Olen terveyskeskuksessa ja vastapäätä lemuaa parfyymissä marinoitu nainen.. "tule tuoksutta" kyltin alla
Että jotkut kehtaa.
Varmaa sytyttää röökin ulkona heti pääoven edessä koska kiellot eivät koske häntä.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole mikään laki, vaan kehoitus.
Nykyaikana tuo kuuluu peruskohteliaisuuteen. Ei maksa paljoa pitää kotona hajustamatonta Linna-shampoota ja saippuapalaa. Kainaloihin voi laittaa käynnille vaikka perunajauhoa.
Niin kauan kun te tallotte latuja ja paskotatte niissä koirianne koska teillä on oikeus, on aivan turha puhua peruskohteliaisuudesta.
Kukin opettelee ottamaan toiset ihmiset huomioon käytöksessään. Sinun kehityskohteesi on nähtävästi hajuvesien/hajusteiden käyttö.
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä ravintolassa. Henkilökuntamme pitäisi olla tuoksutonta, mutta eräs joka käy myös muualla blokkaamassa saa haista hajuvesille sillä perusteella että se on asiakkaista tarttunut. Pomon suosikeilla on näitä erivapauksia.
Pomon suosikiksi pääseminen ei ole helppoa, joten heille erivapaudet sallittakoon.
parfyymit sais lailla kieltää. mihin ihminen sellaista itseasiassa tarvitsee. jos haluat haistaa itse parfyymia koko päivän kasta se tampooniin ja tunge se nenääsi. ja jos muiden takia haluat haista, niin väitän että aika harva oikeasti tykkää juuri siitä sinun hajusteesta, jos sitä on siis liikaa ja haju voimakas.
1 suihkaus kerran viikossa on ihan ok ranteeseen, mutta ku nämä ihmiset yleensä kaataa sitä suoraan vaatteisiin.
Eihän sitä mikään lappu enää korjaa, jos sinne tuoksuvana saapuu. Toisella käyntikerralla aikaisintaan.
Tosi kiva mennä vastaanotolle hengitysvaikeuksien vuoksi ja joutua siellä kestämään oireiden pahentumista. No, siitä tulee sitten pitempi sairausloma, se hyvä puoli siinä on - ei siis koske työkavereita.
Kerran minulla oli aika keuhkopolille ja siellä odotustilassa joku lemusi niin pahoin, että en voinut mennä sinne. Onneksi siihen aikaan ei ollut takaisinsoittoa, joten soitin kansliaan ja sanoin, että lääkäri voi hakea minut täältä aulasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no minä tulen polttamaan tupakkaa ikkunasi alle, koska mikään laki ei sitä kiellä.
tai haisen paskalle kaupassa vieressäsi koska suihkussa käyminen on vain kehoitus ei koske minua.
muistan syödä valkosipulia runsaasti ja paskoa housuun.
Tuo on hyvä idea. Tee niin. Tule sitten kertomaan palstalle minkälaisen muutoksen sait aikaiseksi.
en minkäänlaisia muutosta, pointtihan oli se, että on hyvä oppia ottamaan tosia ihmisiä huomioon ja että suosituksia on syytä noudattaa siinä missä lakiakin. eikai nyt hyvänen aika joka ikistä asiasta tarvitse laki pykälää tehdä ja juuri sen takia EU niitä lakipykäliä juuri tehtailee, koska ihmiset ei muuten välitä muiden terveydestä pätkääkään.
Mun lapsen pianonsoitonopettaja vissiin kylpee hajuvesissä. Lapsikin sitten tuoksuu kotiin soittotunnilta tullessaan. Meille se ei ole ongelma, mutta yksi lapsi joutui vaihtamaan opea kun sai pahoja hengitystieoireita hajuvesien vuoksi. Opettajalle oli asiasta huomautettu, mutta turhaan. "Se ola minu asia milta mina tuoksun" 🤦
Ne ladulla kävelijät ja koirien paskotuttajat ovat niitä samoja, jotka hölvää hajusteita ylenmäärin tilanteesta riippumatta. Ja perheparkit ne kansoittaa sillä perusteella, että siitä ei saa sakkoja.
Oletko ap hakemassa apua mielenterveysongelmien takia?
Suomalainen tupakoiva ja lihava juntti taas valittamassa hajuvesistä. Pese ne.sun haisevat tuulihousut ap, haiset hiaset HAISET!
Vierailija kirjoitti:
Tosi kiva mennä vastaanotolle hengitysvaikeuksien vuoksi ja joutua siellä kestämään oireiden pahentumista. No, siitä tulee sitten pitempi sairausloma, se hyvä puoli siinä on - ei siis koske työkavereita.
Kerran minulla oli aika keuhkopolille ja siellä odotustilassa joku lemusi niin pahoin, että en voinut mennä sinne. Onneksi siihen aikaan ei ollut takaisinsoittoa, joten soitin kansliaan ja sanoin, että lääkäri voi hakea minut täältä aulasta.
niiden olisi ehdottomasti pitänyt heittää de haisuli pois sieltä löyhkäämästä. eikö ihmiset tajua, että me astmaa sairastavat voimme saada niin pahan astma kohtauksen, että se keuhkoputki menee lähes umpeen.
minulla kerran oli se tilanne ja lääkäri sanoi, että olisin voinut kuolla.
minä saattaisin jopa tehdä rikosilmoituksen vamman tuottamisesta jos on erikseen kielto.
Vierailija kirjoitti:
Ne ladulla kävelijät ja koirien paskotuttajat ovat niitä samoja, jotka hölvää hajusteita ylenmäärin tilanteesta riippumatta. Ja perheparkit ne kansoittaa sillä perusteella, että siitä ei saa sakkoja.
Niin kun perheparkki kuuluisi sulle, ladut kuuluisi sulle, kadut kuuluisi sulle... On se rankkaa kun on muitakin ihmisiä käyttämässä sun maapalloa.
Vierailija kirjoitti:
parfyymit sais lailla kieltää. mihin ihminen sellaista itseasiassa tarvitsee. jos haluat haistaa itse parfyymia koko päivän kasta se tampooniin ja tunge se nenääsi. ja jos muiden takia haluat haista, niin väitän että aika harva oikeasti tykkää juuri siitä sinun hajusteesta, jos sitä on siis liikaa ja haju voimakas.
1 suihkaus kerran viikossa on ihan ok ranteeseen, mutta ku nämä ihmiset yleensä kaataa sitä suoraan vaatteisiin.
Nämä oikea tapa käyttää tuoksua on niin, ettei sitä huomaa -tyypit ovat kyllä yksi raskaimpia ihmisryhmiä jotka tällä pallolla taapertavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niiden olisi ehdottomasti pitänyt heittää de haisuli pois sieltä löyhkäämästä. eikö ihmiset tajua, että me astmaa sairastavat voimme saada niin pahan astma kohtauksen, että se keuhkoputki menee lähes umpeen.
minulla kerran oli se tilanne ja lääkäri sanoi, että olisin voinut kuolla.
minä saattaisin jopa tehdä rikosilmoituksen vamman tuottamisesta jos on erikseen kielto.
Sinunn pitäisi tehdä se rikosilmoitus omasta äidistäsi, jos sinun vammastasi pitäisi syyte nostaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen tupakoiva ja lihava juntti taas valittamassa hajuvesistä. Pese ne.sun haisevat tuulihousut ap, haiset hiaset HAISET!
miten toyota hiace tähän liittyy? niin no kylhän ne haisee nekin
Vierailija kirjoitti:
pahin on se nyt muodissa oleva vaniljahajuvesi, yök, haisee huoneen toiseen päähän asti ja jää ilmaan leijumaan pitkiksi ajoiksi. hajusteet eivät kuulu terveyskeskuksiin, sairaaloihin, julkisiin kulkuvälineisiin jne.
ylipäänsä en ymmärrä miksi sitä hajuvettä pitää läträtä niin paljon, että haisee kymmenen metrin päähän.
Eivät osaa pestä itseään niin pitäähän se pskanhaju jollakin peittää. Näinhän se oli satoja vuosia sitten ylhäisölläkin kun ei ollut pesumahdollisuuksia. Nykyihmiset taantuu koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Mun lapsen pianonsoitonopettaja vissiin kylpee hajuvesissä. Lapsikin sitten tuoksuu kotiin soittotunnilta tullessaan. Meille se ei ole ongelma, mutta yksi lapsi joutui vaihtamaan opea kun sai pahoja hengitystieoireita hajuvesien vuoksi. Opettajalle oli asiasta huomautettu, mutta turhaan. "Se ola minu asia milta mina tuoksun" 🤦
Vau, eikö sun maailmannapa kääntänytkään maapallon pyörimissuuntaa? Voi harmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no minä tulen polttamaan tupakkaa ikkunasi alle, koska mikään laki ei sitä kiellä.
tai haisen paskalle kaupassa vieressäsi koska suihkussa käyminen on vain kehoitus ei koske minua.
muistan syödä valkosipulia runsaasti ja paskoa housuun.
Ei minua haittaisi, en ole mikään turhasta valittaja, kyllä maailmaan hajuja mahtuu.
Elämä on. Ette voi hallita koko maailmaa ympärillänne.
Tuo on hyvä idea. Tee niin. Tule sitten kertomaan palstalle minkälaisen muutoksen sait aikaiseksi.