Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoinnit laskevat naisen arvoa miesten silmissä

Vierailija
16.02.2026 |

Henry Laasanen on tutkinut ja huomannut tatuointien laskevan miesten kiinnostusta naisiin. Tatuoituja naisia pidetään helppoina ja likaisina. Huo-rah-tavina. Likaisina

Kommentit (703)

Vierailija
621/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ilmastointi pellet olivat tatuoituja. meidän talo yhtiössä tehtiin päätös  tatuoiduilla ei asiaa asuntoihin. kysytään jo tarjousta pyytäessä. meidän taloon ainoastaan tatuoimattomat ihmiset

Erikoinen kielto. Ikäihmisten taloyhtiö?

Ja taitaapa olla laitonkin. Tuolla vaatimuksella voi pyyhkiä vessassa, ei kestäisi yhdessäkään oikeusasteessa.

Vierailija
622/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju ei koske tatuointeja. 

Tämä koskee MIESTEN halua MÄÄRÄTÄ,  mitä NAINEN tekee keholleen.  

Kasvata pitkät hiukset. 

Aja ihokarvasi.

Älä ota tatuointia.

Miellytä minua. Tottele minua.

Näille miehille unelma olisi joku Handmaid Tale,  jossa pullukat  ja tatuoidut joutuu hirsipuuhun.

Minä sanon: Haistakaa pas"a.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Länsimaiden ulkopuolella miehet fiilaa  musteella tuhrittuja naisia vielä vähemmän. Heidän maissaan tatuointeja saattaa nähdä vain syrjäytyneillä linnakundeilla. Harva haluaa linnakundin näköistä naista esitellä suvulleen myöskään 

Japanissa tatuoidut eivät pääse kylpylöihin.

Tämäkin urbaanilegenda vielä elää täällä :D Pääsee - sitä varten myydään missä tahansa lähikaupassa ihoteippiä jolla on tarkoitus nimenomaan tatuoinnit peittää. Jos haluaa hifistellä niin löytyy myös peitevoidetta. Viimeisen 10 vuoden aikana on myös avautunut kylpylöitä jotka toivottavat tervetulleiksi länkkärit tatuoinneilla ja ilman - kukaan kun ei voi mitään länsimaalaista jolla on ruusutatuointi erehtymään luulemaan Yakuzaksi (paikalliseksi mafiaksi).

T.tieto

Ja miksi se olisi relevantti syy olla hankkimatta tatuointia, ettei pääsisi japanilaiseen kylpylään?

Vierailija
624/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saa tehdä mitä haluaa, mutta ei pitäisi yllättyä jos miehet eivät pidä tatuoinneista. Eihän naisetkaan pidä miehistä joilla on rumia tatuointeja. Veikkaan että esim iso kasvotatuointi on monelle naiselle turn off.

Vierailija
625/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvata pitkät hiukset. 

Aja ihokarvasi.

Älä ota tatuointia.

Näille miehille unelma olisi joku Handmaid Tale,  jossa pullukat  ja tatuoidut joutuu hirsipuuhun.

Joku Laasanen nyt ei pysty naisille sanelemaan yhtään mitään.

Vierailija
626/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laasanen kannattaa myös moniavioisuutta. Miten mahtaa inceleiltä onnistua, kun eivät yhtäkään naista saa. 

Vierailija
627/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kun miehillä olisi ikinä mitään tasoja ollutkaan :D Panevat vaikka vastasyntynyttä tai ruumista jos mieli tekee. Eli ei tämä mitään tatskoja koske. Miehet haluavat vain kontrolloida naisten pukeutumista ja ilmaisua. 

Vierailija
628/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojalle kiitos!

Muuten en saisi ikinä olla rauhassa. Nytkin on ihan liikaa numeron vonkaajia ja äijiä kuolaamassa.

Kerto miten saa tiputettua loputkin?

Vierailija
629/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turun-off woman best-off are.. 

- tatuoinnit but erit. unensieppari tai lepakko tissien välissä. 

- lävärit but erit. nenärengas, häpäri lävärit. 

- sateenkaarivärit hiuksissa. 

- höpinät kehopositiivisyydestä. 

Suurin turn-off miehessä: miessukupuoli.

Ok lesbo. Sinun mielipidettäsi ei kysytty.

Aw, luuletko tosiaan että lesbo* on joku haukkumasana? Se on kuule kohteliaisuus.

Kertoo paljon ajatusmaailmastasi jos jokin seksuaalinen suuntautuminen on jokin kohteliaisuus. En pidä haukkumasanana enkä kohteliaisuutena. Mutta jos koko miessukupuoli on sinusta turn off niin kyllä se aika les

Muuten vaan ''haukut'' lesboksi. Miksi miehillä saa olla mielipiteitä joissa leimataan koko naissukupuoli joko läskeiksi, h'oriksi tai jopa joidenkin tatuointejen takia ''arvottomoksi''? 

Voin sanoa sen aivan suoraan, että olen lesbo. Miehissä ei ole mitään sellaista josta voisi viehättyä.

Vierailija
630/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikäs laske markkina-arvoa.

Ihania naisia.

Vierailija
631/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvata pitkät hiukset. 

Aja ihokarvasi.

Älä ota tatuointia.

Höpsis.

Tämä koskee sitä että jotkut miehet eivät pidä tatuoinneista naisilla.

En pidä minäkään. Saat silti ihan vapaasti tatuoida tai vaikka vetää hampaasi pois.

Vierailija
632/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin miehet oppii sen että naiset kyllä saa munaa ihan miten vaan. Eri asia onko sillä munalla sitten arvoa naiselle. Joskus tuntuu siltä että parempi ois vaan panna naisia xD

Vierailija
633/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset saa tehdä mitä haluaa, mutta ei pitäisi yllättyä jos miehet eivät pidä tatuoinneista. Eihän naisetkaan pidä miehistä joilla on rumia tatuointeja. Veikkaan että esim iso kasvotatuointi on monelle naiselle turn off.

Onko joku nainen valittanut siitä, ettei saa miestä koska on tautuointi? Ei tietääkseni. Eikä voi yleistää, että miehet eivät pidä tatuoinneista, vain sen perusteella, että muutama äänekäs niistä valittaa. Katso vaikka Beckhamin klaania, isä ja kaikki pojat ihan tatuointien peitossa.

Vierailija
634/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten että jotkut miehet eivät pidä tatuoinneista? Ei ole olemassa sellaista naista josta kaikki miehet pitävät. Turha siis edes yrittää tavoitella sellaista olotilaa.

Vierailija
635/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen saaminen on maailman helpoin asia. So what? Voisi ottaa taruoinnin ihan vaan koska voin ja tiedän että miehiä riittää silti jonoksi.

Vierailija
636/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö te sovinistit kuvittelette että naisia kiinnostaa teidän mielipiteet? Te ja teidän inhottava möhömahanne ei ole mikään palkinto mistä naiset epätoivoisesti tappelevat XD

Vierailija
637/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi maajussille juntille pillua sinne kelpaa kaikki ongelmajätteetkin 

Vierailija
638/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en miehenä tykkää katsoa naisen selkää, jossa kinkkimenusta kopioitu ankkaa ja kiinalaisia sieniä kirjoitusmerkit. Vaikuttaa kyllä vahvasti mielenkiintooni kuten naamalävistykset ja neonväriset hiukset.

Vierailija
639/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen saaminen on maailman helpoin asia. So what? Voisi ottaa taruoinnin ihan vaan koska voin ja tiedän että miehiä riittää silti jonoksi.

Heh - ihan parisuhdekelpoisia miehiäkö?

Sepä hyvä!

Vierailija
640/703 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh - ihan parisuhdekelpoisia miehiäkö?

Sepä hyvä!

Niin onhan se toki sääli että useat miehet eivät kelpaa edes parisuhteeseen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi