Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelläkään ei saisi raskaus alkaa ensiyrittämällä - oppisivatpahan ihmiset jotain

Vierailija
01.05.2007 |

siitä, että kaikki ei onnistu JUST nyt kun ITTE haluan!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia eikä kaikkia voi alkaa kontrolloimaan. Kaiken vähiten toisen raskaaksi tulemiseen liittyvää biologiaa...

Vierailija
2/9 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä pahaa on elämän suunnittelemisessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi huomattavasti inhimillisempää, kuin nykyinen käytäntö! ;)

t. tahattomasti lapseton

Vierailija
4/9 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken kyllä ollut varautunut niin nopeaan alkuun!

toista sitten " tehtiin" puoli vuotta, hyvä niin, sillä muuten ikäeroa olis tullut vaan vuosi =)

Vierailija
5/9 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa kun on muitakin haluamisen arvoisia asioita kuin lapset. Vaikkapa asunto, työ, auto, terveys.

Vierailija
6/9 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 3 kertaa onnistunut raskaus todella nopeasti, 1-4 kk:ssa. En silti ajattele, että lapset ovat itsestäänselvyyksiä ja hetimullekaikkinyt.

Vierailija
7/9 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritettiin taas noin kaksi vuotta ja saatiin lapsi alulle, tyttö syntyi onneksi terveenä. Tiedätkö kuinka paljon itkua ja epätoivoa oli 3,5 vuotta tuoneet mukanaan, toinen lapsemme syntyi heti kun jätimme ehkäisyn pois joulukuussa olin jo tammikuussa raskaana. Eli miten vot sanoa että kenellekään ei saisi? Olin mielestäni ansainnut sen, että toinen tuli jo helpolla. En halua enkä toivo kenellekään itkun ja yrittämisen täyteisiä vuosia, enkä keskenmenon surua.

Vierailija
8/9 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas sitten kuoli rv 16 ja synnytin sen kuolleena. Täytyy sanoa että kyllä se opetti, aiemmin olin pitänyt onnistunutta raskautta ja tervettä lasta itsestäänselvyytenä.

Vierailija
9/9 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas lapseni tuli heti ensi yrittämällä mitä en todellakaan meinannut uskoa. Takana oli keskenmenoja, 3 vuoden yrittämistä jne. Nykyään en enää loukkaannu ihmisten puheista, mutta sitä helvettiä eli keskenmenoja ja kolmen vuoden yrittämistä en halua edes pahimmalle vihamiehelle. Aika jätti minuun pahat arvet. Kaikkein kauheinta oli eräitten lähisukulaisten käytös. Nykyään tilanne on heidän puoleltaan ok, mutta minä en pysty sisimmässäni antamaan anteeksi kokemaani vääryyttä, mutta käyttäydyn korrektisti heitä kohtaan sillä lapsemme ovat kavereita keskenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi