Suomi 2026: Mummo ei saa tallettaa 50 euroa pankkitilille ilman soittoa rahojen alkuperästä, rikolliset voivat kuitenkin tyhjentää tilin...
Ja suomalaiset firmatkin saavat ostaa Italian mafialta jätettä miljardeilla, eikä tämä ole keneltäkään pois.
Mutta jumankauta jos tmaksat pankille palvelumaksuja, tänne ei sinun rahaa talleteta vaan annetaan ulos!
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Se on kuulkaa rahanpesulaki, joka niitä kyselyjä aiheuttaa.
Ja jos ette suostu vastaamaan rahojen alkuperästä tai käytöstä kyselyyn, niin voitte silti saada rahat, mutta virkailija voi tehdä rahanpesuepäilyn teistä. Sitä sitten tutkitaan ja todetaan joko että asiat ok tai sitten tutkitaan ja seurataan sitä liikennettä tarkemmin/pidempään jos jotain poikkeavaa havaitaan.
Itse voitte käytöksellänne vaikuttaa, aletaanko rahankäyttöänne penkoa vai ei.
On se saatana että kaikista ihmisistä tehdään epäilyksenalaisia jos mafiatyypit jossain "pesee rahaa".
Antaa niide pestä vaan, ja jos joskus sattuvat jäämään kiinni niin hyvä, mutta jättäkään muut rauhaan!
Vierailija kirjoitti:
Juuri talletin 4000€ eikä kyselty mitään.
Ja jätit oleelliset tiedot kertomatta...tai valehtelet. Tuo valehtelu on todennäköisempää.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos ette suostu vastaamaan rahojen alkuperästä tai käytöstä kyselyyn, niin voitte silti saada rahat, mutta virkailija voi tehdä rahanpesuepäilyn teistä. Sitä sitten tutkitaan ja todetaan joko että asiat ok tai sitten tutkitaan ja seurataan sitä liikennettä tarkemmin/pidempään jos jotain poikkeavaa havaitaan.
Eli oikeusvaltio on historiaa. Olet syyllinen kunnes toisin todistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Niinhin asioihin puututaan mihin on helppo puuttua ja ne saavat oikeutta ketkä koviten pitää meteliä. Tästä hyvänä esimerkkinä vanhustenhoito vs. vankien oikeudet.
Vanhukset on helppo hoitaa miten sattuu, koska ne eivät vedä hoitajia turpaan tai huutele isoon ääneen oikeuksiensa perään
Kokeilepa myydä vaikka autoa käteisellä, niin kusessa olet. Kyselyä sataa perään, että mistä rahat ovat peräisin ja miksi ne on maksettu. Kaveri just vähän aikaa sitten teki näin ja joutui ristikuulusteluun parin tonnin takia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli oikeusvaltio on historiaa. Olet syyllinen kunnes toisin todistetaan.
Plim,plom,,,,,,oikeudenkäynti alkaa, tuokaa syyllinen sisään.
Vierailija kirjoitti:
Mieheltäni kysyi pankkineiti pankin tiskillä rahojen alkuperää, kun talletti 1500 eur käyeistä.
Mies kysyi pankkineidiltä: arvaatko miksi mulla on perse hellänä.
Pankkineiti punasteli, eikä kysellyt enempää.
Pankki neidin olisi pitänyt kysellä tarkasti kaikki ja kirjata ylös. Olisi pitänyt vaatia myös lääkärin tutkimus että asia voidaan todistaa.
Ne kyselee kaikilta ensimmäisellä kerralla riippumatta talletuksen määrästä, siitä kun suoriutuu niin sen jälkeen ei ihan vähäisestä.
Todennäköisesti tämä ap-mummo jättänyt sen selvityksen tekemättä jolloin kysyvät niin kauan kunnes siihen vastaa.
Höpö höpö. Yhtä naapurin vanhusta aattelin kolikkoautomaayin kanssa. Ei mitään kyselyjä 300 euron kolikkotalletuksesta. Itse vien kerran vuodessa jollain alle satkulla automaattiin. Eikä kysellä.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilepa myydä vaikka autoa käteisellä, niin kusessa olet. Kyselyä sataa perään, että mistä rahat ovat peräisin ja miksi ne on maksettu. Kaveri just vähän aikaa sitten teki näin ja joutui ristikuulusteluun parin tonnin takia
No miksi kaveri ei vaan sanonut, että myin auton käteisellä? Ei tuohon mitään ristikuulustelua tarvitse. Miksi kaveri halusi käteistä, kun oli sitten tallentamassa rahat pankkiin?
Vierailija kirjoitti:
Mieheltäni kysyi pankkineiti pankin tiskillä rahojen alkuperää, kun talletti 1500 eur käyeistä.
Wee teellä on wee teen jutut
Vierailija kirjoitti:
Oletko ylpeä miehestäsi? Miten voit kutsua edes mieheksi nahjusta joka myy persettään muille miehille ja kehtaa sen kertoa pankissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhin asioihin puututaan mihin on helppo puuttua ja ne saavat oikeutta ketkä koviten pitää meteliä. Tästä hyvänä esimerkkinä vanhustenhoito vs. vankien oikeudet.
Vanhukset on helppo hoitaa miten sattuu, koska ne eivät vedä hoitajia turpaan tai huutele isoon ääneen oikeuksiensa perään
Vanhukset tukehduttaa ja puukottaa toisiaan siinä missä nuoremmatkin. Tuossa viereisessä palvelutalossa vanhus puukotti hoitajaa haarukalla. Ei ne mitään lutusia huppanoita ole, vaan esim persu on persu hautaan saakka.
Mutta vankilat ei ole yksityistettyjä 0,6 hlömitoituksella per vanki kuten hoitolaitokset.
Vanhuksilla tahkotaan veronmaksajien rahat Pörriäisille. Jostain syystä vankeinhoito ei kiinnosta Pörriäisiä: Pikkasen vielä vaarallisemmat asukkaat ja isommat riskit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ylpeä miehestäsi? Miten voit kutsua edes mieheksi nahjusta joka myy persettään muille miehille ja kehtaa sen kertoa pankissa.
Minusta se on vain ihanan wokea...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se saatana että kaikista ihmisistä tehdään epäilyksenalaisia jos mafiatyypit jossain "pesee rahaa".
Antaa niide pestä vaan, ja jos joskus sattuvat jäämään kiinni niin hyvä, mutta jättäkään muut rauhaan!
Mafiatyypit käyttää kaltaisiasi i d i o o t t e j a apuna. Sinä saatat olla se käyttöliittymä, jonka avulla laiton raha pestään lailliseksi.
Turha riehua, sulla kuitenkin kähmyjä taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei puhdasta rahaa ole vaikea selittää. Onko kaverisi yhtå vam mai nen kuin sinä? Möi kannabista ja osti auton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhukset tukehduttaa ja puukottaa toisiaan siinä missä nuoremmatkin. Tuossa viereisessä palvelutalossa vanhus puukotti hoitajaa haarukalla. Ei ne mitään lutusia huppanoita ole, vaan esim persu on persu hautaan saakka.
Mutta vankilat ei ole yksityistettyjä 0,6 hlömitoituksella per vanki kuten hoitolaitokset.
Vanhuksilla tahkotaan veronmaksajien rahat Pörriäisille. Jostain syystä vankeinhoito ei kiinnosta Pörriäisiä: Pikkasen vielä vaarallisemmat asukkaat ja isommat riskit.
Vittusäoletsaatanantyhmä
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään ongelnaa kun hoitaa paperit kuntoon. Kaverisi vähän hidas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talletus on vaikeaa mutta vaikeaa on nostokin , omiaan rahojaan ei meinaa saada edes kuulustelujen jälkeen ja rosmot pystyy tyhjentämään sekunnissa tilit , jotakin vikaa järjestelmässä on
Nostin 30000 euroa eikä ollut mitään ongelmaa. Kerroin vaan suunnitelmastani. Helppoa.
Minä en kertoisi yhtään mitään kenellekään. Minun asiani ja rahani eivät kuulu Gestapolle pätkääkään.
Voikohan pankki kieltäytyä tuollaisessa tapauksessa omien rahojen antamisen suhteen vai tekeekö vaan jonkun ilmoituksen gestabolle?