Olen terveyskeskuksessa ja vastapäätä lemuaa parfyymissä marinoitu nainen.. "tule tuoksutta" kyltin alla
Että jotkut kehtaa.
Varmaa sytyttää röökin ulkona heti pääoven edessä koska kiellot eivät koske häntä.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Luulisi tyhmimmänkin jo tajuavan, että terveyskeskukseen, hammaslääkäriin ja sairaalaan ei mennä hajustettuna. Lisäksi muksujemme koulussa ja päikkärissä on tuoksut kieltävät kyltit, samoin eläinlääkärillä ja tallilla. Maalaisjärjen käyttö on sallittua ja jopa suotavaa.
Ai että tallilla se ratsastajan hajuvesi on suurin hajuongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi tyhmimmänkin jo tajuavan, että terveyskeskukseen, hammaslääkäriin ja sairaalaan ei mennä hajustettuna. Lisäksi muksujemme koulussa ja päikkärissä on tuoksut kieltävät kyltit, samoin eläinlääkärillä ja tallilla. Maalaisjärjen käyttö on sallittua ja jopa suotavaa.
Ai että tallilla se ratsastajan hajuvesi on suurin hajuongelma?
Kysyppä pollelta
Vierailija kirjoitti:
Miten tilanne muuttuu tänne nipottamalla?
Haisulien on hyvö tietää että he eivät ole tervetulleita mihinkään. Tuskin lääkäriäkään kiinnostaa tutkia haisulia, käskee ottamaan panadolin ja pitämään loppupäivön vapaata.
Pahimpia itselle tapahtuneita tilanteita oli silloin, kun menin suunniteltuun leikkaukseen ja odotin vuoroani osastolla. Olin kutsukirjeen saatuani yhteydessä osastolle ja kerroin sairastavani vaikeaa astmaa ja olevani hyvin hajusteyliherkkä, joten pyysin ottamaan sen huomioon. Osastolle tullessa selitin saman asian vielä uudestaan. Sain paikan kuuden hengen huoneesta.
Siinä odotellessa huoneeseen tuli uusi potilas, joka haisi ihan järkyttävälle. Otin astmalääkkeen mukaan ja siirryin heti käytävälle, mutta astmakohtaushan siitä seurasi. Istuin tuolilla, imin avaavaa lääkettä ja yritin saada kohtauksen loppumaan. Siihen tuli toinen huonekaveri ja hän sanoi, että hänellä ei ole mitään hajusteongelmaa, mutta hänenkin piti tulla huoneesta hajua karkuun.
Yksikään hoitaja ei käynyt katsomassa minua, mutta kummasti minut siirrettiin yhden hengen huoneeseen. Onneksi leikkauskin saatiin tehtyä myöhemmin päivällä.
Mä käytin parfyymejä ja ostin joka ulkomaanmatkallani jonkun uuden. Käyttö loppui kuin seinään kun herkistyin tuoksuille. Rahallinen menetys tietysti ketuttaa, mutta enemmän ketuttaa tämä jatkuva nuha, silmien vuotaminen ja aivastelu. Olen tuuminut, että aiheutinko itse tämän vaivan, siis kun tuoksuja vuosia käytin. En tiedä.
Mun äidin vastaanotolla on lappu tuoksukiellosta, mutta silti on joku joka tulee haju- tai partavedeltä lemuten. Sitten ko. tyyppi suuttuu kun äiti ei ota häntä vastaan, vaikka tuskin haluaisi että hampaitaan poraava aivastelee ja koko ajan pyyhkii silmiään ja nenäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole mikään laki, vaan kehoitus.
Nykyaikana tuo kuuluu peruskohteliaisuuteen. Ei maksa paljoa pitää kotona hajustamatonta Linna-shampoota ja saippuapalaa. Kainaloihin voi laittaa käynnille vaikka perunajauhoa.
Et ole tosissasi?! Mä jätän kyllä hajuvedet suihkimatta, kun lähden terveyspalveluihin, mutta en todellakaan ala pesemään itseäni jollain Linnashampoolla ja tököttämään elintarvikkeita kainaloihini sen takia, että joku herkkis kuvittelee saavansa oireita mun kainalossa olevasta dödöstä tai edellisiltana käyttämästäni poishuuhdellusta pesuaineesta. Jotain rajaa teidän lumihiutaleiden käsityksille nyt.
Typerää. On ainakin Oulun y/o sairaalassa ainakin muutama vuosi sitten oli eräs paikka SISÄLLÄ, jossa ihmiset kävivät todella tiuhaan tahtiin vetelemässä. Siis haisemassa. Sisällä ???????? Eihän siinä voi kukaan hengittää !!!!!!! Ne pois vain ja ulos jokainen lemuläjä ! Ja eilen Kin, kun tulin kotiin bussilla, pari pysäkkiä ennen, kuin jäin pois, tuli ainakin 5 alaikäistä teini poikaa sisään. Yks heistä taisi jopa juoda jotakin mitä lie litkua. Näin sen ihan selvästi. Siellä on valvontakamerat sisällä. Ja selkokielellä ja isolla tekstillä JA kuvilla selkeät säännöt. Tiiä tuota sitte, osasivatko lukea.......ihan suomalaisia olivat. Että nekin nyt luulee olevansa lain yläpuolella missään........itsekin kärsin liiasta lemusta joka paikassa, etenkin bussissa ! Se ei ole suotavaa ! Kaikki pjaska parfyymit on jätettävä tasan kotiin, ja kuljettava kaikkialla muualla, missä on muitakin ihmisiä, täysin hajutta. Miksei tämä menee jo perille ????? TÄÄLLÄ ON ALLERGIKKOJA !!!!!!!!!!!!!
Hajuvedet ovat turhakkeita kuten turkikset ja kalliit merkkilaukut.
Olen itsekin tuoksuherkkä, laukaisee hermosäryn. Käytän mietoa Aloe Vera dödöä. Pientä määrää voi käyttää.
Poikien hajuvedet naisellisia nykyisin. Mikään ViskiVanilja ei auta! Ennen sanottiin "Sopii yhteen kuin hajuvesi ja lihapulla".
Vai että oikein tukehtuu? Enpä ole kuullut yhdenkään kuolleen terveyskeskukseen parfyymin tuoksuun.
Hieman vähemmän liioittelua, kiitos.
Kyllä se on nykyään nuoriso, joka lemuaa kymmenen metrin päähän, sukupuoleen katsomatta.