Nainti vai nuoleminen
Kysyin rouvalta kumman valitsisit jos vain saat toisen panon vai nuollennan? Hetken mietti ja pillun nuolemisen ottaisi, entä teillä?
Kommentit (265)
Kyllähän moni mieskin ottaa mielummin hyvän suikkarin kuin panon
Kyllä se minusta näyttää siltä, ettei meillä miehillä vaan ole sitä luontaista tarvetta joka ohjais luonnostaan tyydyttämään nainen klitorista nuolemalla tai sormettamallakaan. Se pitää vaan oppia. Miehen luonto ei sitä vaadi eikä siihen ohjaile. Tässä pitää sitten vaan naista kuulla ja ymmärtää varsinkin, jos nainen ei edes muuten orkkua saa.
(jatkan kommenttiini 103. ) Kyllähän mieskin siinä itsekin voi kiihottua ja erektio vahvistuu, että on se hyvää esileikkiä.
Kaipaan niin paljon seksiä ja suuseksi tuntuu musta parhaalta. Tunnen kyllä pillussani, jos joku minua nai ja tuntuu sekin ihanalta. Erityisesti molempien yhtaikainen nautinto siinä kiihottaa. Toki mulla täytyy olla paljon tunteita, jos haluan, että seksi tuntuu joltakin, en halua, että esim. joku vieras nuolee mua. Kunpa sais kaivatun kanssa rakastella, mitään muuta tässä toivokaan tällä hetkellä kuin että hänen kädet ja suun vaeltelemassa mun vartalolla. 69 vois olla kiva kokeilla, en ole sitä koskaan harrastanut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se minusta näyttää siltä, ettei meillä miehillä vaan ole sitä luontaista tarvetta joka ohjais luonnostaan tyydyttämään nainen klitorista nuolemalla tai sormettamallakaan. Se pitää vaan oppia. Miehen luonto ei sitä vaadi eikä siihen ohjaile. Tässä pitää sitten vaan naista kuulla ja ymmärtää varsinkin, jos nainen ei edes muuten orkkua saa.
Mistä sä tuon revit? Suurin osa miehistä halutaa tyydyttää naisensa ja antaa suuseksiä. Heteromiehiä on vaikea pitää pois pillun kimpusta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne yleisesti väitetyt. G- piste orkut sitten tulee, jos siellä ei tuntoa ole. Ja voiko sellaiseenkaan uskoa, että joillain naisilla se tunto g- pisteessä olis ja toisilla naisilla sitä g- pistettä ei olis ollenkaan , tuskinpa. Eiköhän se liene oppimiskysymys.
Ei ole, vaan asia on vain ja ainoastaan anatomiasta kiinni.
Toisilla naisilla (oliko n. 30 prosentilla) klitoris on niin lähellä emättimen aukkoa, että klitoriksen hermoja ylettyy stimuloimaan myös sisältäpäin.
Sitten se loppuosa, esim. minä en saa mitään nautintoa "g-pisteen" stimuloinnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tuon revit? Suurin osa miehistä halutaa tyydyttää naisensa ja antaa suuseksiä. Heteromiehiä on vaikea pitää pois pillun kimpusta.
Näyttäis siltä, että heteromiehen luontainen vietti vaatii viemään suoraan patukkaa sisään, kun vain erektion saa . Se on sitten oppimiskysymys kun tajuaa, että ois sitä mukava nuoleskellakkin.
Tarkoitus oli sanoa tämä ennenkaikkea naisille, jotka eivät ymmärrä miksi kaikki miehet eivät suostu nuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne yleisesti väitetyt. G- piste orkut sitten tulee, jos siellä ei tuntoa ole. Ja voiko sellaiseenkaan uskoa, että joillain naisilla se tunto g- pisteessä olis ja toisilla naisilla sitä g- pistettä ei olis ollenkaan , tuskinpa. Eiköhän se liene oppimiskysymys.
Toisilla naisilla (oliko n. 30 prosentilla) klitoris on niin lähellä emättimen aukkoa, että klitoriksen hermoja ylettyy stimuloimaan myös sisältäpäin.
Sitten se loppuosa, esim. minä en saa mitään nautintoa "g-pisteen" stimuloinnista.
No eipä pidä tuokaan väite paikkansa. Vaimollani on todella pieni klitoris ja kaukana emättimen suuaukosta. En ole mitannut , mutta senttejä eroa. Silti hän on saanut nuoresta lähtien tuhansia orgasmeja yhdynnöissä ja saa säännöllisesti suuseksillä, edellyttäen, että g-pistetta yms sormetetaan pillun sisällä. Ilman sormusta ei ole saanut koskaan, ei edes nuorena. Pelkkä klitan nuoleminen ei riitä, vaikka tärkeää onkin. Sormettaessa vaimolla on herkkiä pisteitä useampikin mistä saanut orgasmeja laukaistua. G-piste, sekä piste emättimen vastakkaisella puolen takareunassa anusta vasten. PM pisteeksi nimetty. Lisäksi saanut toisinaan orgasmeja nuollessa, kun olen sormenpäillä pyörittänyt ympäri kohdunkaulaa. Ylettyy juuri ja juuri. Sellainen orgasmi on selvästi erilainen ja enemmän emättimen sisällä. Mutta nuorempana toimi harvemmin, tosin silloin halusi liki aina yhdynnöissä, joten en saanut nuolla sormettaa loppuun asti. Joskus on saanut nuolessa, kun työntänyt kahta sormeani niin syvälle kuin menee jotta juntanneet sivulta pillunposkia vasten. Kaikkea pitänyt välillä yrittää ja keskiä, jos ollut tiukassa.
Antaako nainen aina nuolla , vaikka olis oma mies? Jokuhan siinäkin on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä pidä tuokaan väite paikkansa. Vaimollani on todella pieni klitoris ja kaukana emättimen suuaukosta. En ole mitannut , mutta senttejä eroa. Silti hän o
"Senttejä" ei ole paljon.
Vierailija kirjoitti:
Antaako nainen aina nuolla , vaikka olis oma mies? Jokuhan siinäkin on
No todellakin antaa oman miehen nuolla. Sehän tuntuu just parhaalta, jos rakastaa sitä miestä. Musta on tosi rivoa mutta myös ihanaa olla haarat auki miehen edessä, odottaa kun kieli löytää oikean paikan ja antautua nautinnolle. Jos en luota mieheen, en pysty myöskään rentoutumaan ja nauttimaan. Monella muulla saattaa kyllä olla ehkä eri käsitys rivosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt olen nainen, niin uskon tietäväni sinua paremmin mitä pillussani tuntuu. Enkä ole ainut.i,
Eli kun sekalu sinne luisuu se on just että luisuu. Tietysti tässä on se aspekti, että kun on nuori ja rakastunut nainen, niin se on erijuttu... mutta ei se silloinkaan ollut ihmeellistetä. Toki sen tunsi, mutta tunsi...ei se mitään hekumaa ollut..
Mutta kun se mies koski klitorikseen,,,,auts mikä nautinto.
Ajatteletteko miehet lainkaan miltä naisesta tuntuu, vaan oletteko vain omissa poteroissensa.
Mutta kun sinun pillussasi ei tunnu miltään. Sehän tässä se ongelma onkin.
SINUN ongelmasi ei naisen .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä pidä tuokaan väite paikkansa. Vaimollani on todella pieni klitoris ja kaukana emättimen suuaukosta. En ole mitannut , mutta senttejä eroa. Silti hän o
Nykyään tiukassa onkin vaan sun seisokkisi.
Vierailija kirjoitti:
(jatkan kommenttiini 103. ) Kyllähän mieskin siinä itsekin voi kiihottua ja erektio vahvistuu, että on se hyvää esileikkiä.
Mitä helvatan esileikkiä?? Siihenkö miehen pääasiaan, eli panoonko? Mulle pääasia on se orgasmi, ja sen saan nuollen tai sormetuksella. En milläänpanolla.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan niin paljon seksiä ja suuseksi tuntuu musta parhaalta. Tunnen kyllä pillussani, jos joku minua nai ja tuntuu sekin ihanalta. Erityisesti molempien yhtaikainen nautinto siinä kiihottaa. Toki mulla täytyy olla paljon tunteita, jos haluan, että seksi tuntuu joltakin, en halua, että esim. joku vieras nuolee mua. Kunpa sais kaivatun kanssa rakastella, mitään muuta tässä toivokaan tällä hetkellä kuin että hänen kädet ja suun vaeltelemassa mun vartalolla. 69 vois olla kiva kokeilla, en ole sitä koskaan harrastanut.
Tuossa "en halua, että esim. joku vieras nuolee mua" kiteytyy iso ero miesten ja naisten välillä. Musta se päinvastoin tuntuu extra kiihottavalta ja hyvältä kun vieras nainen ottaa suihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa "en halua, että esim. joku vieras nuolee mua" kiteytyy iso ero miesten ja naisten välillä. Musta se päinvastoin tuntuu extra kiihottavalta ja hyvältä kun vieras nainen ottaa suihin.
Älä yleistä. Ei tunnu kaikista miehistä. Eivät edes suostu seksiin vieraan naisen kanssa, jos kotona saa riittävästi hyvää seksiä, saati että kotona rakastellaan intohimoisesti . Läheskään kaikki miehet eivät ole kulliensa vietävissä ja naisten iskettävissä. Luuserit ja itsekkäät vain omaa nautintoaan ajat sortuvat tai käyvät maksullisissa mikä on vielä huonompaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvatan esileikkiä?? Siihenkö miehen pääasiaan, eli panoonko? Mulle pääasia on se orgasmi, ja sen saan nuollen tai sormetuksella. En milläänpanolla.
Siis ompa inhottava joku mies, kun ei voi olla iloinen siitä että minä nainen saan orgasmin. Veemäinen tosiaan.
Tolle miehelle en alkaisi antamaan yhtään mitään! Itsekäs paska.
Mutta kun sinun pillussasi ei tunnu miltään. Sehän tässä se ongelma onkin.