia. Sais loppua jo, ettei tarvi vaivata poliisia.
Näissä ei MTN minulta.
Ei IRL aikeissa digikaivatun suhteen.
Varmuuden vuoksi sanon, ettei
vain kenenkään perheharmonia
häiriinny. Ei ole edes puh.nroa. x
He kutsuvat sitä runoudeksi
mutta se on itse asiassa sanoitusta.
Samat lyhyet rivit, samat rivivälit
se näyttää hienostuneelta ja silmiinpistävältä,
mutta sisältö on kaoottinen ja ajatusprosessi
liian hajanaista ja hyödytöntä.
I'm not crying anymore.
x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sen hellän ilmeen jo aiemmin aikaan saanut. Käytä sitä metodia.
Rakastuneen katseen näin kauan sitten olemalla olemassa ja vähissä vaatteissa. Kumpaa metodia tarkoitat? Jotta hellän ilmeen voisi nähdä, se edellyttää luottamusta, antautumista, kuoren raottamista ainakin siksi hetkeksi. Tämä kaikki edellyttää läsnäoloa.
Hänellä oli vaatteet päällä.
No mutta! Sähän se adonis olet, eikä ne muut🤩
Vierailija kirjoitti:
He kutsuvat sitä runoudeksi
mutta se on itse asiassa sanoitusta.
Samat lyhyet rivit, samat rivivälit
se näyttää hienostuneelta ja silmiinpistävältä,
mutta sisältö on kaoottinen ja ajatusprosessi
liian hajanaista ja hyödytöntä.
I'm not crying anymore.
x
Tuosta en tajua mitään mutta kakkosen päälle ymmärrän. Miten olisi kakkaleikit ja anaaliyhdynnät, kuulemma tykkäät niistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sen hellän ilmeen jo aiemmin aikaan saanut. Käytä sitä metodia.
Rakastuneen katseen näin kauan sitten olemalla olemassa ja vähissä vaatteissa. Kumpaa metodia tarkoitat? Jotta hellän ilmeen voisi nähdä, se edellyttää luottamusta, antautumista, kuoren raottamista ainakin siksi hetkeksi. Tämä kaikki edellyttää läsnäoloa.
Hänellä oli vaatteet päällä.
Puhuin vähistä vaatteista.
Vierailija kirjoitti:
No mutta! Sähän se adonis olet, eikä ne muut🤩
🤦🏽
Vierailija kirjoitti:
Niin... tosin tarvisko siinä vonkaamista ja perässä juoksemista... Pelkkä "moi" varmaan riittäis.
Voisin voidella piirakkasi munavoillani.