Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen terveyskeskuksessa ja vastapäätä lemuaa parfyymissä marinoitu nainen.. "tule tuoksutta" kyltin alla

Vierailija
16.02.2026 |

Että jotkut kehtaa.

Varmaa sytyttää röökin ulkona heti pääoven edessä koska kiellot eivät koske häntä.

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsen pianonsoitonopettaja vissiin kylpee hajuvesissä. Lapsikin sitten tuoksuu kotiin soittotunnilta tullessaan. Meille se ei ole ongelma, mutta yksi lapsi joutui vaihtamaan opea kun sai pahoja hengitystieoireita hajuvesien vuoksi. Opettajalle oli asiasta huomautettu, mutta turhaan. "Se ola minu asia milta mina tuoksun" 🤦 

Vau, eikö sun maailmannapa kääntänytkään maapallon pyörimissuuntaa? Voi harmi.

Looginen tapa toimia on se, että vaatii opettajaa muuttumaan. Itselle sopivamman opettajan etsiminen on tietenkin poissuljettu vaihtoehto.

Vierailija
42/92 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on veronmaksajien rahoilla hoidattamassa itseään ja valittaa jo, miten maailma ei pyöri hänen ympärillään. Ihanaa maksaa veroja tämmöisten hyysäämiseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ladulla kävelijät ja koirien paskotuttajat ovat niitä samoja, jotka hölvää hajusteita ylenmäärin tilanteesta riippumatta. Ja perheparkit ne kansoittaa sillä perusteella, että siitä ei saa sakkoja.

Niin kun perheparkki kuuluisi sulle, ladut kuuluisi sulle, kadut kuuluisi sulle... On se rankkaa kun on muitakin ihmisiä käyttämässä sun maapalloa.

En pysäköi autoani perheparkkiin, koska minulla ei ole pieniä lapsia. En kävele laduilla, koska ne on hiihtäjille. En sotke katuja, teitä tai teiden vieruksia millään tavalla. Minun tavalla toimimalla kaikilla on kivempaa.

Vierailija
44/92 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä kauheaa, kun ei itse voi lähteä pois siitä tilasta. Kerran olin keskussairaalan sydänosastolla kaksi viikkoa, ja siellä kävi mummoaan (?) katsomassa keski-ikäinen mies, joka oli kaatanut päälleen ämpärillisen partavettä. Jouduin aina menemään tippatelineen kanssa käytävälle siksi aikaa, ja haju myös säilyi huoneessa pitkään miehen lähdettyä. Vakavasti harkitsin sairaalasta karkaamista, mutta en uskaltanut irrottaa kanyylia itse.

Onhan sulla suu, oisit sanonut äijälle tai sille jonka luona vieraili, tai hoitajille!

No just olin samaa laittamassa. Aika tyhmää käyttäytyä noin, hoitsulle ilmoitus niin asia hoituu.

Vierailija
45/92 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on veronmaksajien rahoilla hoidattamassa itseään ja valittaa jo, miten maailma ei pyöri hänen ympärillään. Ihanaa maksaa veroja tämmöisten hyysäämiseksi. 

Yhteiskunta maksaa myös yksityisellä tai työterveysasemalla käynneistä, joten maksa vaan jatkossakin veroja.

Vierailija
46/92 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvesien ja tuoksujen käyttö kuuluu perushygieniaan ja niillä nimen omaan otetaan muut huomioon.

Vierailija
47/92 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsen pianonsoitonopettaja vissiin kylpee hajuvesissä. Lapsikin sitten tuoksuu kotiin soittotunnilta tullessaan. Meille se ei ole ongelma, mutta yksi lapsi joutui vaihtamaan opea kun sai pahoja hengitystieoireita hajuvesien vuoksi. Opettajalle oli asiasta huomautettu, mutta turhaan. "Se ola minu asia milta mina tuoksun" 🤦 

Mitä helevettiä sä sönkötät? 

Vierailija
48/92 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvettä on tarkoitus suihkuttaa tippa korvan taakse,ei kylpeä siinä! Jos ohikulkija MAISTAA hajuvetesi,sitä on aivan liikaa.

Vierailija
49/92 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajuvettä on tarkoitus suihkuttaa tippa korvan taakse,ei kylpeä siinä! Jos ohikulkija MAISTAA hajuvetesi,sitä on aivan liikaa.

Työnnä nyt ne korvantakustippasi sinne missä aurinko ei paista. Hajuvettä on tarkoitus käyttää sellainen määrä joka tuntuu itsestä sopivalta. 

Vierailija
50/92 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hien ja röökin haju koetaan peittää suihkimalla päälle puoli pulloa Normalin halpis "parfyymia". Lopputuloksena on ihminen joka löyhkää röökillä,hieltä JA  parfyymilta.

Usein ylipainoinen,joka pitää kännykkää kämmenellä kuin voileipää ja huutaa siihen.

Kun tällainen ihminen saapuu paikalle,kuuluu ensin huutoa ja röökiyskää,sitten alkaa tulvia "tuoksut" nenään. Pahinta on bussissa tai hississä kun pakoon ei pääse.

Vierailija
51/92 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Looginen tapa toimia on se, että vaatii opettajaa muuttumaan. Itselle sopivamman opettajan etsiminen on tietenkin poissuljettu vaihtoehto.

Opettele lukemaan ja yritä ymmärtää lukemasi. 

Vierailija
52/92 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, vähän hankala tilanne, kun sen kyltin näkee vasta kun on jo saapunut. Ensi kerralla ehkä viisaampi. Tosin ei se mikään kielto ole, joten sillekään ei oikein mitään voi, jos joku ei sitä pyyntöä halua noudattaa.

Juuri tämä! Ei sille enää siinä vaiheessa pysty mitään tekemään, jos hajusteita on käyttänyt, kun kyltin näkee. Parikymppiset naiset kyllä käyttävät makeita ällötuoksuja aivan liian runsain määrin. Itse en mikään hajusteallergikko ole, enkä miedoista tuoksuista häiriinny, mutta heidän kylpemisensä hajuvesissä kyllä saa aivastelemaan.

Vierailija
53/92 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä ravintolassa. Henkilökuntamme pitäisi olla tuoksutonta, mutta eräs joka käy myös muualla blokkaamassa saa haista hajuvesille sillä perusteella että se on asiakkaista tarttunut. Pomon suosikeilla on näitä erivapauksia.

Epäilenpä oletko, tai sitten perehdytyksessäsi on puutteita.

Blokkaaminen = tien tukkiminen tai kulkemisen estäminen

Plokkaaminen = astioiden kerääminen

Vierailija
54/92 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen yläaste kun koetettiin  salata tupakointi  suihkimalla ennen tuntia vaateisiin Yves Rochelin hajuvettä.

Mutta 15v on eri asia kuin aikuinen. Aikuisella pitäisi olla jo järkeä päässä.

Vierailija
55/92 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole mikään laki, vaan kehoitus.

Ja mitä sen noudattamatta jättäminen kertoo? 

Sille kehotukselle on hyvät syyt. Siellä on tarkoitus pystyä hengittämään raikasta ilmaa eikä jonkun hienhajuaan peittelevän löyhkiä. 

Istu ulkona haukkomassa happea.

Vierailija
56/92 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläinen?

Vierailija
57/92 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa vain peittää sinun vaginasi pahan hajun.

Vierailija
58/92 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin vasomotorisesta nuhasta ja hajuvedet saavat minut aivastelemaan ja nenäni vuotamaan kuin Niagara. On aika ikävä kun esim. kaupan kassajonossa, bussissa tai vaikkapa hississä on henkilö joka käyttää tuoksuja. Ihmiset luulevat että olen sairas ja katsovat pahasti. Sori, mutta en tartuta teitä, te tämän aiheutitte. 

Vierailija
59/92 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tarkka hajuaisti ja eniten inhottaa parfyymissa kylpijöissä se, että he usein myös haisevat hikisiltä ja likaisilta parfyymin alta. Haistaa etteivät he ole peseytyneet vaan peittelevät hajujaan parfyymeilla. Yök. 

Älyttömimmät tulevat sisäliikuntapaikkoihin valmiiksi hikisinä ja hajustettuina haisemaan. 

Samaa kastia ovat nämä, jotka kuvittelevat, että deodorantilta *tuoksuva* eilinen/toissapäiväinen/viimeviikkoinen paita on vielä ihan puhdas. 

Vierailija
60/92 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäläinen?

Kulla han on 🎶 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän