Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä
Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina
Kommentit (953)
2 faktaa:
1. Jokainen nainen saa ottaa niin monta tatuointia kuin haluaa.
2. Suurin osa miehistä ei pidä tatuointeja naisella kauniina, päinvastoin.
Ehkä jotkut naiset ottavatkin tatuointeja juuri siksi, että miehet eivät kiinnostuisi heistä?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jotkut naiset ottavatkin tatuointeja juuri siksi, että miehet eivät kiinnostuisi heistä?
Voi olla. Ja se on hyvä keino siihen.
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan voi halata tatuoitua naista? Sehän on kuin halaisi liskoa tai muuta matelijaa. Tatuoitu iho on kuin käärmeennahka.
Jotku tykkää liskoista ja matelijoista!
Vierailija kirjoitti:
Ei tatuoinnit miesten seksihaluja vähennä.
Vierailija kirjoitti:
"Saanen huomauttaa arvon ÄO 144 että sen vetoamasi markkina-arvoteorian mukaan arvosi määrittävät naiset, et sinä itse. Se että pidät itseäsi korkeatasoisena ei määritä markkina-arvoasi vaan se millaisena naiset sinua pitävät."
Juuri niin, minun markkina-arvoni määrittävät vain ja ainoastaan naiset. En ole myöskään pitänyt sitä merkityksellisenä, koska olen jo naimisissa, eikä minulla ole pinimpiäkään aikeita asettua uudestaan avioliittomarkkinoille.
Minun muut seikat, kuten älykkyys ja oppineisuus, eivät määritä markkina-arvoa. En toki ole sellaista milloinkaan väittänytkään, koska se olisi huuhaata.
Vastaavasti naisten markkina-arvon määrittävät vain ja ainoastaan miehet. Markkina-arvon käsite on sinulle niin vieras ja harhaan vievä, että siitä päätellen et ole opiskellut ainakaan pariutumista sosiologian mukaan.
Käytän täst'edes nimimerkkiä 144, jotta en tulisi
Oletan ja toivon, sinun puolestasi, että vaimosi pitää markkina-arvoasi täytenä kymppinä.
Ymmärrät varmasti kuitenkin omin sanojesi mukaan älykkäänä ihmisenä, että moni nainen pitää sitä pyöreänä nollana.
Markkina-arvo on typerä ajatus. Ihminen ei kuitenkaan kerrallaan keskimäärin tarvi kuin sen yhden johon rakastuu, ja jota itse rakastaa.
Erityisesti naiset eivät toivo huomiota miehiltä joista eivät ole kiinnostuneita, he haluavat ehdotteluita näiltä miehiltä suunnilleen saman verran kuin sinä naapurin Ristolta (jollet Ristoa himoitse). Älykkäänä (omien sanojesi mukaan) ihmisenä tämän ymmärrät. Ei sinuakaan kiinnosta mikä sinun haluttavuusprosentti on sen Riston mielestä, tai enintään haluat sitä laskea.
Siksi se markkina-arvo, mitä heillä sinun, tai jonkun muun silmissä on, ei näitä tatuoituja naisia kiinnosta.
Ne miehet, joita tatuoidut naiset eivät kiinnosta, eivät ole näiden naisten toivomuslistalla missään määrin, eli on heille ainoastaan hyvä asia, jos eivät kiinnostu.
Minä esim toivon huomiota ainoastaan ihmisiltä, jotka kiinnostavat minua. Minua ei kiinnosta tatuoinneista inhonväreitä saavat ihmiset, joten olisi ainoastaan hyvä asia jos eivät minun kanssani haluaisi lähemmin tekemisissä olla. Ja minulla ei edes tatuointeja ole. Ketjun seurauksena vakavasti harkitsen sellaisen hankkimista.
Jos jotain markkina-arvoa on, niin toivon, että se on täysi nolla tämän ketjun miesten keskuudessa. Minun piireissäni se kuitenkin on paljon enemmän kuin toivoisin. Mielelläni sitä alentaisin hyvinkin paljon sellaisten miesten keskuudessa jotka minua eivät viehätä. Kivojakin miehiä kuitenkin riittää.
Toivottavasti tässä oli sen verran rautalankaa käytetty, että jopa sinä 144 iq:llasi tämän kykenisit sisäistämään.
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan voi halata tatuoitua naista? Sehän on kuin halaisi liskoa tai muuta matelijaa. Tatuoitu iho on kuin käärmeennahka.
Olet kohdannut liskoihmisiä ja uskonut heidän selityksensä, että suomut ihossa ovat tatuoituja 👽👽👽
""Siinä on vain yksisuuntaisuusongelma. Korkeampitasoinen voi arvioida matalampitasoisen tuotosta, muttei päin vastoin."
"Oletat ilmeisesti, että sinä olet täällä sitä korkeinta tasoa edustava?"
"Jos sinun itsestäsi kuvailemasi tasoinen henkilö on täällä, niin miksi sinua korkeammallakin tasolla oleva ei voisi olla?"
Voi olla täysin mahdollista, ilman muuta korkeampaakin tasoa, mutta en oleta mitään, en vain tiedä. Minulla oli luokkatoveri, jonka ÄO oli 180. Meillä oli aivan oma keskuselumme. Valmistui Suomessa DI:ksi ja teki Saksassa uraa tietojenkäsittelyalalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Ja se on hyvä keino siihen.
Nyt on kyllä jäänyt jotain ymmärtämättä...
Vierailija kirjoitti:
Kiviäkin kiinnostaa, kun maailmassa on sotia, ilmastonmuutos, lama yms. Mutta vieläkin pitäisi ajatella vain miehiä ja parinvalintaa.
Miksi pitäisi? Ihan vapaaehtoista.
Anteeksi, unohtui nimimerkki, 144. Uusi asia näyttää vaativan totuttelua.
Vierailija kirjoitti:
2 faktaa:
Olikos se nyt tuon haastattelun mukaan 37% joiden mielestä tatuointi jossain määrin häiritsee. Tästä porukasta osaa varmasti enemmän kuin toisia. Ehkä siis päästään noin 5-10 prosenttiin miehistä, joille tatuointi oikeasti olisi este muuten mukavan naisen kanssa.
Suurinta osaa miehistä (63%) tatuoinnit eivät häiritse, tai jopa pitävät niitä kauniina.
Voisitko olla valehtelematta?
Siinähän laskee. Kuka ap: n arvostusta on vailla?
Vierailija kirjoitti:
Käsi ylös kaikki naiset joita kiinnostaa mikä sun markkina-arvo on Laasasen mielestä?
Eikä mulla ole edes yhtään tatskaa, mutta melkein voisi ottaa pitääkseen Lassukat loitolla.
No jopas - lääkkeet ottamatta?
Vierailija kirjoitti:
"Näinpä. Tietyistä kommenteistakin huomaa, että sama palstavakkari on hakannut itselleen tykkäyksiä. Moni sisältää sanan "mamma". Tui tui, neitsytsetä."
Sekoitat minut toiseen henkilöön tai toisiin henkilöihin. Tällöin myös kuvittelet, että olen käyttänyt toisen sanoja. Mainitsemasi sanat eivät kuulu repertoaariini.
Jos kuvittelet eri henkilöt samaksi, eivät kirjoituksesi ole millään tavoin relevantteja. Olen kahden tiedekunnan maisteri, ÄO 144, naimisissa maailman suloisimman tytön kanssa. Jotkut luulivat, että se on haaveilua. No, alan ymmärtää, jos luulet minua joksikin 'neitsytsedäksi'. Yksityiskohtaisempi kuvaus minusta toisaalla tässä ketjussa. Kummallisia asioita tulee vastaan netissä.
Onko "maailman suloisimman tyttösi" suloisimmuus validoitu markkina-arvoasiantuntijoiden menetelmillä?
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 faktaa:
Olikos se nyt tuon haastattelun mukaan 37% joiden mielestä tatuointi jossain määrin häiritsee. Tästä porukasta osaa varmasti enemmän kuin toisia. Ehkä siis päästään noin 5-10 prosenttiin miehistä, joille tatuointi oikeasti olisi este muuten mukavan naisen kanssa.
Suurinta osaa miehistä (63%) tatuoinnit eivät häiritse, tai jopa pitävät niitä kauniina.
Voisitko olla valehtelematta?
Vääristelet - tee vaan niin jos helpottaa.
Se että mahdollinen tatuointi ei naista kaunista ei tarkoita sitä että tatuointi olisi este - etenkään seksiin
Varsinaista parisuhdetta (jos sitä edes haluttaisiin) tatuointi ei kuitenkaan edistä.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla täysin mahdollista, ilman muuta korkeampaakin tasoa, mutta en oleta mitään, en vain tiedä. Minulla oli luokkatoveri, jonka ÄO oli 180. Meillä oli aivan oma keskuselumme. Valmistui Suomessa DI:ksi ja teki Saksassa uraa tietojenkäsittelyalalla.
Voisitko kertoa äo:si laskukaavan keskihajontavariaatiolla?
Koska useita käytetään, niin ainoa oikea tapa kertoa äo on kertoa miten se suhteutuu keskihajontaan. Pelkkä numero voi tarkoittaa aivan mitä tahansa.
Kiitos.
Heh. Ei ole ollut tähän ikään mennessä tatuointi este rakastavalle ja hyvälle parisuhteelle. Voiko aloittaja sanoa samaa?
Monissa tutkimuksissa tatuoinnit naisilla koetaan keskimäärin vähemmän houkuttelevina kuin tatuoinnit miehillä. Naiset pitävät tatuoiduista miehistä selvästi useammin (esim. 6076 % joissain kyselyissä), kun taas miesten suhtautuminen tatuoituihin naisiin on usein varauksellisempaa tai negatiivisempaa.
Esim. eräässä vanhassa (2012) lähteessä mainittiin, että 37 % miehistä piti tatuointeja naisessa "rumimpana asiana".
Ei ole lutkaleimaa tai muutakaan leimas minulla tai sisarillanikaan. Ne ovat harvinaisia suvussamme. Meillä ei ole kehonkuvan häiriötä.