Annan vähän ruusuja Riikka Purralle (en ole persu)
Näin hallituskauden päätteeksi täytyy sanoa, että olen positiivisesti ja aika isostikin yllättynyt Riikka Purrasta. (Hallituskauden aikana olen lukenut myös kaksi elämäkertaa Halla-ahosta ja kuvani hänestä myös on muuttunut paljon positiivisemmaksi.) Riikka Purra on selvinnyt tehtävästä todella hyvin! Hän on kuitenkin varsin kokematon, ei oikeastaan minkäänlaista työhistoriaakaan hänellä, ministeriön virkamiehet eivät ole valittaneet ja asiaosaaminen vaikuttaa vahvalta. Hän ei ole myöskään ottanut noloja irtopisteitä, vaan vienyt reippaasti asioita maaliin asti ja vielä handlannut julkisuudenkin kaikki paineet. Hyvä Riikka!
Riikka Purra on eduskunnan upeimpia pukeutujia myös. Pisteitä kohotti myös hänen rescue-koiransa ja kasvissyöntinsä vihermehuineen, koska olen molemmissa asioissa samoilla linjoilla. Myös Halla-aho on ollut pitkään kasvissyöjä ja aidosti eläinten ystävä. Noista jutuista minulta saa pisteitä tosin jopa itse Aatu... :)
Yst. terv. Porvarirouva
Kommentit (38)
Jaahas siellä Persu feikkaa epätoivoisesti kun oppositio kutsuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuohon tekstiin nyt tulikin niin monta myös sanaa! Kannattaisi varmaan lukea ennen lähettämistä. Ap
Kannattaa jatkossa vilkaista kalenteriinkin. Hallituskautta on valitettavasti vielä yli vuosi jäljellä, vaikka kannatus onkin matkalla nollaan.
Kerään mielelläni risuja Riikan rovioon, kunhan lumi sulaa ensin.
Aika aggressiivista kielenkäyttöä. Sulla ei ole varaa ainakaan nimimerkki Riikkaa moittia.
Hallitustaival on pääosin takana ja hallitusohjelman tavoitteista iso osa on saatu maaliin. Talous- ja työllisyystilanne on mitä on, mutta onnistumista tarkastellaan hallitusohjelmasta käsin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Täällä on heti kelan elättämät demariämmät raakkumassa kaulat pitkällä kun joku sanoo ihanasta Riikasta jotain positiivista.
Ullattuneiden määrä: 0kpl
Menkää kelaloisivat demariämmät T Ö I H I N!!!!!!
Kiitos kun tulit muistuttamaan, millaisia persut Riikka etunenässä oikeasti ovat, toisin kuin ap:n kaunistellussa mainospuheessa.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas siellä Persu feikkaa epätoivoisesti kun oppositio kutsuu.
Persuthan odottavat oppositiota varmaan innolla, sen verran raskas taival ollut ainakin ministereillä. Oppositiossa taas pääsee riekkumaan entiseen malliin.
Kannatus on mukavasti sulanut ja pakko kehaista itseäni, koska olin sitä mieltä, että laitaoikeisto pitää ottaa hallitukseen kannatuksen sulattamiseksi. Mieheni oli sitä mieltä, että ei, koska ehtivät saada paljon pahaa aikaan sitä ennen. Hän on omasta mielestään oikeasssa ja minä taas sitä mieltä, etteivät tulokset nyt niin pahoja ole. Erit. upea juttu on ay-verovähennyksen poistaminen, jota olen odottanut vuosikymmeniä! Olen ay-liikkeen nykyisyydestä samaa mieltä kuin Kyösti Kakkonen ja se lausunto ei mene palstan sensuurista läpi, vaikka se onkin esitetty YLEn haastattelussa (henkilökuva). Ap
Samaa mieltä aloittajan kanssa. Riikka on super.
Vierailija kirjoitti:
"En ole persu" = persujen trollitehdas työn touhussa
Luuletko että kokkarit ei olisi samaa mieltä? Älä avaa näitä ketjuja jos niin verenpainetta nostattaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos myös suomalaisten syntyvyyden laskun kiihdyttämisestä poliittisten päätösten ja epävarmuuden ilmapiirin vuoksi. Ihmisiä on liikaa maailmassa ja saavat muut lisää elintilaa kun Suomen väestö näin pikkuhiljaa korvautui maahanmuuttajilla, koska suomalaiset eivät enää uskalla synnyttää lapsia.
Eihän me pärjätä ilman muualta muuttajia täällä eikä siinä ole mitään pahaa niin kauan kun he tuovat plussaa eikä miinusta. Työssäkäyvä muualta tulija tuo plussaa, kotiin jäävä miinusta. M.muuttoa tulisi kannustaa ja tehostaa niin että se olisi plussamerkkistä.
Se että syntyvyys olisi kiinni Purrasta on vain tyhmää. Et varmaan tosissasi tarkoittanutkaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Aika kova on kyllä. Mutta hänen julkisuuteen tulleet nettikirjoittelunsa seuraavat häntä koko työuran loppuun asti. Odotan mielenkiinnolla millaisen työuran pystyy rakentamaan. Suurin osa persuista on kuin Purra eli poliittinen ura on keino päästä normaaliin työuraan eikä päinvastoin kuten kokoomuksessa. Ap
Yksi kehu Riikasta on vielä sanomatta. Se oli hauska, kun hän äskettäin totesi, että on ollut niin raskasta, että pitää ottaa rapsakat kännit :)
Riikka on muutkin kokeneemmat persut kyllä tässä vaiheessa tietävät, että me oikeasti tarvitsemme m.muuttoa. Muistakaan ihmiset tämä vaaliuurnilla. Se puhe mitä he höpisevät on ihan diipadaapaa vain, he tietävät kyllä totuuden. Älkää antako huijata itseänne. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olet pesun ja linkouksen kestävä persu. Vieläpä persuakin persumpi. Itsellesi voit uskotella toki mitä haluat.
Täällä toisaalta on myös se leiri (kuten tässä), missä kaikki porvarit leimataan persuiksi. Viisi minuuttia sitten juuri ajattelin uudesta gallup-tuloksesta, että vastakkaisten leirien populistit pärjäävät nykyään hyvin. Se kertoo tietämättömyydestä pohjimmiltaan, ehkä epätoivostakin, koska poliittiset puolueet ovat loppujen lopuksi suhdanteiden ja megatrendien surffareita eivätkä suuria vallankäyttäjiä. Ap
On se vaan sanavalmis toi ChatGpt 🤣
No jos persut eivät ole mukana seuraavassa hallituksessa niin kokkarit ovat. Näyttää vahvasti siltä, että seuraava valtiovarainministeri on kokkari. Eli kylmää kyytiä luvassa aika monelle.
Vierailija kirjoitti:
No jos persut eivät ole mukana seuraavassa hallituksessa niin kokkarit ovat. Näyttää vahvasti siltä, että seuraava valtiovarainministeri on kokkari. Eli kylmää kyytiä luvassa aika monelle.
Luulenpa, että demarien kannattajat tulevat pettymään karvaasti ensi hallituskaudella. Edessä on valtavat säästöt ja demaritkin ovat sopeuttamiseen sitoutuneita. Ap
Vierailija kirjoitti:
Koko puska hanuriin, ole hyvä.
Tuohan on seksuaalista sadismia. No, toisaalta kukaan ei ole tässä nimimerkki Riikkaa syyllistänytkään kirjoitteluistaan, jotka olivat järkyttäviä.
Älä kirjoittele nettiin tällaisia. Ystävällinen neuvoni ja kehotukseni. Jos on asiaa, keskity siihen ja muuten ole hiljaa. Ap
Vahva suositus tuolle Kyösti Kakkosen henkilökuvalle, joka varmaan edelleen löytyy Areenasta radion puolella. Siinä keskustellaan Kakkosen kanssa Miten minusta tuli minä - tyyppisesti noin tunnin verran.
Toinen suositus palstan vassareille eli lukekaa Raimo Sailaksen elämäkerta. Googlatkaa, jos ette tiedä kuka hän on. Siitä voitte lukea millaista työväenaate oikeasti oli. Se ei ollut oleskeluyhteiskunnan puolesta puhumista ja muiden rahoilla elämistä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko muuten sinä persu? Luulen että aika moni porvaripuolueen kannattaja ajattelee samoin kuin me. Riikka on yllättänyt positiivisesti ja osin muutkin persut. Ovat pysyneet hyvin linjassa eivätkä ole lähteneet sooloilemaan. Vaalien kähestyessä tulee kyllä varmasti lisää noita vaalitäkyjä, mutta se on normaalia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Huomenta Riikka! Hienoa että trollikirjoittelu maistuu niin kuin vanhoina hyvinä Scripta-aikoina. Mutta nyt: MENE TÖIHIN!
Ihmettelen,ettet vieläkään ymmärrä,kuinka raskas ja vastuullinen työ on arvostetulla ja rakastetulla valtiovarainministerillämme Riikka Purralla on.
Täällä on heti kelan elättämät demariämmät raakkumassa kaulat pitkällä kun joku sanoo ihanasta Riikasta jotain positiivista.
Ullattuneiden määrä: 0kpl
Menkää kelaloisivat demariämmät T Ö I H I N!!!!!!