Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baarit ja yökerhot menevät konkurssiin koska naiset ei käy niissä

Vierailija
15.02.2026 |

Kun siellä ei käy naisia niin lopulta miehetkään eivät mene sinne.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvähän se on terveysnäkökulmasta ettei käy. Se, että ihmisiltä lähtee työpaikka sen takia , ei ole hyvä.

Ei se terveyteen vaikuta kun juominen siirtyy kotiin. Päihteiden käyttö ei lopu vaikka baarit ja ravintolat kaatuisivat kaikki. 

Terveyteen vaikuttaa juontimäärät, ei se, missä paikoissa sitä juodaan. Ihmiset menevät nykyään niin raha edellä, että juovat ennemmin kotona, koska se tulee halvemmaksi kuin baareissa pyöriminen. Sitten kun kotona juominen on halvempaa, niin tottakai sitä juodaan enemmän. Baareissa kun pyörii, niin juomat ovat kalliita ja sitten siinä on monilla niitä oheiskuluja, kun tarjotaan parhaalle kaverillekin, naisille siideriä eteen pimpin toivossa, tulee laitettua pelikoneeseen ja sitten taksilla kotiin. Tätä kun toistetaan monet kerrat, rahaa palaa hulvattomat summat.

Vierailija
42/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tero invaasio ne tappoi, nuoret ei enää uskalla käydä ja samoin kävi takseille. Paholoiset ovat nimensä arvoisia

Tero toi raittiuden ja siitäkin mollataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaverini kanssa baarissa niin pian kaksi ulkomaalaista tuli pöytäämme vaikka emme halunneet. Yrittivät heti saada meitä mukaansa jonnekkin asuntoon. Lähdimme kaverin kanssa äkkiä pois.

Vierailija
44/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen logiikan kun ymmärtää, nostavat veroja kun ei kauppa käy.

Vierailija
45/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallituksen logiikan kun ymmärtää, nostavat veroja kun ei kauppa käy.

Nykyisen hallituksen toimia ei ohjaa järki eikä logiikka Ihan puhtaasti ideologia edellä ovat menneet koko kauden.

Vierailija
46/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarit on täynnä kantasuomalaisia miehiä, jotka eivät osta mitään vaan  kyttäävät ja vaanivat naisia.

Juu, ei suinkaan ne irakilaiset ja afrikkalaiset ole ongelma. Todellaisia herrasmiehiä toisin kuin nää meidän suomijuntit🤮.

Juu, alussa osaavat olla. Sitten viimeistään kun naimisissa, ei vaan enää yksiyksin tai tyttöporukassa niin vain mennäkään baariin, vaikka siellähän just tavattiinkin. Kyllä tulee alun jälkeen sääntöä ja rajoitteita, jotkut harvat kyllä länsimaalaistuneet niin,että nainen voi elellä normaalisti.

Vierailija
47/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö suomalaiset naiset enää käy missään hummaamasssa? Eikö edes laivalla tai ulkomailla tai Lapissa?

Ovatko kaikki ryhtyneet uskovaisiksi tai muslimeiksi vai mistä on kyse?

Vierailija
48/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö suomalaiset naiset enää käy missään hummaamasssa? Eikö edes laivalla tai ulkomailla tai Lapissa?

Ovatko kaikki ryhtyneet uskovaisiksi tai muslimeiksi vai mistä on kyse?

Meitä ei oteta töihin ja Petteri vei ansiosidonnaiset.

Vierailija
49/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarit on täynnä ulkomaalaisia miehiä jotka ei osta mitään kun eivät juo vaan kyttäävät naisia. Ja tämän vuoksi naisia ei kiinnosta mennä baariin. Seurauksena ainoat asiakkaat on miehiä, jotka eivät ostaa mitään ja baarit menevät konkkaan.

Luonnollinen lopputulema vihreästä siirtymästä. Liikaa pelihetkiä. Naiset itse ovat tätä äänestäneet. 

Vierailija
50/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kaverini kanssa baarissa niin pian kaksi ulkomaalaista tuli pöytäämme vaikka emme halunneet. Yrittivät heti saada meitä mukaansa jonnekkin asuntoon. Lähdimme kaverin kanssa äkkiä pois.

Pelihetket! 

Vierailija
51/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen kävin, puol kaks lähdin kotiin. Kohta 60, hyvin jaksaa.

Vierailija
52/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn laivalla usein. Mut tyyliin maanantaina tai tiistaina. Mut ei miehiä kiinnosta kun mulla on reisitaskuhousut. 

Minulla on kokemuksia vain siitä, kun olen konepajalla reisitaskuhousuissa, niin ukot käy kuumana. Mutta ilmeisesti illanvietoissa niillä on erilainen vaikutus? Täytyypä kokeilla, ja laittaa keltamustat päälle, kun lähden seuraavan kerran bilettämään.

Vierailija
53/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa käynnit loppu kun mehmettejä ja mohametteja ilmestyi baareihin ja yökerhoihin ahdistelemaan ja laittamaan tyrmäystippoja juomiin....nyt kukaan ei uskalla tilata juomia baareissa...

Sitten vielä kun pitäisi päästä baarista kotiin ilman että tulee raiskatuksi jossain kadunkulmassa tai sitten taksissa jos yrittää päästä edes taksilla kotiin..

Vierailija
54/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatti nostaa hinnat niin ylös että loppuu ne viimeisetkin baareissa kävijät.

Juuri näin! Oltiin ystävän kanssa eilen viihteellä. Piccolo-pullo kuohuviiniä 14€. Kauhistuin ihan hintaa. Otin seuraavaksi lonkeron, melkein 9€. Siis se oli jotain 8,70 tai 8,80€. Tavallinen lonkero. Ei siitä nyt monta vuotta ole, kun piccolopullon viiniä sai noin kympillä. Ymmärrän tietysti, että hintoja nostetaan, kun kävijöitä vähemmän, mutta tuossa on käynyt niin, että monet juo kotona ne viinit ja ravintolassa ei tilata juuri mitään. Minulla meni eilen juomiin yli 45€ illan aikana (se piccolopullo, yhdessä paikassa aloitteludrinkki ja sitten 2 lonkeroa). Lisäksi taksimatkat, joiden kustannus puoliksi ystävän kanssa. On kallis hinta, vaikka juomien määrä hyvinkin kohtuullinen.

Vierailija
55/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tero invaasio ne tappoi, nuoret ei enää uskalla käydä ja samoin kävi takseille. Paholoiset ovat nimensä arvoisia

Tero toi raittiuden ja siitäkin mollataan.

Sekä päättömät ja råiskatut naiset ja lapset

Vierailija
56/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn laivalla usein. Mut tyyliin maanantaina tai tiistaina. Mut ei miehiä kiinnosta kun mulla on reisitaskuhousut. 

Minulla on kokemuksia vain siitä, kun olen konepajalla reisitaskuhousuissa, niin ukot käy kuumana. Mutta ilmeisesti illanvietoissa niillä on erilainen vaikutus? Täytyypä kokeilla, ja laittaa keltamustat päälle, kun lähden seuraavan kerran bilettämään.

Tule kertomaan kokemuksesi sitten. Jos ne ajavat miehet pois niin hankin itsekin sellaiset seuraavaa illanviettoa varten.

Vierailija
57/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli myönnät että pukeutuminen kuitenkin vaikuttaa?

N20

Vierailija
58/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin joutaa mennä konkurssiin. Niin senkin rahan voi ihmiset saada käyttämään järkevämmin.

Vierailija
59/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskua niissä naisia vielä käykin,niinmoehet seiskekevat keskenänsä kanssa naisia arvostellen usjaktamatta lähestyä.

Vierailija
60/65 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarit on täynnä persuraiskarimiehiä jotka ei osta mitään kun eivät juo vaan kyttäävät naisia. Ja tämän vuoksi naisia ei kiinnosta mennä baariin. Seurauksena ainoat asiakkaat on miehiä, jotka eivät ostaa mitään ja baarit menevät konkkaan.

Korjasin. Kuka hullu nyt esim Huoriksen, muna-Pupan tai Allun kanssa samaan huoneistoon haluaisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi