Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20256)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En puhu elämästäni täällä. Ne on muita.
En minäkään. Muut puhuu - minun elämästä. Ja se ärsyttää. Mutta ei saa huomauttaa. Ei saa sanoa. Pitää olla hiljaa ja vyöryä hiljaa unohdukseen kun muut täällä vaan pätee. Mitään ei voi tehdä. Mitään ei saa sanoa. Poistetaan heti poikkeavat näkemykset. Mutta onko tuolla enää mitään väliä. Kaikki meni jo.
Oletko varma, että he puhuvat sinun elämästäsi? Ehkä tulkitset sen niin, vaikka he eivät puhu sinusta.
Onko tuolla väliä enää? Kokemus turhuudesta on tullut ja kaikki meni. Ja näin sen piti mennä. Kun kaikella on kuulema tarkoitus. Ja näin sen haluttiin olevan, oikein isolla porukalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen nyt.
Hejjj!
🖐
Myös ameebat
🖐
ällöt
🖐
öllöt
🖐
ökkimönkiäiset
🖐
amicset
🖐
savolaiset
🖐
assarihandut
x
🙃😙🥳🛸
Koppihoito ilman nettiä vois toimia sulle?
Ota huumorilla,
möllinaama.
Ihan oikeasti.
2+ aamun tekstini:
Näet minut sellaisena
supersharpclever naisena
> mitä mä olen arjessa.
Mene sä dude hakemaan
tuo ulôstetta
mulle pâkkosyöttävä
pskakeisari koppiin. x
Oot ärsyttävä.
Ä
R
S
Y
T
T
Ä
V
Ä
Vierailija kirjoitti:
Tipu on loppuun saakka Tipu. Ei ole muuttumassa kanaksi. Kanat on eri jengiä. Ei lisättävää.
Ootko muuten varma, että kaikki lääkket on otettu dosetista?
Sivuilija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipu on loppuun saakka Tipu. Ei ole muuttumassa kanaksi. Kanat on eri jengiä. Ei lisättävää.
Ootko muuten varma, että kaikki lääkket on otettu dosetista?
Sivuilija
Mää tuun vetään sinunkin lääkkeet niin saadaan finaaliin tämä keissi.
-sivivitutus
Toivotan toiveikasta
aamupäivän jatkoa.
Minä en nyt tämän
enempiä tipuile.
Oli kovin apaattinen
äitienpäivä vkl
- äidin poissaollessa.
Kova kaipaus Häntä,
kantajaani kohtaan.
.
Ehkäpä mieli hivenen
pirteämpi tänään.
.
Take care, smilE.
Vaikka läpi kyynelten. 🥹
E 💛💚🤍
Vierailija kirjoitti:
Täällä on varmasti 10 eri tipuksi itseään mieltävää ja sitten on tämä yksi, joka kuvittelee, että on ainoa.
Tai sit ne kaikki kuvittelee? Tipun jahtaajiakin taitaa olla ainakin kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mietin sua tänään ja toivoin, että oot saanut levätä ja juoda useamman kupin kahvia. <3
Pitääkin keittää kohta kahvit. Kaivatullekkin keittäisin jos tulisi oven taakse kuikuilemaan 😘🥰😘🥰
Onkohan kenelläkään täällä realistisia mahkuja kaivattuunsa? Vai onko tämä pelkkä sekopäiden kerho?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kenelläkään täällä realistisia mahkuja kaivattuunsa? Vai onko tämä pelkkä sekopäiden kerho?
Mieti vielä kerran haluatko tosiaan, siis oikeasti jonkun täältä elämääs? Minä en! En ikinä…
Minun osaltani voidaan
jättää keltainen teema
maanantaiaamuun
Kaikin mokomin.
No big deal. (Minulla on
hyvin suuria murheita
ryhdikkäillä harteillaini
ilman puolisoa rinnallani IRL).
Palsta? Tämä on viihdettä vain.
En enää osallistu tipuiluihinne.
Kiitos seurastanne. 🙂
E
Vierailija kirjoitti:
Täällä on varmasti 10 eri tipuksi itseään mieltävää ja sitten on tämä yksi, joka kuvittelee, että on ainoa.
Eikö teille eilinen spämmi riittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän vaihtaa väriä?
Joo. Mee ostamaan oranssi tuulitakki, niin oot ajantasalla. Hiukset pompulalle ja reppu selkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti vielä kerran haluatko tosiaan, siis oikeasti jonkun täältä elämääs? Minä en! En ikinä…
Mä voisin halutakin. Jos se olis mahdollista 🥺
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa olet täällä. Nopeasti näimme, vilkaisit ja vilkaisin. Yhä sinä olet mielessäni. <3
Tuntuu tahalliselta ettei enää nähdä kuten silloin, kun tunteet heräsi. Se miksi eräs puhuu minulle tätänykyä mukavasti, johtuu varmaan sinusta.
Lauantaina :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teille eilinen spämmi riittänyt?
Ei riitä. Kansan olohuone tahtoo spämmiä ja negaa.
Minulla ei osuutta eilisiin
Wikispämmeihin enkä
enempiä jatka tipuvitsejä.
x
Vierailija kirjoitti:
En puhu elämästäni täällä. Ne on muita.
*paitsi, että olen loppu :)