Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä
Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina
Kommentit (953)
Käsi ylös kaikki naiset joita kiinnostaa mikä sun markkina-arvo on Laasasen mielestä?
Eikä mulla ole edes yhtään tatskaa, mutta melkein voisi ottaa pitääkseen Lassukat loitolla.
Vierailija kirjoitti:
Noh. Olen akateemisessa johdon ja hallinnon tehtävässä toimiva nainen. Klassinen tyyli. Korkeintaan kaksi helix-lävistystä toisessa korvassa kielii, että saattaa tuota olla vähän vaatteiden alla särmääkin.
Minulla on yläselkä, toinen olkavarsi, jalkapöytä ja rintojen alla oleva alue tatuoitu isoilla kuvilla. Naisellista ja kaunista. Itselle tärkeää.
Töissä kukaan ei arvaisi. Tai muutenkaan. En ole hankkinut kuvia toisille esitelläkseni. Minulle on tärkeää, että ne nimenomaan pysyvät piilossa jos niin haluan.
Muutama vuosi sitten erottuani ja alettuani tapailemaan en ottanut tatuointeja puheeksi itse. Minusta sillä ei ole väliä onko kumppanillani niitä vai ei.
Pari tyyppiä ilmoitti treffeillä, että tautoinnit naisella on nou-nou. Silloin kiitin, että asiasta kertoi. Ja totesin, että siinä tapauksessa on viisaampi jättää tutustumiset sikseen. Siinä vaiheessa alkio venkoilu, että "Mitä ja missä, periaatteess
Olen joskus ollut naisen kanssa jonka tatuointi paljastui vasta sängyssä. Tunsin itseni halvaksi katsoessani naisen selässä olevaa halvan näköistä kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
-huutonauraa- kun miettii miestyyppiä, joka tykkää tatuoinneista.
"kaikki otetaan ilolla vastaan"
Ilmeisesti liikut jossain wt-piireissä, jossa on niitä täälläkin mainittuja tuherruksia ja vankilatyypin ihmisiä. Tai täysin tyylitajuttomia.
Toiset liikkuvat piireissä, joissa on tyylikkäitä tatuointeja ja ihmiset eivät ole koskaan olleet missään tekemisissä vankilasakin kanssa.
Tatuoinnit eivät itsessään haittaa mitenkään. Tyylitajuttomuus haittaa. Tatuointeja on sekä tyylikkäitä, että tyylittömiä.
Vähän sama, kuin sanoisi vaikka että kaikki farkut ovat rumia. No, monet toki ovatkin huonosti tehtyjä ja tyyliin/vartalon malliin sopimattomia. Huolella sille kyseiselle ihmiselle valitut kuitenkin ovat hienot.
Minusta tyylikäs nainen, jolla on tyylikäs ja hänen persoonaansa esiin tuova tatuointi on upea ilmestys.
"Olen joskus ollut naisen kanssa jonka tatuointi paljastui vasta sängyssä. Tunsin itseni halvaksi katsoessani naisen selässä olevaa halvan näköistä kuvaa. "
Tuosta tilanteesta tietysti normaali ihminen olisi lähtenyt kohteliaasti ja toista loukkaamatta pois. Itseään, tai toista ihmistä ei kuulu halpuuttaa. Nainen ei myöskään sinua olisi halunnut jos olisi ajatuksesi tietänyt, eli olit siis käytännössä raiskaaja tai vähintään hyväksikäyttäjä jos tilanteen loppuun veit.
Kasvata munat ja hanki kommunikaatiotaitoja.
Vierailija kirjoitti:
Käsi ylös kaikki naiset joita kiinnostaa mikä sun markkina-arvo on Laasasen mielestä?
Eikä mulla ole edes yhtään tatskaa, mutta melkein voisi ottaa pitääkseen Lassukat loitolla.
Sama.
"Se on otsalohkodementia :)"
"Yksi muistisairauden oireista on samojen sanojen jankuttaminen, raivotar käynee esimerkkinä tässä ketjussa."
"Toinen merkki on myös sanojen sekoittaminen ja unohtelu. Esim sanan otsalohko sekoittaminen etulohkoon."
Otsalohko ja etulohko ovat sama asia. Kumpaakin sanaa käytetään myös monikossa, koska lohkot ovat parilliset.
Lisää tietoa Google-haulla otsalohko etulohko:
Otsalohko (frontal lobe) on aivojen suurin lohko, joka vastaa korkeammista kognitiivisista toiminnoista: persoonallisuudesta, päätöksenteosta, suunnittelusta, puheen tuottamisesta ja motoriikasta. Se sijaitsee aivojen etuosassa ja on olennainen impulssikontrollin sekä sosiaalisen käyttäytymisen säätelyssä. Etulohko (prefrontal cortex) on otsalohkon etuosassa sijaitseva alaosio, joka on kriittinen työmuistille ja tunteiden säätelylle.
Otsalohkon keskeiset toiminnot:
Toiminnanohjaus ja päätöksenteko: Suunnittelu, ongelmanratkaisu ja strateginen ajattelu.
Persoonallisuus ja tunteet: Käyttäytymisen muokkaaminen ympäristön mukaan.
Motoriset toiminnot: Liikkeiden suunnittelu ja toteutus.
Puheen tuottaminen: Puheen tuottamiseen erikoistunut alue (Brocan alue) sijaitsee tässä lohkossa.
Etulohkon (prefrontaalikorteksi) osat:
Orbitaalinen etuotsalohko (OFC): Liittyy tunteisiin, palkitsemiseen ja käyttäytymisen muokkaukseen.
Dorsolateraalinen otsalohko: Vastaa työmuistista, tarkkaavaisuudesta ja ongelmanratkaisusta.
Ventromediaalinen otsalohko: Keskeinen tunteiden säätelyssä ja impulssikontrollissa.
Otsalohkon kehitys jatkuu pitkälle aikuisuuteen, aina 2530-vuotiaaksi asti. Vauriot otsalohkon alueella voivat aiheuttaa muutoksia luonteessa, sosiaalisessa toimintakyvyssä ja aloitekyvyssä.
Onko täällä paikalla akkoja, jotka ottivat takavuosina muodissa olleen lutkaleiman alaselkään? Varmaan tosi kivaa kantaa ikuista todistetta omasta arvostelukyvyttömyydestä, kun meni typerän muodin mukana.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä paikalla akkoja, jotka ottivat takavuosina muodissa olleen lutkaleiman alaselkään? Varmaan tosi kivaa kantaa ikuista todistetta omasta arvostelukyvyttömyydestä, kun meni typerän muodin mukana.
Minulla ei ole yhtäkään tatuointia. Olen täällä, koska minua kuvottaa ajatusmaailma, jossa miehet ovat narsistisessa omistusvimmassaan kertomassa naisille miltä heidän kuuluu näyttää.
Naiset eivät ole olemassa miesten mielihyvää varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena kysyn miksi tämän pitäisi kiinnostaa tai vaikuttaa mitenkään?
Kun otat tatuoinnin kaulaan tai rintakehään niin tiedostat ettei miehet enää kiinnostu niin paljon kuin ennen.
Miksi naista pitäisi jotenkin kiinnostaa se, että joku ukko ei huoli häntä, jos hänellä on tatuointi? Ei kai se nainen edes haluaisi itselleen miestä, jolle tatuointi on ongelma?
Luuletko, että nainen joka haluaa ottaa tatuoinnin jättää sen ottamatta sen takia, että sitten saisi ukon joka ei naista huolisi, jos tällä olisi koiran tassu tatuoituna olkapäähän.
Mulla ei ole tatuointeja, mutta jos jollain ukkelilla olisi vaatimuksena, että ei saa niitä olla, niin en semmosta kontrolloivaa ulkoa huolisi.
Kun joku mies ei määrälle mitä minä saan omalle kropalle tehdä.
Jos tatuointi tai korvakorut tekee minusta miehen mielestä huo*Ran niin mielelläni sellaisen juntin kierrän kaukaa.
Eipä semmonen seura kiinnostaisi.
Onkohan tatuoitu mies sitten näiden miesten mielestä myös hu*orahtavia?
Vierailija kirjoitti:
Sinä ja sun lutkaleimas.
Aina tulee mieleen, että mies on jotenkin älyllisesti jälkeen jäänyt, kun ei osaa muuta, kuin naisten sukupuolielämästä vinkua sitä paheksua😂😂🤣
Jopa pelkkä tatuointi tekee naisesta syntisen🤣🤣😂😂
Säälittävää.
Ymmärtääkö nää äijät ollenkaan miten naurettava ja säälittävä olio on naisia haukkuvat mies, jolla ei koskaan ole saumaa yhteenkään naiseen.
Sitten pitää vauvalla itkeä naisten "lutkaleimoista"
Voi luoja miten lapsellista 😁😆😆😆😂🤣
No voi voi, ei ole minulla leimoja, sitähän sinä olit tulossa sanomaan 😘😘😘😘😘🥳
Mitenköhän Ulilaudalla otettaisiin vastaan ketju, jonka aloituksessa kerrottaisiin faktana, että mies jolla ei ole ydinfyysikon tutkintoa, on naisten mielestä epähaluttava? On kuitenkin paljon todistusaineistoa, että myös ei-ydinfyysikot saavat parisuhteen.
Kyseltäisiin, miksi miehet eivät lue ydinfyysikoiksi? Eivätkö he ymmärrä, että sellainen saamattomuus alentaa heidän markkina-arvoaan?
Arvelen, että vastaisivat, että ei kiinnosta sellaisten naisten huomio joille tuo tärkeää on, ja että jokainen tehköön elämässään sellaisia valintoja kuin haluaa.
Miten ketjun tatskavihaajat ajattelisivat sellaisen ketjun Ulilaudalla etenevän? Tulisiko paljon kannustusta siellä naiselle, joka kertoisi että jollet ole ydinfyysikko niin olet turha? Vai kerrottaisiinko siellä tälle naiselle että ei kiinnosta vähääkään?
Ei tatuointi kovin fiksua kuvaa anna ihmisestä sukupuolesta riippumatta. Typerimpiä ovat asennetekstit joita tussattu milloin mihinkin, esim. Never give up näyttää olevan naisten suosiossa.
Jos miehen peruste valita itselleen puoliso on kiinni jostakin ulkoisesta, kuten jostain tatuoinnista niin ei nainen kyllä mitään menetä, jos jää sellainen juntti saamatta.
Miehillä on täysi oikeus jättää sellainen nainen huomiotta ja naisella on siitä huolimatta täysi oikeus elää niin kuin haluaa ja ottaa vaikka itsensä täyteen tatuointeja.
Kumpikaan tuskin menettää mitään, koska elämän arvot on niin kaukana toisistaan, ettei yhteiselämän olisi mahdollinen.
Itse en haluaisi niin pinnallista ja ehkäpä pienisieluista miestä jonka mielestä naisesta tulee huo*Ra jos hänellä on tatuointi.
Vaikka minulla ei tatuointeja olekaan.
Jos miehen peruste valita itselleen puoliso on kiinni jostakin ulkoisesta, kuten jostain tatuoinnista niin ei nainen kyllä mitään menetä, jos jää sellainen jun"tti saamatta.
Miehillä on täysi oikeus jättää sellainen nainen huomiotta ja naisella on siitä huolimatta täysi oikeus elää niin kuin haluaa ja ottaa vaikka itsensä täyteen tatuointeja.
Kumpikaan tuskin menettää mitään, koska elämän arvot on niin kaukana toisistaan, ettei yhteiselämän olisi mahdollinen.
Itse en haluaisi niin pinnal*lista ja ehkäpä pienisie*luista miestä jonka mielestä naisesta tulee huo*Ra jos hänellä on tatuointi.
Vaikka minulla ei tatuointeja olekaan.
Miten kukaan voi halata tatuoitua naista? Sehän on kuin halaisi liskoa tai muuta matelijaa. Tatuoitu iho on kuin käärmeennahka.
"Saanen huomauttaa arvon ÄO 144 että sen vetoamasi markkina-arvoteorian mukaan arvosi määrittävät naiset, et sinä itse. Se että pidät itseäsi korkeatasoisena ei määritä markkina-arvoasi vaan se millaisena naiset sinua pitävät."
Juuri niin, minun markkina-arvoni määrittävät vain ja ainoastaan naiset. En ole myöskään pitänyt sitä merkityksellisenä, koska olen jo naimisissa, eikä minulla ole pinimpiäkään aikeita asettua uudestaan avioliittomarkkinoille.
Minun muut seikat, kuten älykkyys ja oppineisuus, eivät määritä markkina-arvoa. En toki ole sellaista milloinkaan väittänytkään, koska se olisi huuhaata.
Vastaavasti naisten markkina-arvon määrittävät vain ja ainoastaan miehet. Markkina-arvon käsite on sinulle niin vieras ja harhaan vievä, että siitä päätellen et ole opiskellut ainakaan pariutumista sosiologian mukaan.
Käytän täst'edes nimimerkkiä 144, jotta en tulisi sotketuksi muihin, joiden kanssa minulla ei ole mitän tekemistä. Minun maailmani on ollut jo lapsesta lähtien tieteen maailma. Tieteeseen ei voi sekoittaa tunnetta, se on täysin neutraali. 144
Vierailija kirjoitti:
"Saanen huomauttaa arvon ÄO 144 että sen vetoamasi markkina-arvoteorian mukaan arvosi määrittävät naiset, et sinä itse. Se että pidät itseäsi korkeatasoisena ei määritä markkina-arvoasi vaan se millaisena naiset sinua pitävät."
Juuri niin, minun markkina-arvoni määrittävät vain ja ainoastaan naiset. En ole myöskään pitänyt sitä merkityksellisenä, koska olen jo naimisissa, eikä minulla ole pinimpiäkään aikeita asettua uudestaan avioliittomarkkinoille.
Minun muut seikat, kuten älykkyys ja oppineisuus, eivät määritä markkina-arvoa. En toki ole sellaista milloinkaan väittänytkään, koska se olisi huuhaata.
Vastaavasti naisten markkina-arvon määrittävät vain ja ainoastaan miehet. Markkina-arvon käsite on sinulle niin vieras ja harhaan vievä, että siitä päätellen et ole opiskellut ainakaan pariutumista sosiologian mukaan.
Käytän täst'edes nimimerkkiä 144, jotta en tulisi
ÄO 144, sosiologian tuntija ja puhuu pelkästään heteroista. Priceless.
Ja vielä varmistan, että jos kirjoituksessa ei ole nimimerkkiäni 144, se ei ole minun kirjoittama. 144
Kiviäkin kiinnostaa, kun maailmassa on sotia, ilmastonmuutos, lama yms. Mutta vieläkin pitäisi ajatella vain miehiä ja parinvalintaa.
-huutonauraa- kun miettii miestyyppiä, joka tykkää tatuoinneista.
"kaikki otetaan ilolla vastaan"