Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä

Vierailija
16.02.2026 |

Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina

Kommentit (1277)

Vierailija
1141/1277 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa erityisen paljon kommentit että tatuoidut naiset eivät ole sivistyneitä tai sivistyneet miehet seurustele tatuoitujen kanssa. Tiedän useammankin tatuoidun ja väitelleen naisen matemaattis-luonnontieteiden puolelta, kovissakin tieteissä. Hyvin olen tatuointini kanssa myös tähän asti liikkunut akateemisissa kinkereissä ja karonkoissa enkä ole joukosta myöskään ainoa :D Perusvaatetus miehillä karonkassa on frakki, naisilla pitkät iltapuvut hihoilla tai ilman. Siinä jää suurin osa ihosta vaatetuksen alle. Lähtökohtaisesti et siis edes akateemisissa juhlissa tiedä kuka vieraista tai juhlakalusta on tatuoitu tai tatuoimaton. Siksi nämä väitteet tuntuu erityisen korneilta.

Typeryys siis piilotetaan vaatteiden alle koska tatuointeja ei yleisesti pidetä kauniina.

Sinä et ole kaikki. Sinun mielipiteesi ei ole yleinen mielipide. 

Vierailija
1142/1277 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummastuttaa naisten reagoiminen tähän aiheeseen. Ihan kuin miehillä ei saisi olla omaa mielipidettä asiaan.

Naisilla tuntuu olevan (ei onneksi kaikilla) aivan vääristynyt kuva monista muistakin asioista, joiden pohjalta miehet luovat käsityksen, olisiko kyseinen nainen sopiva kumppaniksi ja lastensa äidiksi.

Naiset selvästi arvioivat omaa markkina-arvoaan siltä pohjalta, kuinka moni mies on saanut tyhjentää lastinsa naiseen ja häipynyt aamun hämärään. Miehillä on taas aivan erilainen kriteeristö, jota tässäkin naisille tyypilliseen tapaan vastustetaan, ikäänkuin siitä olisi mitään hyötyä.

Kuka on kieltänyt sinulta mielipiteen? Lähinnä täällä ihmetelty sitä, miksi palstamiehet kuvittelevat naisten haluavan olla mahdollisimman monen miehen halun kohteena. Kun se ei paranna meidän elämänlaatua millään tasolla.

Ei kyse ole tuollaisesta, vaan tutkitusti naisen arvoa parisuhdemarkkinoilla alentaa tatuoinnit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/1277 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen. Kuvittele mies jolla on haalistunut karjalalippis ja linttaan astutut likaiset lenkkarit.

Nyt ymmärrät miten miehet näkee tatuoidut naiset.

Mies, paina kalloosi jo, että meitä naisia ei kiinnosta jokainen vastaantuleva ukonrutjake. Näin ollen myös ukonrutjakkeiden mielipiteet ovat sangen epäkiinnostavia.

Miksi palstan rumat mätisäkit kuvittelevat, että miehet olisivat kiinnostuneita?

Vierailija
1144/1277 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostus loppuu heti kun näen tatuoinnin naisella. 

Hienoa. 👍 

Yksi epätoivottu häiritsijä vähemmän. 

Huomaatko, että tatuoinnit naisilla tarkoittavat aina epätoivottuja häiritsijöitä.

Vierailija
1145/1277 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten osa miehistä on saanut tehtyä itselleen ongelman niistä naisista, jotka eivät heitä lähtökohtaisesti edes kiinnosta?

Mikä ihmeen ongelma?

Minulle on kelvannut panoseuraksi tatuoituja naisia, koska antavat helposti, mutta vaimoksi kelpuutin vain puhdasihoisen ja olen ensimmäinen mies hänelle.

Vierailija
1146/1277 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummastuttaa naisten reagoiminen tähän aiheeseen. Ihan kuin miehillä ei saisi olla omaa mielipidettä asiaan.

Naisilla tuntuu olevan (ei onneksi kaikilla) aivan vääristynyt kuva monista muistakin asioista, joiden pohjalta miehet luovat käsityksen, olisiko kyseinen nainen sopiva kumppaniksi ja lastensa äidiksi.

Naiset selvästi arvioivat omaa markkina-arvoaan siltä pohjalta, kuinka moni mies on saanut tyhjentää lastinsa naiseen ja häipynyt aamun hämärään. Miehillä on taas aivan erilainen kriteeristö, jota tässäkin naisille tyypilliseen tapaan vastustetaan, ikäänkuin siitä olisi mitään hyötyä.

Kuka on kieltänyt sinulta mielipiteen? Lähinnä täällä ihmetelty sitä, miksi palstamiehet kuvittelevat naisten haluavan olla mahdollisimman monen miehen halun kohteena. Kun se ei paranna meidän elämänlaatua millään t

Minun markkinoillani tuollaiset miehet eivät ole olemassakaan. Ei siis vaikuta mitenkään minun pariutumismahdollisuuksiini. 

Miksi se on niin vaikeaa ymmärtää, että jos ei halua suhteeseen sellaisen miehen kanssa joka noin vahvasti luokittelee naisia ulkonäön mukaan, niin on vain tervetullutta että sellaiset miehet eivät kiinnostu. 

Näiden miesten kiinnostumattomuuden vaikutus tatuoidun elämään on pyöreä nolla. Minä tatuoimattomana naisena tätä ketjua luettuani jopa nyt harkitsen tatuoinnin ottamista, koska tuon miesryhmän pudottaminen pois poolista vaikuttaisi elämääni positiivisella tavalla. On ikävää tutustua ihmiseen ja sitten huomata, että hänen ajatusmaailmansa on vastenmielinen. Parempi olisi jos olisi joku näkyvä merkki, joka pitäisi vääränlaiset poissa. 

Vierailija
1147/1277 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen. Kuvittele mies jolla on haalistunut karjalalippis ja linttaan astutut likaiset lenkkarit.

Nyt ymmärrät miten miehet näkee tatuoidut naiset.

Mies, paina kalloosi jo, että meitä naisia ei kiinnosta jokainen vastaantuleva ukonrutjake. Näin ollen myös ukonrutjakkeiden mielipiteet ovat sangen epäkiinnostavia.

Miksi palstan rumat mätisäkit kuvittelevat, että miehet olisivat kiinnostuneita?

Jopas meni tunteisiin. 😄 

Vierailija
1148/1277 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten osa miehistä on saanut tehtyä itselleen ongelman niistä naisista, jotka eivät heitä lähtökohtaisesti edes kiinnosta?

Mikä ihmeen ongelma?

Minulle on kelvannut panoseuraksi tatuoituja naisia, koska antavat helposti, mutta vaimoksi kelpuutin vain puhdasihoisen ja olen ensimmäinen mies hänelle.

Toki. Ja sitten heräsit. :D

Vierailija
1149/1277 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen ongelma?

Loool 😂 

Vierailija
1150/1277 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kyllä tuo, että tatuoituja naisia pidetään helppoina. Miehetkö oikein haluaa yrittää vaikeasti tavoitettavissa tatuoimatonta naista, vaikkei ole mies edes samalla tasolla. Reikä kelpaa ja kun sitä on saatu, ei kelpaa enempää,on tyydytetty ja tatska oli. Kun ei saa sitä tatuoimatonta. 🤭

Ja kuinka moni nainen kokee elämän tehtäväkseen miellyttää miestä? Ei kovin moni. Kun miehet haukkuu heti jos yrittää iskeä naista kun naista ja nainen ei lämpene. Sen on pakko sitten olla lepso.

Kyllä mä olen varta vasten etsinyt ns. vaikeasti tavoiteltavia naisia, koska sehän merkkaa, että nainen tuntee arvonsa, eikä jaa persettä joka toiselle kulkijalle. Tatskat ja lukematon joukko seksikumppaneita on minulle turn-off. Tatuoitu ja helposti antava kiinnittää varmasti useimman huomion, mutta minusta on aina ollut kiva löytää niitä hiljaisempia helmiä ja kaunottaria.

Seksiä jos mietitään, niin jo kymmenien miesten kanssa touhunnut ei pääse lähellekään siinä intohimon määrässä, mihin kokematon syttyy, kun antaa tämän rauhassa reentoutua ja luottaa mieheen.

Vierailija
1151/1277 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä kyllä tuo, että tatuoituja naisia pidetään helppoina. Miehetkö oikein haluaa yrittää vaikeasti tavoitettavissa tatuoimatonta naista, vaikkei ole mies edes samalla tasolla. Reikä kelpaa ja kun sitä on saatu, ei kelpaa enempää,on tyydytetty ja tatska oli. Kun ei saa sitä tatuoimatonta. 🤭

Ja kuinka moni nainen kokee elämän tehtäväkseen miellyttää miestä? Ei kovin moni. Kun miehet haukkuu heti jos yrittää iskeä naista kun naista ja nainen ei lämpene. Sen on pakko sitten olla lepso.

Kyllä mä olen varta vasten etsinyt ns. vaikeasti tavoiteltavia naisia, koska sehän merkkaa, että nainen tuntee arvonsa, eikä jaa persettä joka toiselle kulkijalle. Tatskat ja lukematon joukko seksikumppaneita on minulle turn-off. Tatuoitu ja helposti antava kiinnittää varmasti useimman huomion, mutta minusta on aina ollut kiva löytää niitä hilja

Juupa juu. Incelin neitsytfantasiassa ei ole mitään uutta auringon alla.

Vierailija
1152/1277 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uikuti uikuti, öyh möyh, tatuoinnit, naisen arvo!

T. Incel

Vierailija
1153/1277 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa tosiaankin olla vääristynyt kuva miesten mielipiteistä eri asioista, kun he kuulemma eivät kerro oikeita mielipiteitäännaiselle, koska ovat p*lun perään. Ehkä sitten totuus jää naiselta tietämättä. Ja naisilta yleensäkin,  koska miehet peittelevät sitä. Ainakin yksi mies näin kertoi muutama viesti taaksepäin.

Vierailija
1154/1277 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule äkkiseltään mieleen yhtään oikeasti menestynyttä miestä jonka käsipuolessa olisi tatuoitu naikkonen. Esim. huippu-urheilijat, näyttelijät, yritysjohtajat ym. joitain poikkeuksia varmasti löytyy. Menestyneet naiset myös järjestään puhtaita tatuoinneista.

No et kyl oikeasti tiedä heidän tatskoistaan. Monilla ne löytyy vain vaatteiden alta. Mutta  miten liittyy aiheeseen? Sinusta ei tule oikeasti menestynyttä, täysin riippumatta siitä kuka/ei ole käsipuolessasi.

Vierailija
1155/1277 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostus loppuu heti kun näen tatuoinnin naisella. 

Edelleen hyvä, et selviää heti alkuunsa. Win-win kuten joku jo aiemmin totesi.

Vierailija
1156/1277 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä olen varta vasten etsinyt ns. vaikeasti tavoiteltavia naisia, koska sehän merkkaa, että nainen tuntee arvonsa, eikä jaa persettä joka toiselle kulkijalle. Tatskat ja lukematon joukko seksikumppaneita on minulle turn-off. Tatuoitu ja helposti antava kiinnittää varmasti useimman huomion, mutta minusta on aina ollut kiva löytää niitä hilja

Vahvistat mielikuvaani siitä että on kaikkien naisten etu ettet kiinnostu :D Ihminen joka puhuu perceen jakamisesta oikein huokuu sivistystä ja kumppanin kunnioittavaa kohtelua...

Vierailija
1157/1277 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näillä miehillä oo oikeesti varaa mussuttaa. Kyllä pitäs kelvata läski ja tatuoitu tai olkoon ilman. Karma is a Bitch!

Kenenkään ei tarvi kelvata. Jokainen saa valita omat kriteerit. Tämä vaan huvittaa, kun täällä palstaurhot yrittää väkisin vängätä muiden miesten puolesta, ja toisaalta luulevat, et tällä mielipiteellä olisi joku merkitys tatuoiduille naisille.

Vierailija
1158/1277 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Henry Laasanen yhtä kuin ap:n Jumala?

Vierailija
1159/1277 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset triggeröityy tästä niin pahasti?

Jos joku sanoo että kiinnostus loppuun niin "epätoivottu häiritsijä", "luuseri", "inseli", jne.

Ymmärrän että se on jonkin sortin itsepuolustusmekanismi, projisointi? Kiinnostaa vain ymmärtää.

Ehkä ymmärtäisit, jos lukisit vastauksia. Mutta tarkoituksesi on vaan huudella.

Vierailija
1160/1277 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tatuoituun lumppuun työmies tarpeensa tekee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän