Aloitekyvyttömät Tinder-miehet - Tätäkö se nykypäivänä on?
Toisella kierroksella mennään. Aiempi liitto sai alkunsa nuorena baarissa törmäten, lähes markka-aikana ja aikana ennen deittisovelluksia.
Tinderiin menin; Koska miksipä ei. Alkuun kaverikivan haku mielessä, kun eron jälkeen ei ollut vielä minusta enempään. Löytyi hyviä kohtaamisia ja vakkarikaverit.
Nyt kuitenkin liikkeellä ilman paineita ja lähtökohtaisesti toiveena löytää tasaväkinen kumppani kuvioon. Tuomaan lisähyvää jo valmiiksi mukavaan elämään. Tinder siksi, että töiden kautta en ala sillä silmällä katselemaan ja kuppiloissa tulee käytyä harvoin ja silloin ei todellakaan ole haku päällä.
Ihmetyttää kuitenkin nämä nykymiehet; Mätsätään. Siinä kirjoitellaan ja selvitellään, millä mielin toinen on liikkeellä, onko harrastuksia, minkä ikäisiä lapsia jne. Perusjuttuja.
Juttu luistaa, kuvien perusteella naamat on mieleen ja itsellä tulee olo, että voisihan tuota käydä kahvilla, kävelyllä tai lounaalla. Katsomassa ilman paineita, miten tuo juttu luistaa livenä. Että olisiko siinä kemiaa ja kiinnostusta tavata uudestaan ja tutustua. Vai säästyykö molempien aika ja vaiva todetessa, että ei vain lähde.
Sen verran perässävedettäviä on elämäni miehet olleet, että olen päättänyt tällä kertaa, että miehen on tehtävä aloite ja ehdottaa tapaamista. Mutta näin ei kuitenkaan tunnu käyvän. Yli-innokas en ole, mutta osoittanut kyllä olevani liikkeellä kiinnostuneena.
Yksikin mukava tyyppi. Kerran kyseli päivän kuulumisia ja kerroin lähteväni makkaranpaistoon. Tokaisi, että mielellään tulisi mukaan, mutta on töihin lähtö. Vastasin, että moiseen tarjouksene voisin tarttuakin ja voisi olla mukava joku päivä nähdä livenä. Sen jälkeen: Syvä hiljaisuus. Ei mitään oma-aloitteisuutta ehdottaa, että millon nähtäisiin.
Mikä miehiä vaivaa? Missä on aloitekyky?
Kommentit (155)
Muista Ap ettei parisuhde ole ihmisoikeus edes naisille. M33
Vierailija kirjoitti:
Uusfeministit halusivat voimaantuneina siirtää ohjia enemmän naisten käsiin, sitten kun se mahdollistetaan niin eipä kelpaakaan vaan taas syyllistetään miehiä. Uusfeminismi mädättää koko yhteiskunnan pikkuhiljaa perustuksia myöden.
Märimäri
Vierailija kirjoitti:
Taidanki jättää pois tuon tekstini kaikesta mitä olen tutkinut, missäpäin maailimaan olen seikkaillut, mikä koulutus on - samoin kaikki tiedot tästä uudesta elämänvaiheestani maalla (luontaistaloutta kohti) ja kirjoittaa tekstikohtaan: "Moi" :D
Jos se sopiva löytyisikin moimottelemalla, pelkän kuvan perusteella? Kun miesten taidonnäytteiden perusteella vain kuva (eli ulkonäkö ja ikä) tekevät naisesta kiinnostavan, eivät hänen ajatuksensa.
Ehkä olet liian fiksu tinderin ukoille. Mitä olen kaverilta nähnyt, niin ei siellä miesten taso päätä huimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
''Miksi minä haluaisin haukkua miehiä? Tosiasia on se, että miehet ovat hämääntyneet aloitteista, miksi tämä on joillekin miehille niin vaikea ymmärtää? Itse en enää tee miehille aloitteita. Aivan sama.''
No jos teet niitä aloitteita samalla energialla kuin täällä niin ei mikään ihme, että ovat jättäneet homman siihen.
Eli ei näytä teitä naisten aloitteet kiinnostavan :D
No ei varmasti kiinnosta, jos ne aloitteet ovat töykeitä.
Ikinä en ole töykeää aloitetta tehnyt, mitä järkeä siinä olisi? Enkä muuten ole tinderissä. Ihan irl olen aloitteen tehnyt.
Sitten pitää vain hyväksyä se torjutuksi tuleminen ja uskoa, ettettä ei on ei. Niin miehetkin tekevät. En minäkään hauku naisia vätyksiksi, jotka minut ovat torjuneet. Emme vain sopineet toisillemme.
Kuka väitti etten ole hyväksynyt? Ihmettelen vain aikuisia miehiä, jotka alkavat käyttäytyä lapsellisesti, jos nainen tekee aloitteen. Suunnilleen juoksevat karkuun ja lakkaavat puhumasta jatkossa sen sijaan että kohteliaasti sanovat vain että ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Eli aito kontaktinhakuhalu, motiivi parisuhteeseen, paljastuu kyllä jo ensimmäisessä viestissä. Pelkkä moi tarkoittaa sitä että mies on ehkä laittanut samana iltana ilmaisen seksin toivossa sellaisen 50 naiselle. Helppo vakipanosuhde, nainen joka on epävarma itsestään ja tämmöisiin ajautuu, sopii tietysti kaikille. Itse ohitan kaikki yllämainitut "moimottelijat", niiden lisäksi kauniiksi kehumiset ja sydämet kuvien alla tms. ruusutarrat ja muun paskan, jos ei viestissä mitään älykästä sisältöä ole.
Jos miehellä ei ole aitoa kiinnostusta juuri minuun, en näe ainutlaatuisen, rohkean rakkaustarinan aineksia.
Naisten pitäisi tinderöidä joskus miehinä. Sen jälkeen nauraisit itsekin tuolle kuvitelmallesi 50 matchista per ilta.
Sun pitäisi opetella joskus lukemaan niin sen jälkeen nauraisit itsellesi kun huomaisitkin että tyyppi kirjoitti että
Pelkkä moi tarkoittaa sitä että mies on ehkä laittanut samana iltana ilmaisen seksin toivossa sellaisen 50 naiselle
eikä että tuli 50 matcia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron teille naisille pienen salaisuuden, ei ole mitään niin puoleensavetävää ja seksikästä kuin nainen joka osoittaa kiinnostusta ja pientä vaivan näköä miehen eteen.
Ne niiden entisen suhteet on todnäk näivettyneet kun naisen ei tarvitse tehdä mitään vaan miehet on vaan kulutustavaraa jota saa aina lisää, joten miksi näkisin vaivaa.
Minäpä kerron sulle salaisuuden. Mies kuin mies pelästyy jos nainen on aloitteellinen.
Tämä on jotain ihmeellistä harhaa mitä naiset vieläkin uskollisesti toistelevat. Kyllä se mieskin arvostaa aloitteellisuutta, kun se viestii, että kiinnostaa ja arvostaa.
Ai minun kokemukseni ovat mielestäsi harhaa? Useampi vätysmies on mennyt paniikkiin kun nii
Ihmisillä on oikeus ilmaista takaisin jos ei kiinnosta ja ei se tee kenestäkään välystä. M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidanki jättää pois tuon tekstini kaikesta mitä olen tutkinut, missäpäin maailimaan olen seikkaillut, mikä koulutus on - samoin kaikki tiedot tästä uudesta elämänvaiheestani maalla (luontaistaloutta kohti) ja kirjoittaa tekstikohtaan: "Moi" :D
Jos se sopiva löytyisikin moimottelemalla, pelkän kuvan perusteella? Kun miesten taidonnäytteiden perusteella vain kuva (eli ulkonäkö ja ikä) tekevät naisesta kiinnostavan, eivät hänen ajatuksensa.
Ehkä olet liian fiksu tinderin ukoille. Mitä olen kaverilta nähnyt, niin ei siellä miesten taso päätä huimaa.
Älykkäämmillä on omat seuranhakusovellukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos =) Ilahdutit mua. Oon alavireinen, kun ketään miestä ei nykypäivänä tunnu kiinnostavan naisen ajatukset ja teot tässä elämässä, vain ikä ja ulkonäkö - kaksi asiaa, joihin ei juurikaan voi vaikuttaa.
"Ihmisillä on oikeus ilmaista takaisin jos ei kiinnosta ja ei se tee kenestäkään välystä. M33"
Minusta sellainen ihminen on vätys, joka juoksee pakoon/ei vastaa viestiin sen sijaan että vain sanoisi asiallisesti ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos =) Ilahdutit mua. Oon alavireinen, kun ketään miestä ei nykypäivänä tunnu kiinnostavan naisen ajatukset ja teot tässä elämässä, vain ikä ja ulkonäkö - kaksi asiaa, joihin ei juurika
Jaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Eli aito kontaktinhakuhalu, motiivi parisuhteeseen, paljastuu kyllä jo ensimmäisessä viestissä. Pelkkä moi tarkoittaa sitä että mies on ehkä laittanut samana iltana ilmaisen seksin toivossa sellaisen 50 naiselle. Helppo vakipanosuhde, nainen joka on epävarma itsestään ja tämmöisiin ajautuu, sopii tietysti kaikille. Itse ohitan kaikki yllämainitut "moimottelijat", niiden lisäksi kauniiksi kehumiset ja sydämet kuvien alla tms. ruusutarrat ja muun paskan, jos ei viestissä mitään älykästä sisältöä ole.
Jos miehellä ei ole aitoa kiinnostusta juuri minuun, en näe ainutlaatuisen, rohkean rakkaustarinan aineksia.
Naisten pitäisi tinderöidä joskus miehinä. Sen jälkeen nauraisit itsekin tuolle kuvitelmallesi 50 matchista per ilta.
Sun pitäisi opetella joskus lukemaan niin sen jälkeen n
Miten laitat moi-viestejä ilman matchia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkäämmillä on omat seuranhakusovellukset.
Mitkäs ne on? OnlyFans?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan, sinulla on jokin upea naisellinen tekosyy, miksi et tee miehille aloitteita.
"Mä oon niin kaunis ettei mun koskaan tarvii tehdä aloitetta" t. Lihava siilitukkainen sirpa 47v
🤮🤮🤮
Kertomuksesi mukaan miehet ovat seurassasi aina olleet tuollaisia? Ehkä vedät puoleesi / olet itse kiinnostunut juuri niistä vässykkämiehistä?
Mutta tinderissä 90% miehistä etsii seksiseuraa. Voisiko olla, että tuo makkaranpaistokommentti oli sellainen, että toivoi keskustelun menevän seksiin?
Mielestäni siinä ei ole mitään väärää, että ehdotat vaikka itse sitä ulosmenoa, mutta sen ekan kerran jälkeen anna miehen ehdottaa. Näin voit katsella onko se sitten tasavertaista halua nähdä toisia. Vaikka suomessa se ei ole niin isossa osassa, deittiohjelmissa yhä miehet joutuu tekemään enemmän aloitteita, joten miehet saattaa olla yhtä tympiintyneitä kuin sinäkin
Ei kannata mennä tinderiin vaan kaikenlaisiin tapahtumiin missä voi tavata ihmisiä normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan, sinulla on jokin upea naisellinen tekosyy, miksi et tee miehille aloitteita.
"Mä oon niin kaunis ettei mun koskaan tarvii tehdä aloitetta" t. Lihava siilitu
Sä siis toivoisit että "lihava siilitukkainen Sirpa 47v 🤮🤮🤮" tekis sulle aloitteen?
Herrajumala, makkaranpaistokommentti :D voiko joku oikeasti tämänkin liata? Ulkona pakkasta, kaunis luonto ja metsä ja makkaranpaistopiste siinä - loistopaikka treffeille ja tutustumiselle, niin mies pilaa tämänkin ajatuksen ajatuksella seksistä. Nyt tulee oksennus... Seksi on kauneinta jos olet rakastunut.
Samantien sanon, että saunan mainitseminen - olen huomannut, että sanalla on joku koodimerkitys, taas herää miehen toivo ilmaisesta seksistä ja kaikki muu unohtuu. Muutamat kerrat oon kuvitellu m iehen olleen musta kiinnostunut, on sadellut kysymyksiä puolin ja toisin, mutta sitten tulee viesti jossa mies kertoo menevänsä illalla saunaan, yritän olla reagoimatta, sitä seuraa tulisitko joskus kanssani tms. = PASKAA Kerran taisin kirjoittaa remppaavani saunaa parhaillaan ja siihen sitten sateli jos jonninmoista kommenttia... hauskaa jep.
Mutta ei hauskaa jos olet yksinäinen ja tahdot aidon suhteen. Et seksisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät uskalla tehdä aloitteita, koska pelkäävät joutuvansa maksaa naisekin virvokkeet treffeillä. Etiketin mukaan treffeille kysyjä aina maksaa, joten jos ei kysy, niin silloin ei tarvitse maksaa treffikumppanin virvokkeita.
Et menetä mitään tällaisissa miehissä, joiden talous ei kestä edes virvoiketta. Ei niistä saa miestä suhteeseen, vain kivireen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät uskalla tehdä aloitteita, koska pelkäävät joutuvansa maksaa naisekin virvokkeet treffeillä. Etiketin mukaan treffeille kysyjä aina maksaa, joten jos ei kysy, niin silloin ei tarvitse maksaa treffikumppanin virvokkeita.
Et menetä mitään tällaisissa miehissä, joiden talous ei kestä edes virvoiketta. Ei niistä saa miestä suhteeseen, vain kivireen.
Oikein naurattaa mies jonka talous ei kestä ostaa yhtä coca colaa😂
Sitten pitää vain hyväksyä se torjutuksi tuleminen ja uskoa, että ei on ei. Niin miehetkin tekevät. En minäkään hauku naisia vätyksiksi, jotka minut ovat torjuneet. Emme vain sopineet toisillemme.