Suomi 2026: Mummo ei saa tallettaa 50 euroa pankkitilille ilman soittoa rahojen alkuperästä, rikolliset voivat kuitenkin tyhjentää tilin...
Ja suomalaiset firmatkin saavat ostaa Italian mafialta jätettä miljardeilla, eikä tämä ole keneltäkään pois.
Mutta jumankauta jos tmaksat pankille palvelumaksuja, tänne ei sinun rahaa talleteta vaan annetaan ulos!
Kommentit (45)
Niinhin asioihin puututaan mihin on helppo puuttua ja ne saavat oikeutta ketkä koviten pitää meteliä. Tästä hyvänä esimerkkinä vanhustenhoito vs. vankien oikeudet.
Vierailija kirjoitti:
Juuri talletin 4000€ eikä kyselty mitään.
Nämä taitaa olla sellaisia pistokokeita, että pidetään yllä tunnetta että se saattaa napsahtaa kenen kohdalle tahansa.
Jopa sen viisikymppistä tallettavan mummon.
Mieheltäni kysyi pankkineiti pankin tiskillä rahojen alkuperää, kun talletti 1500 eur käyeistä.
Mies kysyi pankkineidiltä: arvaatko miksi mulla on perse hellänä.
Pankkineiti punasteli, eikä kysellyt enempää.
Minäkin pesin hienopesussa 3300€ eikä mitään kyselty. Rikollismummo kyseessä.
Pankit ei kykene/halua puuttua isoihin rahanpesuihin. Mummojen kympit kiinnostaa jotta voidaan näyttää että jotain on tehty.
väärä nahan väri+ täällä m porukka on talletusautomaatin edessä nippu satasia kourassa. tallettavat monelle kortille samaan aikaan.
Oikein. Kyllä mummonkin rahat voi olla peräisin huumeista tai muusta rikollisuudesta. Mafiamummot kuriin.
Vierailija kirjoitti:
väärä nahan väri+ täällä m porukka on talletusautomaatin edessä nippu satasia kourassa. tallettavat monelle kortille samaan aikaan.
Varmaan niitä huumemyynnistä saatuja rahoja...
Talletus on vaikeaa mutta vaikeaa on nostokin , omiaan rahojaan ei meinaa saada edes kuulustelujen jälkeen ja rosmot pystyy tyhjentämään sekunnissa tilit , jotakin vikaa järjestelmässä on
90 v vielä oli yritystoiminnassa ja ei saanut käteistä tallennettua omalle tililleen, kun oli tullut salasana, joka oli päivän kassa. Aikaisemmin oli käteisen tallttaminen onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Ja seuraakohan kukaan noitten rahansiirtofirmojen kautta ulkomaille siirrettyjen rahojen alkuperää.
No toki eräs vahva oletusarvo asian suhteen taitaa olla mut jotkut noista tekee kyllä muutakin, osin hämäräbisneksiä.
No miksi mummo ei vaan sano mistä raha on peräisin. Virkailija noudattaa vaan ohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Talletus on vaikeaa mutta vaikeaa on nostokin , omiaan rahojaan ei meinaa saada edes kuulustelujen jälkeen ja rosmot pystyy tyhjentämään sekunnissa tilit , jotakin vikaa järjestelmässä on
Nostin 30000 euroa eikä ollut mitään ongelmaa. Kerroin vaan suunnitelmastani. Helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nostin 30000 euroa eikä ollut mitään ongelmaa. Kerroin vaan suunnitelmastani. Helppoa.
Minä en kertoisi yhtään mitään kenellekään. Minun asiani ja rahani eivät kuulu Gestapolle pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Pankit ei edes yritä vaikuttaa ennaltaehkäisevästi näihin roistojen nostoihin. Pyörittelevät vaan silmiään. Ovatkohan itse siinä mukana.
Vierailija kirjoitti:
No miksi mummo ei vaan sano mistä raha on peräisin. Virkailija noudattaa vaan ohjeita.
Mummo ei varmaan kehdannut sanoa että myi pillua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kertoisi yhtään mitään kenellekään. Minun asiani ja rahani eivät kuulu Gestapolle pätkääkään.
Ei ollut mitään salattavaa. Tosin heidän piti ensin tilata rahat konttoriin.
Juuri talletin 4000€ eikä kyselty mitään.