Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä
Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina
Kommentit (1277)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten osa miehistä on saanut tehtyä itselleen ongelman niistä naisista, jotka eivät heitä lähtökohtaisesti edes kiinnosta?
Vastatkaas miehet tähän, vähän kans kiinnostelee.
T.T.eri
Ei ole ongelma mulle naisten tatuoinnit. Käännän katseen muualle kuten usein muutenkin.
Sinänsä kun en itse pidä tatuoinneista niin on kumminkin tullut ihmeteltyä tatuointitrendiä - ja siihen liittyen on jossain määrin mielenkiintoista saada käsitystä yleisestä mielipiteestä.
Miksei myös tuosta naisten asiasta triggeröitymisestä, ettei asiasta saisi olla omia preferenssejä.
Vaimo kertoi taannoin että saattaisi haluta pienen huomaamattoman tatuoinnin - minä en tosiaankaan toivo että ottaisi.
Hänellä on itsellään runsaasti mielipiteitä esmes koskien parranajoani ja pukeutumistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset triggeröityy tästä niin pahasti?
Jos joku sanoo että kiinnostus loppuun niin "epätoivottu häiritsijä", "luuseri", "inseli", jne.
Ymmärrän että se on jonkin sortin itsepuolustusmekanismi, projisointi? Kiinnostaa vain ymmärtää.Ehkä ymmärtäisit, jos lukisit vastauksia. Mutta tarkoituksesi on vaan huudella.
Huudella? En ymmärrä miten kysymykseni oli huutelua?
Vierailija kirjoitti:
Olen mielestäni ihan kaunis nainen, molemmat käteni ovat tatuoidut. Minulle on suoraan sanottu joissain työhaastatteluissa että en saa paikkaa leimojen takia, kyseessä siis asiakaspalvelun työpaikat ( pankki ja hotellin respa).
Osuitpa asiaan: "olen mielestäni ihan kaunis".
Asia taitaa olla myös niin että tatuoinnit laskevat naisen arvoa myös naisten silmissä.
Ja lisäksi vielä että kohtuulliset tatuoinnit miehellä eivät niin paljoa laske miehen arvoa naisten silmissä.
Sellaiset tatuoinnit ovat ok, jotka paljastuvat vasta, kun lappubikinit riisutaan. (Pienet kukat, perhoset, linnut, punaiset sydämet jne.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kyllä tuo, että tatuoituja naisia pidetään helppoina. Miehetkö oikein haluaa yrittää vaikeasti tavoitettavissa tatuoimatonta naista, vaikkei ole mies edes samalla tasolla. Reikä kelpaa ja kun sitä on saatu, ei kelpaa enempää,on tyydytetty ja tatska oli. Kun ei saa sitä tatuoimatonta. 🤭
Ja kuinka moni nainen kokee elämän tehtäväkseen miellyttää miestä? Ei kovin moni. Kun miehet haukkuu heti jos yrittää iskeä naista kun naista ja nainen ei lämpene. Sen on pakko sitten olla lepso.
Kyllä mä olen varta vasten etsinyt ns. vaikeasti tavoiteltavia naisia, koska sehän merkkaa, että nainen tuntee arvonsa, eikä jaa persettä joka toiselle kulkijalle. Tatskat ja lukematon joukko seksikumppaneita on minulle turn-off. Tatuoitu ja helposti antava kiinnittää varmasti useimman huomion, mutta minusta on aina ollut kiva löytää niitä hilja
No kato jännä on kun mulla ei ollu tatskoja,olin helppo. Nykyään naimisissa, en petä eikä kiinnosta pettää ja tatuoinnin hommasin. Ja muutenkin mulla tatuointi piilossa, ei oikeastaan ikinä näkyvillä. Enkä käytä vihkisormusta, mut siinä menee miehillä sitten pää sekaisin vai?
Vierailija kirjoitti:
Tatuoidut ihmiset näyttävät halvoilta, antavat vaikutelman alhaisemmasta älykkyydestä, koulutustasosta, elämänhallinnasta ja impulssiherkkyydestä.
Onhan sitä ihan kivankin näköisiä tatuointeja mutta en yhtään pidä kun kaikki näkemäni vanhemmat tatuoinnit näyttävät tuhruisilta kun värit leviävät.
Itselläni on runsaasti arpia, osa leikkauksista, osa tapaturmaisia ja osa jotain muuta - toivoisin että ihoni olisi ehjä. Ja luutkin ihan alkuperäisessä järjestyksessä.
Itseviiltelyllä ja tatuoinneilla on mielestäni se samaa että ovat hetkisesti helpottaneet sisäistä ahdistusta - niin assosioin.
Enkö saisi tehdä niin?
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset tatuoinnit ovat ok, jotka paljastuvat vasta, kun lappubikinit riisutaan. (Pienet kukat, perhoset, linnut, punaiset sydämet jne.)
Kelle on, kelle ei.
Henkilökohtaisesti en pidä niistäkään.
Minulla iso Mersumerkki selässä. En silti omista sellaista. Mies olen. Nostaako vai laskeeko arvoa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mielestäni ihan kaunis nainen, molemmat käteni ovat tatuoidut. Minulle on suoraan sanottu joissain työhaastatteluissa että en saa paikkaa leimojen takia, kyseessä siis asiakaspalvelun työpaikat ( pankki ja hotellin respa).
Osuitpa asiaan: "olen mielestäni ihan kaunis".
Niinhän kehopositiivisetkin ovat mielestään normaalivartaloisia.
"No kato jännä on kun mulla ei ollu tatskoja,olin helppo. Nykyään naimisissa, en petä eikä kiinnosta pettää ja tatuoinnin hommasin. Ja muutenkin mulla tatuointi piilossa, ei oikeastaan ikinä näkyvillä. Enkä käytä vihkisormusta, mut siinä menee miehillä sitten pää sekaisin vai?"
Kuitenkin tatuoinneilla ja helppoudella kohdallasi on selvä yhteys. Toivottavasti miehesi ei ymmärrä yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla iso Mersumerkki selässä. En silti omista sellaista. Mies olen. Nostaako vai laskeeko arvoa ?
Huumeita suosivilla olen nähnyt saman näköisen merkin väärinpäin.
Musteella tuhritut naiset näyttävät likaisilta linnakundeilta
Alitajuisesti ihon värimuutokset ym. epäkohdat koetaan sairauden merkiksi, siksi aivot viestittävät että tuo ei ole sopiva lisääntymiskumppani.
Musteella tuhrittu iho näyttää epäterveeltä, eikä epäterveellinen vaikutelma ole kiinnostava konsepti tulevalle vaimolle / lasten äidille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi sopii esim. lähihoitajanaiselle. Se on näkyvä varoitus menestyvälle fiksulle miehelle: "en ole sinulle". Mutta amiksen käynyt raksamies hoksaa että siinäpä sopiva nainen minulle, nostaa vähän housuja niin ettei persvako vilku ja lähtee sätkä huulessa tutustumaan lähäri-Pirkkoon.
Juuri näin. Tatuoinnilla nainen viestittää että koulut ja sivistys eivät olleet mun juttu. Tykkään hömpästä, skumpasta ja irtoseksistä.
Miksi te jotkut jaatte tuota harhaista sontaa totuutena?
Mä olen käynyt kouluja ja olen sivistynyt. Hömppä on joskus ok, mutta ei se riitä mulle. Skumpan tilalle sun olisi kyllä pitänyt laittaa kuohari, jos haluat vittuilla. Ei monikaan tavallinen duunari mitään skumppaa juo vaan juovat kuoharia joka on halvempaa. Mä en juo kumpaakaan muuta kuin jos juhlissa on tarjolla. Irtoseksiä en harrasta koska mua ei kiinnosta sellainen. Mulla on yksi mies seksiä varten ja se riittää mulle. Multa ei todellakaan saa seksiä helposti enkä huoli ketä tahansa.
Tatuointeja löytyy useampi.
Tatuoinnit ei tarkoita sitä, että antaa helposti. Typerää edes ajatella tuolla tavalla.
Mulla on tasan yksi mies enkä ole koskaan ollut helppo. Etoo ajatuskin, että pitäisi antaa kenen tahansa koskea. Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi sopii esim. lähihoitajanaiselle. Se on näkyvä varoitus menestyvälle fiksulle miehelle: "en ole sinulle". Mutta amiksen käynyt raksamies hoksaa että siinäpä sopiva nainen minulle, nostaa vähän housuja niin ettei persvako vilku ja lähtee sätkä huulessa tutustumaan lähäri-Pirkkoon.
Juuri näin. Tatuoinnilla nainen viestittää että koulut ja sivistys eivät olleet mun juttu. Tykkään hömpästä, skumpasta ja irtoseksistä.
Miksi te jotkut jaatte tuota harhaista sontaa totuutena?
Mä olen käynyt kouluja ja olen sivistynyt. Hömppä on joskus ok, mutta ei se riitä mulle. Skumpan tilalle sun olisi kyllä pitänyt laittaa kuohari, jos haluat vittuilla. Ei monikaan tavallinen duunari mitään skumppaa juo vaan juovat kuoharia joka on halvempaa. Mä en juo kumpaakaan muuta kuin jos juhlissa on tarjolla. Irt
Muuten hyvä, mutta skumppa = kuohari.
T. ravintola-alan ammattilainen
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan nosta. Myötähäpeää herättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan nosta. Myötähäpeää herättää.
Nolo tatska on nolo. Tyylikäs tatska on tyylikäs. Mersumerkki menee nolon puolelle.