Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä

Vierailija
16.02.2026 |

Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina

Kommentit (953)

Vierailija
761/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän koko keskustelun voi tiivistää siihen että keskivertonaista ei haittaa yhtään jos mies ei halua tatuoitua naista. Preferenssejä saa ja pitää olla. Kaikesta päätellen vaikuttaa enemmän siltä että joitakin miehiä harmittaa jos unelmiensa naisella onkin tatuointi. Silloin ongelma on miehen, ei sen naisen joka tatuoinnin on ottanut.

Vierailija
762/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksullisten naisten ilmoituksissa nykyään korostetaan erikseen sitä, jos joku EI ole tatuoitu. Sellaiselle naisille riittää kysyntää valtavasti markkinoilla. Melkein kaikilla maksullisilla on tatskoja jossain kohtaa kehoa ja se vähentää heidän markkina-arvoa.  

Miksi sinä seuraat maksullisten naisten ilmoituksia?

Koska olen asiakas. Miksipä muuten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksullisten naisten ilmoituksissa nykyään korostetaan erikseen sitä, jos joku EI ole tatuoitu. Sellaiselle naisille riittää kysyntää valtavasti markkinoilla. Melkein kaikilla maksullisilla on tatskoja jossain kohtaa kehoa ja se vähentää heidän markkina-arvoa.  

Miksi sinä seuraat maksullisten naisten ilmoituksia?

Koska olen asiakas. Miksipä muuten?

Hyvä tietää. Seksistä maksavien miesten markkina-arvo on miinusmerkkinen.

Vierailija
764/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, että jotkut tatuoidut ottavat itseensä arvostelun. Sehän on ihan samalla tavalla nou nou kuin vaikkapa tupakointi tai runsas alkoholin käyttö. Tietenkin vastapuoli tekee arvionsa sen mukaan.

Vierailija
765/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo perustelu nyt on vieläkin omituisempi että tatuointi kannattaisi jättää ottamatta koska on myyntivaltti prostituutiossa. Eh, keskivertonainen ei koskaan kohtaa tilannetta jossa tulisi tarve tai halu myydä itseään.

Vierailija
766/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne miestenkään tatskat mitenkään hyvän näköisiä ole, saatikka nosta heidän statustaan. 

Vierailija
767/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP saanut pakit tatuoidulta naiselta😢

Vierailija
768/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää, että jotkut tatuoidut ottavat itseensä arvostelun. Sehän on ihan samalla tavalla nou nou kuin vaikkapa tupakointi tai runsas alkoholin käyttö. Tietenkin vastapuoli tekee arvionsa sen mukaan.

Jännää tässä on se, että naisten päätä yritetään kääntää tatuointien suhteen sillä, että miehet ei tykkää. Minulle on ihan sama tykkääkö joku tatuoinneista tai ei, mutta sen pitäisi olla jokaisen oma päätös. Tatuoinneista ei ole toiselle haittaa kuten tupakoinnista ja humalajuomisesta on.

Vierailija
769/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän koko keskustelun voi tiivistää siihen että keskivertonaista ei haittaa yhtään jos mies ei halua tatuoitua naista. Preferenssejä saa ja pitää olla. Kaikesta päätellen vaikuttaa enemmän siltä että joitakin miehiä harmittaa jos unelmiensa naisella onkin tatuointi. Silloin ongelma on miehen, ei sen naisen joka tatuoinnin on ottanut.

Eli naiset ovat 40 sivun verran selittäneet suu vaahdossa, että "eivät välitä yhtään, mitä miehet ajattelevat tatuioinneista". Ja siinä sivussa haukkuvat tatuoituja naisia välttevät miehet pahimman laatuisiksi inceleiksi ja marrkina-arvoltaan pohjasakaksi.

Vierailija
770/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännää tässä on se, että naisten päätä yritetään kääntää tatuointien suhteen sillä, että miehet ei tykkää. Minulle on ihan sama tykkääkö joku tatuoinneista tai ei, mutta sen pitäisi olla jokaisen oma päätös. Tatuoinneista ei ole toiselle haittaa kuten tupakoinnista ja humalajuomisesta on.

Ei vaan naiset eivät suostu myöntämään selvää tosiasiaa. Naiset voisivat sanoa: "Totta, tatuoinnit alentavat markkina-arvoani, mutta saan tatuoinnista sen verran paljon muuta iloa, että sen ottaminen oli kuitenkin kannattavaa." 

Vierailija
771/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa miesten mielipiteistä sanoa, mutta itse voin rehellisesti myöntää, että en ole kertaakaan palkannut töihin miestä tai naista, jolla on näkyviä tatuointeja. Se nyt vain luo ikävän mielikuvan ihmisestä. Ehkä seuraajani sitten joskus on tässä asiassa eri maata ja meidän työyhteisössä on myös näkyvästi tatuoituja. Mutta toistaiseksi heitä en palkkaa.

N59

Vierailija
772/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli naiset ovat 40 sivun verran selittäneet suu vaahdossa, että "eivät välitä yhtään, mitä miehet ajattelevat tatuioinneista". Ja siinä sivussa haukkuvat tatuoituja naisia välttevät miehet pahimman laatuisiksi inceleiksi ja marrkina-arvoltaan pohjasakaksi.

Taidetaan lukea eri keskustelua :D Naiset ovat 40 sivun ajan yrittäneet vääntää ratakiskosta että naisilla on oikeus päättää omasta ulkonäöstään riippumatta siitä mitä joku mies on mieltä. Ja että miten red flag on mies joka kokee oikeudekseen vaatia mitä vieraat naiset tekevät vartalolleen, sellaisetkin joihin ei ikimaailmassa tule törmäämään. 

Vierailija
773/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk. kaikki tatuoinnit kaikilla ihmisillä on kamalia. Ihan sama kuinka järkevä tyyppi olisi kyseessä, kun kaikki huomio kiinnittyy aina vaan niihin kamaliin tatuointeihin. 

Vierailija
774/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoidut antaa helposti!

Osin totta.

Eli noin 15-20 v sitten oli tutkimus, jonka mukaan nainen joka polttaa, juo, meikkaa räväkästi, on räväkkä kampaus, on läväreitä ja tatskoja on villimpi ja vapaaluonteisempi ja siten myös antaa helpommin kuin muut (tavalliset tai jäykemmät) naiset.

Asia oli tutkittu uk tai us ja muistan tuon artikkelin hyvin.

Konservatiivisempi tyylinen nainen sen sijaan on jäykempi, arempi ja estoisempi tapaus keskimäärin.

Vierailija
775/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan naiset eivät suostu myöntämään selvää tosiasiaa. Naiset voisivat sanoa: "Totta, tatuoinnit alentavat markkina-arvoani, mutta saan tatuoinnista sen verran paljon muuta iloa, että sen ottaminen oli kuitenkin kannattavaa." 

Tietenkään eivät myönnä jos siitä ei ole tosielämässä ollut mitään viitteitä :D Monet tatuoidut naiset ovat onnellisessa parisuhteessa ja kokevat ettei tatuoinnit ole rajoittaneet elämää millään negatiivisella tavalla. On jokseenkin kornia siihen tulla setäselittämään että kyllä sinä olet kärsinyt, et vaan ymmärrä sitä itse.

Vierailija
776/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa mitään naisten markkinoita muualla kuin ihmiskaupassa. Minulle on yksi lysti mitä jotkut miehet minusta ajattelevat, minulle merkkaa vain oma käsitykseni. Ne miehet on täysin yhdentekeviä minulle.

Vierailija
777/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidetaan lukea eri keskustelua :D Naiset ovat 40 sivun ajan yrittäneet vääntää ratakiskosta että naisilla on oikeus päättää omasta ulkonäöstään riippumatta siitä mitä joku mies on mieltä. Ja että miten red flag on mies joka kokee oikeudekseen vaatia mitä vieraat naiset tekevät vartalolleen, sellaisetkin joihin ei ikimaailmassa tule törmäämään.

Ei kai tässä kukaan ole sanonut, että "naiset eivät saisi päättää ulkonäöstään". Eikä kukaan ole "vaatinut" naisilta jotakin. 

Vierailija
778/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että moni nainen ottaa tatuointeja juuri siksi, ettei tarvitsisi olla miesten kanssa tekemisissä. Kyllä naiset tietää, että ne karkoittaa osan miehistä suoraan pois. 

Itse olen ottanut tatuointeja mm. tämän vuoksi. En kaipaa miehiä lähelleni eikä heidän mielipiteet kiinnosta minua. 

Vierailija
779/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei vähääkään kiinnosta niinsanottu arvoni miesten silmissä. Ei sitten vähääkään.

Vierailija
780/953 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella vaikeaa löytää mistään maailman kolkasta (pl Japani) naista, jolla ei olisi tatuointeja. Jos mies haluaa tatuoimattoman naisen, niin sellaisen löytäminen on melkoinen urakka. Jos siis puhutaan alle 50v ikäisistä naisista. 

Miesten on joko mukauduttava tähän tai oltava sitten ilman naista. Tatuoimattoman alle 50v naisen saa suhteeseen vain todella harvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän