Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä

Vierailija
16.02.2026 |

Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina

Kommentit (953)

Vierailija
841/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on sama laskeeko lyhyt pituus tai iso ylipaino miehen kiinnostusta naisten keskuudessa.

Vierailija
842/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aivan täyttä diipadaapaa, voi hyvä luoja. Miksi et ole opiskellut? Opiskelu kehittää ymmärrystä, ja etkö myöskään tajua, että koulujen käymättömyys sinun itsesi mukaan alentaa markkina-arvoasi. Sinun täytyy tehdä kaikkesi markkina-arvosi nostamiseksi, jotta voit kommentoida muiden arvon alenemista."

Olet saanut jostakin syystä väärän kuvan minusta. Mistähän se johtuu? Olen kahden tiedekunnan maisteri, kumpikin tutkinto erinomaisin tiedoin ja sivulaudaturein. Sen lisäksi lisäopintokokonaisuuksia kolmannen tutkinnon verran eri tiedekunnissa. ÄO 144 ammattimittaajan suorittamana, ludaturylioppilas, koulun (n. 1000 henkeä) toiseksi paras oppilas. Maailmankuva luonnontieteellinen.

Markkina-arvo ei merkitse minulle enää mitään, sillä olen onnellisesti naimisissa maailman suloisimman tytön kanssa. 

Et ole. Mutta kivahan tuollaista varmasti on fantasioida. Tekstisi varmasti hieman vähemmän kouluja käyneelle kuulostaa vakuuttavalta, mutta muita se lähinnä huvittaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko tämän arvokeskustelun voisi poistaa?

Mittaako ap naisen arvon kameleissa, aaseissa vai hevosissa? Montako lie vaimostaan maksanut.

Ei sillä mitään vaimoa ole. Eikä mitään valuuttana toimivaakaan. 

Kato rekkis, sano narttu sano narttu

Vierailija
844/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kato rekkis, sano narttu sano narttu

Mikä/kuka on rekkis? En käytä tuollaista kieltä. 

Vierailija
845/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuvitteletko, että peukuilla on jotain merkitystä? Eiköhän tuossa ole joku yksi ja sama pekuttanut useita kertoja. Ei ole vaikeaa. Kertoo, että olet hieman yksinkertainen. Jos minulla olisi viitseliäisyyttä niin laittaisin 1000 peukkua toiselle puolelle, mutta kun ei vain kiinnosta. 😂 

Näkemyksesi mukaan olen hieman yksinkertainen. Olen kahden tiedekunnan maisteri, kumpikin tutkinto erinomaisin tiedoin ja sivulaudaturein. Sen lisäksi erillisiä opintokokonaisuuksia kolmannen tutkinnon verran eri tiedekunnissa. 

ÄO 144 ammattimittaajan suorittamana. Tutkija sanoi, että oikea tulos olisi muutaman pisteen korkeampi, koska olin päässyt muutaman kysymyspatterin kokonaan läpi, eikä hän ollut arvannut ottaa lisäkysymyksiä mukaan, laudaturylioppilas, koulun (n. 1000 henkeä) toiseksi paras oppilas. Maailmankuva luonnontieteellinen.

Vierailija
846/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuvitteletko, että peukuilla on jotain merkitystä? Eiköhän tuossa ole joku yksi ja sama pekuttanut useita kertoja. Ei ole vaikeaa. Kertoo, että olet hieman yksinkertainen. Jos minulla olisi viitseliäisyyttä niin laittaisin 1000 peukkua toiselle puolelle, mutta kun ei vain kiinnosta. 😂 

Näkemyksesi mukaan olen hieman yksinkertainen. Olen kahden tiedekunnan maisteri, kumpikin tutkinto erinomaisin tiedoin ja sivulaudaturein. Sen lisäksi erillisiä opintokokonaisuuksia kolmannen tutkinnon verran eri tiedekunnissa. 

ÄO 144 ammattimittaajan suorittamana. Tutkija sanoi, että oikea tulos olisi muutaman pisteen korkeampi, koska olin päässyt muutaman kysymyspatterin kokonaan läpi, eikä hän ollut arvannut ottaa lisäkysymyksiä mukaan, laudaturylioppilas, koulun (n. 1000 henkeä) toiseksi paras oppilas. Maailmankuva luonnontieteellinen.

Lol. Saman jankkaaminen nyt varsinkaan ei sinusta fiksua kuvaa anna. 

Vierailija
847/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Operationaalistamisen tuloksena on markkina-arvo, kun toisaalta kaikki naiset asetetaan haluitummuusjärjestykseen ja vastaavasti miehet toiseen jonoon.

Palstan raivottaret ymmärtävät tieteellisen käsittelyn olevan VAATIMUKSIA naisille, kun tosiasiassa se ei naisille aseta mitään vaatimuksia. Tiede ei tutki, miten pitäisi olla, vaan miten on.

Tilastotiede tietää, että yksittäinen datapiste voi poiketa huomattavastikin jakauman tunnusluvuista. Ja näin on, vaikka joku välttämättä haluaisikin puristaa koko jakauman pelkkään keskiarvoonsa.

Minulle henkilökohtaisesti ei ole sen v:n väliä, millaisen miehen keskimääräinen homogenisoitu pistemäinen standardinainen haluaa. Maailmassa nyt kuitenkin on kolmisen miljardia aikuista naista. Jos heidät kaikki yrittäisi käydä läpi, niin siihen kuluisi yli 300000 vuotta vaikka olisi uusi nainen joka tunti. Minulle relevanttia on se, että vaimoni mielestä viisikymppinen lievästi kaljamahainen nörtti on ihan kelvollinen puoliso.

Minulle ei myöskään ole mitään väliä sillä, mitä homogenisoitu standardimies ajattelee vaimostani. Ei sillä ole väliä, jos 99 miestä olisi mielummin Sara Siepin kanssa kuin viisikymppinen vaimoni, kun olen se yksi sadasta, joka on asiasta eri mieltä.

Parikymppisellä tatuoinnin ottamista harkitsevalla nuorella naisella ei ole mitään syytä pohtia, mitä minä tatuoinnista ajattelisin. Viisikymppiset lievästi kaljamahaiset nörtit eivät kuitenkaan ole kohdeyleisöä. Ja jos jostain kumman syystä sattuisivat olemaankin, niin vaimollani nyt kuitenkin on jotain, mitä kaksikymppisellä naisella ei ole tarjottavana: yli kolmekymmentä yhdessä elettyä vuotta.

Vierailija
848/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Aivan täyttä diipadaapaa, voi hyvä luoja. Miksi et ole opiskellut? Opiskelu kehittää ymmärrystä, ja etkö myöskään tajua, että koulujen käymättömyys sinun itsesi mukaan alentaa markkina-arvoasi. Sinun täytyy tehdä kaikkesi markkina-arvosi nostamiseksi, jotta voit kommentoida muiden arvon alenemista."

Olet saanut jostakin syystä väärän kuvan minusta. Mistähän se johtuu? Olen kahden tiedekunnan maisteri, kumpikin tutkinto erinomaisin tiedoin ja sivulaudaturein. Sen lisäksi lisäopintokokonaisuuksia kolmannen tutkinnon verran eri tiedekunnissa. ÄO 144 ammattimittaajan suorittamana, ludaturylioppilas, koulun (n. 1000 henkeä) toiseksi paras oppilas. Maailmankuva luonnontieteellinen.

Markkina-arvo ei merkitse minulle enää mitään, sillä olen onnellisesti naimisissa maailman suloisimman tytön kanssa. 

"Et ole. Mutta kivahan tuollaista varmasti on fantasioida. Tekstisi..."

Tiedät oikein hyvin, että netissä ei voi mitään todistaa, joten en edes yritä. Tiedät myös, että saattaa tulla vastaan sellainen yllätys, jota voi olla vaikea uskoa. Olen netissä huomannut, että eräs asia on kirjoittajille aika vieras. Jos ei ole mitään muuta tietoa, kuten todistuksia, varmin tason indikaattori on kirjallinen tuotos.

Siinä on vain yksisuuntaisuusongelma. Korkeampitasoinen voi arvioida matalampitasoisen tuotosta, muttei päin vastoin.

Vierailija
849/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
850/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään näin kaulatatuoidun naisen miehensä kanssa, jolla myös oli kaulatatuointi. Varmasti ihan yhteensopiva pari. 

Vierailija
851/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nämä Henryt ymmärrä, että tuollaiset mielipiteet laskevat miehen arvoa naisten silmissä. Ei jatkoon!

Vierailija
852/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musteella tuhritut naiset näyttävät likaisilta linnakundeilta

Vierailija
853/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näinpä. Tietyistä kommenteistakin huomaa, että sama palstavakkari on hakannut itselleen tykkäyksiä. Moni sisältää sanan "mamma". Tui tui, neitsytsetä."

Sekoitat minut toiseen henkilöön tai toisiin henkilöihin. Tällöin myös kuvittelet, että olen käyttänyt toisen sanoja. Mainitsemasi sanat eivät kuulu repertoaariini. 

Jos kuvittelet eri henkilöt samaksi, eivät kirjoituksesi ole millään tavoin relevantteja. Olen kahden tiedekunnan maisteri, ÄO 144, naimisissa maailman suloisimman tytön kanssa. Jotkut luulivat, että se on haaveilua. No, alan ymmärtää, jos luulet minua joksikin 'neitsytsedäksi'. Yksityiskohtaisempi kuvaus minusta toisaalla tässä ketjussa. Kummallisia asioita tulee vastaan netissä.

Vierailija
854/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Näinpä. Tietyistä kommenteistakin huomaa, että sama palstavakkari on hakannut itselleen tykkäyksiä. Moni sisältää sanan "mamma". Tui tui, neitsytsetä."

Sekoitat minut toiseen henkilöön tai toisiin henkilöihin. Tällöin myös kuvittelet, että olen käyttänyt toisen sanoja. Mainitsemasi sanat eivät kuulu repertoaariini. 

Jos kuvittelet eri henkilöt samaksi, eivät kirjoituksesi ole millään tavoin relevantteja. Olen kahden tiedekunnan maisteri, ÄO 144, naimisissa maailman suloisimman tytön kanssa. Jotkut luulivat, että se on haaveilua. No, alan ymmärtää, jos luulet minua joksikin 'neitsytsedäksi'. Yksityiskohtaisempi kuvaus minusta toisaalla tässä ketjussa. Kummallisia asioita tulee vastaan netissä.

Kiitos antamastasi huumoriarvosta, nauran täällä bussissa ääneen 😂 😂

Vierailija
855/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alitajuisesti ihon värimuutokset ym. epäkohdat koetaan sairauden merkiksi, siksi aivot viestittävät että tuo ei ole sopiva lisääntymiskumppani. 

Vierailija
856/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siinä on vain yksisuuntaisuusongelma. Korkeampitasoinen voi arvioida matalampitasoisen tuotosta, muttei päin vastoin."

Oletat ilmeisesti, että sinä olet täällä sitä korkeinta tasoa edustava? 

Jos sinun itsestäsi kuvailemasi tasoinen henkilö on täällä, niin miksi sinua korkeammallakin tasolla oleva ei voisi olla? 

Vierailija
857/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanen huomauttaa arvon ÄO 144 että sen vetoamasi markkina-arvoteorian mukaan arvosi määrittävät naiset, et sinä itse. Se että pidät itseäsi korkeatasoisena ei määritä markkina-arvoasi vaan se millaisena naiset sinua pitävät.

Vierailija
858/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010825708.html

Tuollaiset miehet jäävät yksin. Surullista heille, mutta voitto oikeastaan kaikille muille. Sekä naisille, että muille miehille. 

Vierailija
859/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo tuo jankkaaminen. Se ei asiasta tee yhtään todempaa, ja syö uskottavuuttasi entisestään. Saa sinut vaikuttamaan jälkeen jääneeltä. 

Vierailija
860/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alitajuisesti ihon värimuutokset ym. epäkohdat koetaan sairauden merkiksi, siksi aivot viestittävät että tuo ei ole sopiva lisääntymiskumppani. 

Hieman älykkäämmän aivot kykenevät erottamaan piirustuksen ja sairauden. Ja jopa piirustuksen ja taideteoksen.