Aloitekyvyttömät Tinder-miehet - Tätäkö se nykypäivänä on?
Toisella kierroksella mennään. Aiempi liitto sai alkunsa nuorena baarissa törmäten, lähes markka-aikana ja aikana ennen deittisovelluksia.
Tinderiin menin; Koska miksipä ei. Alkuun kaverikivan haku mielessä, kun eron jälkeen ei ollut vielä minusta enempään. Löytyi hyviä kohtaamisia ja vakkarikaverit.
Nyt kuitenkin liikkeellä ilman paineita ja lähtökohtaisesti toiveena löytää tasaväkinen kumppani kuvioon. Tuomaan lisähyvää jo valmiiksi mukavaan elämään. Tinder siksi, että töiden kautta en ala sillä silmällä katselemaan ja kuppiloissa tulee käytyä harvoin ja silloin ei todellakaan ole haku päällä.
Ihmetyttää kuitenkin nämä nykymiehet; Mätsätään. Siinä kirjoitellaan ja selvitellään, millä mielin toinen on liikkeellä, onko harrastuksia, minkä ikäisiä lapsia jne. Perusjuttuja.
Juttu luistaa, kuvien perusteella naamat on mieleen ja itsellä tulee olo, että voisihan tuota käydä kahvilla, kävelyllä tai lounaalla. Katsomassa ilman paineita, miten tuo juttu luistaa livenä. Että olisiko siinä kemiaa ja kiinnostusta tavata uudestaan ja tutustua. Vai säästyykö molempien aika ja vaiva todetessa, että ei vain lähde.
Sen verran perässävedettäviä on elämäni miehet olleet, että olen päättänyt tällä kertaa, että miehen on tehtävä aloite ja ehdottaa tapaamista. Mutta näin ei kuitenkaan tunnu käyvän. Yli-innokas en ole, mutta osoittanut kyllä olevani liikkeellä kiinnostuneena.
Yksikin mukava tyyppi. Kerran kyseli päivän kuulumisia ja kerroin lähteväni makkaranpaistoon. Tokaisi, että mielellään tulisi mukaan, mutta on töihin lähtö. Vastasin, että moiseen tarjouksene voisin tarttuakin ja voisi olla mukava joku päivä nähdä livenä. Sen jälkeen: Syvä hiljaisuus. Ei mitään oma-aloitteisuutta ehdottaa, että millon nähtäisiin.
Mikä miehiä vaivaa? Missä on aloitekyky?
Kommentit (155)
Täällä toisella kierroksella oleva mies. Olen yrittänyt soveltaa Tinderissä vanhoja nettideittailun perussääntöjä, eli kun on hetki juteltu sovitaan tapaaminen. Juttelu kun ei kanna kovin pitkälle, eikä varsinkaan nykyjuttelu missä ei synny kunnon keskustelua. Mutta ei toimi tänä päivänä. Kun ehdottaa tapaamista, naiset hiljenevät tai jättävät koko asian huomoimatta. Jotkut kertovat, että tapaaminen voisi onnistua ensi kuussa, tai ehkä viikkojen päästä. Yksi nainen halusi tarkan aikataulun ja suunnitelman treffien ohjelmasta, että voisi harkita. Ei ymmärrä, eikä jaksa leikkiä...
Mikähän on keski ikäisten miesten mielestä mielekkäämpää, sietää parasta ennen päivät ylittänyttä kurttuista akkaa joka on mielestään liian hyvä tehdäkseen aloitetta, vai mennä thaimaaseen panemaan mukavia parikymppisiä pikkurahalla....
Vierailija kirjoitti:
Mikähän on keski ikäisten miesten mielestä mielekkäämpää, sietää parasta ennen päivät ylittänyttä kurttuista akkaa joka on mielestään liian hyvä tehdäkseen aloitetta, vai mennä thaimaaseen panemaan mukavia parikymppisiä pikkurahalla....
Onhan sillä keski-ikäisellä miehelläkin kurttuja ja parasta ennen päiväys mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Kerron teille naisille pienen salaisuuden, ei ole mitään niin puoleensavetävää ja seksikästä kuin nainen joka osoittaa kiinnostusta ja pientä vaivan näköä miehen eteen.
Ne niiden entisen suhteet on todnäk näivettyneet kun naisen ei tarvitse tehdä mitään vaan miehet on vaan kulutustavaraa jota saa aina lisää, joten miksi näkisin vaivaa.
Minäpä kerron sulle salaisuuden. Mies kuin mies pelästyy jos nainen on aloitteellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron teille naisille pienen salaisuuden, ei ole mitään niin puoleensavetävää ja seksikästä kuin nainen joka osoittaa kiinnostusta ja pientä vaivan näköä miehen eteen.
Ne niiden entisen suhteet on todnäk näivettyneet kun naisen ei tarvitse tehdä mitään vaan miehet on vaan kulutustavaraa jota saa aina lisää, joten miksi näkisin vaivaa.
Minäpä kerron sulle salaisuuden. Mies kuin mies pelästyy jos nainen on aloitteellinen.
Tämä on jotain ihmeellistä harhaa mitä naiset vieläkin uskollisesti toistelevat. Kyllä se mieskin arvostaa aloitteellisuutta, kun se viestii, että kiinnostaa ja arvostaa.
Sama täällä. On kuva metsämökistä, jossa asun pienesti ja köyhästi, kuvia luonnosta, elämänpiiristäni joka on kieltämättä erikoinen, eläimistäni. On kuvia minusta. On harkitusti kirjoitettu teksti josta näkee, että haen rinnalleni persoonaa ja elämänkumppania, en vakipanoseuraa. Mies sitten katsoo minut ja päättää lähettää jonkun stanan kädenheilutushymiön XD tai vielä pahempaa "moi mitä päivään/ moi mitä iltaan/ moi mitäpä kuuluu"-sössötyksen.
Väitänkin, että miehet eivät edes lue naisten tekstejä, eivätkä myöskään hae enää seuraa tosissaan. Noihin moimotteluihin vastaamalla tuhlaisin vain aikaani. Niin monet kerrat oon moimotellut takaisin ja samaan paskaan törmään jo yleensä kolmannessa viestissä; mies ei tiedä missä asun, ei ole lukenut ilmotekstiä jossa lukee lapseton, kysellään montako lasta minulla on jne. Sitten rupeaa jo ärsyttämään. Ja sitä ärsyyntymistähän en ollut täältä etsimässä, vaan ehkä jopa ihastumista, älykästä ja luontorakasta kumppania?
Ei ole mitään järkeä käyttää aikaa parisuhteen etsimiseen kun miehet ovat täysin lukutaidottomia, aloitekyvyttömiä moimottelijoita, joista kasvaa keski-ikäisiä vaimottomia voivottelijoita
Itse miehenä aloitan keskustelut ja kysyn asioita, jos ei mitään vasta kysymyksiä tule niin lakkaan viestittelemästä ja poistan matchin viikon sisällä, jos vastaparilla ei ole mielenkiintoa niin miksi pitkittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jotain ihmeellistä harhaa mitä naiset vieläkin uskollisesti toistelevat. Kyllä se mieskin arvostaa aloitteellisuutta, kun se viestii, että kiinnostaa ja arvostaa.
Ai minun kokemukseni ovat mielestäsi harhaa? Useampi vätysmies on mennyt paniikkiin kun niille olen aloitteen tehnyt.
''Ai minun kokemukseni ovat mielestäsi harhaa? Useampi vätysmies on mennyt paniikkiin kun niille olen aloitteen tehnyt.''
Vähän epäilen kokemustesi todellisuutta. Tämähän oli oikeasti vain sinulle taas paikka missä päästä haukkumaan miehiä jostain mitä tekivät tai jättivät tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitteellinen nainen on esim lähes kaikkien miesten seksifantasioiden perusmalli. Se on niin harvinaista, että siitä unelmoidaan. Koskee muutakin kuin seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä aloitan keskustelut ja kysyn asioita, jos ei mitään vasta kysymyksiä tule niin lakkaan viestittelemästä ja poistan matchin viikon sisällä, jos vastaparilla ei ole mielenkiintoa niin miksi pitkittää.
Hienoa. Minä oon tuo luontaistaloustyyppi metsämökistä. Tämmönen tyyli, kysyy jotain, on lukenut toisen ilmon - kysyy aluksi jotain johon toinen vastaa, on puolestaan tutustunut sinun tekstiisi ja on kiinnostunut juuri sinusta - toimii. Moimottelu tuntuu oikeesti ajantuhlaukselta.
Vierailija kirjoitti:
''Ai minun kokemukseni ovat mielestäsi harhaa? Useampi vätysmies on mennyt paniikkiin kun niille olen aloitteen tehnyt.''
Vähän epäilen kokemustesi todellisuutta. Tämähän oli oikeasti vain sinulle taas paikka missä päästä haukkumaan miehiä jostain mitä tekivät tai jättivät tekemättä.
Voit toki uskotella itsellesi mitä haluat, jos naiset eivät ole sinun suuntaasi olleet aloitteellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit toki uskotella itsellesi mitä haluat, jos naiset eivät ole sinun suuntaasi olleet aloitteellisia.
Hyvin paljastit itsesi, että tämä oli vain sinulle paikka haukkua miehiä ja heti turvautua ad hominemiin.
Et ole vaan tarpeeksi kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin paljastit itsesi, että tämä oli vain sinulle paikka haukkua miehiä ja heti turvautua ad hominemiin.
Miksi minä haluaisin haukkua miehiä? Tosiasia on se, että miehet ovat hämääntyneet aloitteista, miksi tämä on joillekin miehille niin vaikea ymmärtää? Itse en enää tee miehille aloitteita. Aivan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai minun kokemukseni ovat mielestäsi harhaa? Useampi vätysmies on mennyt paniikkiin kun nii
Tietysti sinä olet parasta a-ryhmää ja miehet panikoivia vätyksiä. Uskokoon ken haluaa. :)
Noinhan naisetkin tekee, vai viestittelevätkö he halukkaasti jakojäännöksille?