Tiesittekö, että kaikesta mitä teette, kirjoitatte, jaatte yms. jää jälki internetiin ja on löydettävissä
Eli kun purat pahaa oloasi täällä kirjoittamalla seksistisiä tai rasistisia kommentteja, ne pystytään jäljittämään sinuun. Oletko valmis kantamaan seuraukset 5 vuoden kuluttua?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mitä viiden vuoden päästä tapahtuu? Laskeutuuko suuri nettipoliisi avaruusaluksellaan maahan tasan viiden vuoden päästä?
Tekoäly...
No, en tiennyt. Kiitti kun kerroit. Nyt voin jatkaa päivääni yhtä tietoa rikkaampana.
Minä olen varma, että poliisilla on muutakin tekemistä kuin vahtia rehellisen kansalaisen nettikirjoituksia. Eihän niillä ole aikaa tutkia pikkurikoksiakaan. Vasta joku oli kopioinut pankkikorttini tiedot, eikä asia edisty mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä viiden vuoden päästä tapahtuu? Laskeutuuko suuri nettipoliisi avaruusaluksellaan maahan tasan viiden vuoden päästä?
Tekoäly...
Sekö tulee oveni taakse ja vie minut Kakolaan? Vai peräti hirttopuuhun?
Ei ole tietääkseni laitonta jauhaa shaibaa täällä, kunhan ei syyllisty selviin rikoksiin.
Kyllä. Eikä mua haittaa, koska en kirjoittele mitään asiatonta koskaan.
Tiedätkö että myös kaikki mitä suollat AI:lle tallentuu, ja sinua profiloidaan jatkuvasti? Tällainen tämä maailma nyt on.
Asiassa helpottaa, että olen oppinut käyttäytymään netissä jo 90-luvun alkupuolella, kun ekan kerran tuli mentyä keskustelmaan ns. purkkeihin eräänlaisena netin käytön esiasteena.
hmmm, kerro tarkemmin niistä seurauksista?
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö että myös kaikki mitä suollat AI:lle tallentuu, ja sinua profiloidaan jatkuvasti? Tällainen tämä maailma nyt on.
Mitäh?! En tienyt tätäkään.
Vierailija kirjoitti:
Ap, ei olla Kiinassa .
Vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttävän moni ei tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Asiassa helpottaa, että olen oppinut käyttäytymään netissä jo 90-luvun alkupuolella, kun ekan kerran tuli mentyä keskustelmaan ns. purkkeihin eräänlaisena netin käytön esiasteena.
Mäkin kirjoittelin purkkeihin. Ja chattailin mikrobitin chatissa.
Viiden vuoden päästä Suomi on pelkkä sepelikenttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, ei olla Kiinassa .
Vielä.
Kovaa kyytiä ollaan sinne menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttävän moni ei tiedä.
Joo, sen huomaa kyllä somessa. Ihan aiemmin fiksut ihmiset ovat luoneet itsestään näitä tekoälykuvia.
Tiesikö ap että joka puolella on valvontakameroita kuvaamassa? Onko valmis kantamaan 4v8kk päästä vastuun siitä kun on kävellyt valvontakameran ohi samalla kun liike on ryöstetty?
Kaikkihan jo kirjoittelee ihan omalla nimellään törkeyksiä kommenttiosioihin ja julkisiin facepäivityksiin. Ainakin boomerit