Työskentelen hevosalalla, haluatko kysyä jotain?
Mulla on hetki aikaa.
(En vastaa meetvurstijuttuihin, koska ne ovat vain niin väsyneitä. 1) Hevosen lopettaminen ja sen lihan syöminen ei ole mulle mikään tabu, vaan ihan tavallista. 2) Kotimaisessa meetvurstissa ei ole yleensä hevosenlihaa, koska Suomessa teurastetaan kaupalliseen käyttöön niin vähän hevosia.)
Kommentit (129)
ap jänisti heti kun alkoi tulemaan hänen itsekkyyttään koskevia kysymysksiä :D
Vierailija kirjoitti:
Minullekin jäi kuva, että muu perhe joutuu nyt toteuttamaan AP:n heppaunelmaa. Miksei AP vaan suostu käymään heppatunneilla kuten muutkin vaan vaatinut perheen muuttoa maalle kauas työpaikoista, kamuista ja palveluista? Useimmat naiset myös jättävät noin vaaralliset harrasteen kun tulevat äideiksi.
Olisi ollut kiva kuulla miten AP itsekkyyttään perustelee :)
Vierailija kirjoitti:
Ap ilmoitti lopettavansa jo ennen näitä kysymyksiä, mikä on jokaisen mahdollista havaita lukemalla viimeiset viestit. Sitä ennen joku vastasi hänen nimissään asiattomasti asiattomaan viestiin.
Mitä tarkoittaa hevosalalla työskenteleminen?
Oletko lesbo?
(olen siinä uskossa, että useimmat heppahullut ovat)
Eikö hevosille ole herpestartuntaan hoitoa? Juuri kuoli muutama hevonen saatuaan herpesviruksen.
Onko orilla iso mela ja oletko joskus kokeillut sitä?
Miksi ratsastuksen opettajat eivät neuvo selkeästi, paina sieltä, vedä sieltä? En ole ajatustenlukija
Kun lukee pari viestiä ylöspäin, niin näkee että ap kertoi lopettavansa vastaamisen. Enkä yhtään ihmettele kun kysymykset ovat mitä ovat. Eli asiattomia ja typeriä enimmäkseen.