saisiko neuvoja miten s-tiliä käytetään?
Eli meille on kertynyt viimeisimmän kotiin lähetetyn tiliotteen mukaan bonusta yli 50 euroa, mutta minulla ei ole tietoa miten voin käyttää bonukset ostoksiin?
Makasamalla s-kortilla kassalla? Näkevätkö kassat kortin saldon? Pystyykö sillä ylipäänsä maksamaan kaupassa?
Kommentit (11)
Ainakin itse olen sillä ostellut, eikä mitään tarkastussoittoja ole tehty. Olen jopa onnistunut höyläämään sen euron verran miinukselle, eikä mitään kassalla sanottu. Oli siis silkka vahonko.
ja saat kuitin allekirjoitettavaksi, ihan kuin maksaisit pankkikortilla.
sanot s-ryhmän kaupassa, että haluat maksaa sillä!
Tai sitten menet kaupan kassalle ja sanot, että haluat nostaa tililtä rahaa.
Kassa ei nää tilin saldoa, sen voi vetää miinukselle, ja korkea korko alkaa juosta
kaipa kassat voivat sen myös soittamalla tarkistaa, mutta ei varmaan mielellään? Ja jos menee miinukselle, rapsahtaa 5e sakko. Meillä kävi näin, vaikka vielä samana päivänä kun meni miinukselle (olin unohtanut pankkikortin kotiin) siirsin netin kautta s-tilille rahaa.
voit myös tallettaa s-tiilille esim ruokarahaa pahan päivän varalle, pystyt myös maksamaan auton tankkauksen abc-asemalla tällä kortilla, tätä varten tarvitset tunnusluvun jonka saat s-omistajan asiakaspalvelusta
Me maksamme s-tilikortilla aina ruokakaupassa (ostamme valtaosan ruuasta s-marketista), ja vaikka mies tallettaa ko. tilille säännöllisesti isompia summia, niin muutaman kerran on tili ylittynyt ja sakko rapsahtanut.
ja me ei saada eikä kyllä voidakaan katsoa/kysyä saldoa. Asiakkaan pitää se itse tietää tai ottaa selville esim. soittamalla tai netistä.
Täytyy siis itse tietää kuinka paljon on rahaa käytettävissä. Kortilla voi maksaa suoraan kassalla ja kortilta voi myös nostaa rahaa kassalla.
en tiedä tarkkaan kun ollaan vaan kasattu sitä rahaa tilille eikä koskaan käytytty, vielä,
nyt tilillä 550,-... =)