Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20580)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosia rakastan ihmistä, jonka käytös on sellaista, joka ei millään muotoa ansaitse rakkautta. Rakastan ja saan takaisin häiriintyneen mielen kaikki oikut, joilla voi satuttaa.
Joskus voi olla myös ettei kemiat vain kohtaa.
Suosittelen, että repäiset itsesi irti tuosta. Miksi kiusaat itse itseäsi ihmissuhteessa mistä ei tule kuin pahaa mieltä ja oloa?
Haluaisin rakastaa ja olla hänen kanssaan, vaikka hän on pipi, koska sisällä on herkkä ja kaunis hän. Mutta rikottu hän ei kykene rakkauteen, koska käyttäytyy niin rumasti eikä anna minulle mitään.
herkkyys ja sisäinen kaunes on voinut olla vain naamio. '
Ei se tule takaisin kun sitä ei koskaan ole ollutkaan.
On hyvin vaikea uskoa, että ihminen olisi kokonaan hirviö. Ei ole. Jokaisessa on hyvää ja kaunista. Miten kukaan jaksaisi vuosia esittää jotakin? En myöskään usko, että kukaan eläisi kymmeniä vuosia ihmisen kanssa, joka olisi vain kamala. Ehkä naiivisti kuvittelen, että toinen alkaisi kohdella paremmin, kun rakastan ja jos hän rakastaa. Joko ei ala tai sitten ei rakasta.
Vierailija kirjoitti:
Jäähyväiset palstalle. n
Taas 👋
Vierailija kirjoitti:
Meillä on likimain sama elämänvaihe meneillään, vaikka ikäeroakin on.
Joskus noin.
Vierailija kirjoitti:
Noo niin nyt kaikki seuraavan kerran kaivattunsa näkiessään menee ja tekee selväksi kiinnostuksensa. Noin ketjulle ei ole tarvetta👏
Tämä on fakta.
Kuvaile, millainen on kaivattusi?
Vierailija kirjoitti:
Teit ansan, jota et koe vaan jätit kitumaan kuoppaasi. Olisit edes päästänyt vapaaksi, mutta ei, on kivempaa katsoa, kun saalis rimpuilee ja kärsii.
Voi ei! Auttaisin ansasta pois ja halaisin niin ettei tarvitse rimpuilla🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teit ansan, jota et koe vaan jätit kitumaan kuoppaasi. Olisit edes päästänyt vapaaksi, mutta ei, on kivempaa katsoa, kun saalis rimpuilee ja kärsii.
Menetkö sitten kokemaan seuraavan ansan? Montako niitä onkaan?
Vierailija kirjoitti:
Rikas kostaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse virittelä ansoja, jos vapaasta tahdosta haluaa tulla luo. En tarvitse monia. Yksi mulle hyvä ja sopiva on paras💙
Mietin, mikä ihme sussa vetää puoleensa ja tulet ajatuksiini vähän väliä. Merkillistä🤔 nähdäänkö me vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse virittelä ansoja, jos vapaasta tahdosta haluaa tulla luo. En tarvitse monia. Yksi mulle hyvä ja sopiva on paras💙
Niin minullekin, mutta hänelle ei tunnu riittävän. Se ottaa sydämeeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikas kostaja.
Ei minulta. Sivu
On suuri sun rantas autius. Pimeys peitti maan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikas kostaja.
Ei minulta. Sivu
Juu ei. Tää on paha dilemma. Ja koston kohteena olen minä. Rikas rakas kostaja. Kaikki kostetaan ennemmin tai myöhemmin, ihan kaikki, missä hänen tahtoaan ei ole toteltu.
Jos sanot mulle "rakas" sanon samoin sulle takas. Mutta en kenelle tahansa. Enkä palstalla😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikas kostaja.
Määrittele rikas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikas kostaja.
Määrittele rikas.
Vähintään miljonääri.