Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää noi mokkapala ohjeet!

Vierailija
19.02.2026 |

Niissä kaikissa se pohjan ja päällysteen suhde on väärä! Sitä pohjaa on liikaa ja sitä päällystä liian vähän. 

Just tein taas pitkästä aikaa ja ei! Se ei maistunut miltään. Heti auttoi kun leikkasin siitä pohjasta puolet pois, niin sitten se suhde on oikea! Eli puolet pois siistä pohjataikinasta, niin sitten on hyvä! 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mokkapalat on kuraa ihmisille jotka eivät osaa leipoa. Lapset tekevät niitä laittamalla kaapista kaikki vanhat toukkaiset jämät kulhoon ja uuniin. 

Huonostipa olet lapsesi kasvattanut.

Vierailija
22/27 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi myös tehdä pohjataikinaa vaan puolet ohjeesta.

Vink vink

Sehän ei hyödytä mitään, jos uunipelti on liian iso. Pinta-ala ei vähene mihinkään.

Vai oliko tämä vitsi?

On olemassa monen kokoisia uunipeltejä,  ainakin minulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mokkapalat on kuraa ihmisille jotka eivät osaa leipoa. Lapset tekevät niitä laittamalla kaapista kaikki vanhat toukkaiset jämät kulhoon ja uuniin. 

Siivoa hyvä ihminen, pian ne toukat on sun sängyssä 

Vierailija
24/27 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa ohjeissa kieltämättä on liian kitsas määrä kuorrutetta. Siksi teen suosiolla 1.5 kertaisen kuorrutuksen, joissain resepteissä sekään ei riitä. Silloin harvoin kun leivon, on sen lopoutuloksen parempi maistua hyvältä!

Vierailija
25/27 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vink vink

Sehän ei hyödytä mitään, jos uunipelti on liian iso. Pinta-ala ei vähene mihinkään.

Vai oliko tämä vitsi?

Mulla on vain niitä, jotka ovat juuri kyseiseen uuniin suunniteltuja. Ja niihin on tavallinen leivinpaperiarkki liian pieni. Jos tuollaiseen teen puolikkaan taikinan, niin saan vain litteämmän pohjan, johon kuorrute riittää ihan yhtä huonosti.

Vierailija
26/27 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vink vink

Vai oliko tämä vitsi?

Mulla on vain niitä, jotka ovat juuri kyseiseen uuniin suunniteltuja. Ja niihin on tavallinen leivinpaperiarkki liian pieni. Jos tuollaiseen teen puolikkaan taikinan, niin saan vain litteämmän pohjan, johon kuorrute riittää ihan yhtä huonosti.

Osta seuraavan kerran niitä isompia leivinarkkeja, joka marketissa niitä on myynnissä. Jos ei ole, osta leivinpaperirulla, vai oletko niin pölkkypää, jotta et osaa repäistä siitä sopivaa palaa?

Vierailija
27/27 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vink vink

Vai oliko tämä vitsi?

Osta seuraavan kerran niitä isompia leivinarkkeja, joka marketissa niitä on myynnissä. Jos ei ole, osta leivinpaperirulla, vai oletko niin pölkkypää, jotta

Voi hyvä luoja :D En ole ostanut liian pieniä arkkeja, kun tiesin jo etukäteen, että ne ovat liian pieniä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän