Klemolan ja Hazardin maalitus
Jos nää mammat ei tykkää jostain Hildur kirjoista, niin mikä siinä nyt on niin vaikeaa? Ei hyvää iltaa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ovat kateellisia menestyksestä. Hazard muistetan vain 50 000 euron kännykkävideoista.
Miĺloin sellaisia tehtiin? Minä en muista niistäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai heiltäkin voi odottaa edes peruskäytöstapoja?
eli teeskennellä pitävänsä Hildurista?
Kysyttiinkö heiltä, mitä mieltä he ovat kirjasta?
Lapsellista kiusaamista. On ylpeä ettei tiennyt kirjan nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista kiusaamista. On ylpeä ettei tiennyt kirjan nimeä.
Noloa ylpeillä tuollaisella, kun kyseessä on viime vuoden myydyin kirja. Kirjan laadusta viis.
En ole tykännyt kummastakaan.
Klemola on aina ollut oudoissa rooleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä sitä mieltä, että jos ei tykkää jostain kirjasta, sen voi sanoa ääneen. Ei kai nyt jumankauta meillä kaikilla ole velvollisuutta tykätä kaikesta? Pitää olla sairaalloisen hyvin asiat jos ei kestä sitä, että jonkun mielestä Satu Rämön tuotanto ei ole priimaa. En ole itse lukenut tai katsonut yhtään teostaan, joten en osaa henkilökohtaisesti sanoa hänestä mitään, mutta jos itse joutuisin televisioon ja erehtyisin siellä sanomaan mitä ajattelen aika monestakin kulttuurialan teoksesta, niin eihän se pelkkää suitsutusta olisi.
Eikö näin pienessä maassa ja pienissä piireissä olisi pikemminkin järkevää yrittää kannustaa ihmisiä kulttuurin pariin, eikä haukkua lukematta teosta tai näkemättä teatteriesityksiä.
Ehkä nuo tätit on kyynistyneet iän myötä, en ihm
Monet tällä palstalla melkein kaiken haukkuvat vakityypit ne vasta kyynistyneitä ovatkin. Kaikki muu kytätään paitsi itse ja omat elämänhallinnan, ne on tietysti tehty viisaasti ja oikein!
Rämö on kaupallista viihdekirjallisuutta tekevä kauppatieteiden maisteri. Kirjallisten ansioiden puute on oikeastaan vähemmän yllättävää kuin se, että tuotoksensa olisivat kirjallisesti kovin laadukkaita.
Lähinnähän tuo kertoo suurista massoista, että mikä heille myy.