Olen ihastunut varattuun mieheen
Vaihdoin viime vuoden puolella työpaikkaa ja tutustuin uudessa erääseen mieheen, josta tuli lähin työparini. Tehdään vuorotyötä ja vuorot kestää aina sen 12h kerrallaan. Tässä kuukausien aikana olen ihastunut häneen tosi lujaa ja luulen että hänkin minuun. Itse olen vapaa, hän on naimisissa ja kahden pienen lapsen isä. Flirttailemme päivittäin ja kun ei olla töissä, laitellaan paljon viestejä. Mitään seksuaalista ei (vielä) olen tapahtunut vihjailua lukuunottamatta. Muutaman viikon päästä meillä on tulossa työpaikan virkistysreissu ja siellä olen ajatellut tehdä siirtoni ja yrittää päästä iholle.
Kommentit (12)
Hetken huvia tiedossa. Sitä varmaan lähinnä kaipasitkin.
En välttämättä pelkkää hetken hupia. Voisin kuvitella pysyvääkin kunhan hän ensin eroaa
Pari kertaa seksiä ja vuosien vaivautunut tunnelma töissä.
Vierailija kirjoitti:
En välttämättä pelkkää hetken hupia. Voisin kuvitella pysyvääkin kunhan hän ensin eroaa
Niinhän me kaikki toiset naiset joskus olemme ajatelleet. Ihmeitäkin toki tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa seksiä ja vuosien vaivautunut tunnelma töissä.
Mennyt jo monta vuotta kun pikkujouluissa yhdytty työkaverin kanssa eikä ole mitään vaivautuneisuutta. Rutiinilla mennään ja vuosi odotetaan. Molemmat varattuja.
Ei hän vaimoaan ja lapsiaan jätä. Tule järkiisi. Pilaat vai omasi ja hänen perheensä elämän.
Vierailija kirjoitti:
Ei hän vaimoaan ja lapsiaan jätä. Tule järkiisi. Pilaat vai omasi ja hänen perheensä elämän.
Voi jättääkin.
Kerro sitten oliko hyvä pano.