Nainti vai nuoleminen
Kysyin rouvalta kumman valitsisit jos vain saat toisen panon vai nuollennan? Hetken mietti ja pillun nuolemisen ottaisi, entä teillä?
Kommentit (265)
Vierailija kirjoitti:
Luin vuosi muutama sitten artikkelin, jossa ksiteltiin Afgaani- ja iranilaisnaisten asemaa.
Siellä ykskantaan sanottiin, ettö on parempi opetella pitämään yhdynnöistä, kun ei muuta voi,
Siellä oli myös kamalia kertomuksia, muun muassa siitä miten naisten emättimetkin oli viillelty rikki yms.
Siinähän opettelet, sen jälkeen kun vielä klitoriskin leikattu, joillakin koko homma pois.
Kuinka monta kirjoitusvirhettä pystyy saamaan yhteen kommenttiin? Tässä on jo aika hyvä yritys.
Toivottavasti sun panotaidot on parempaa tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vai hallintalaitteet. Opetteles mies saamaan orgasmi, ilman terskaa. Opettelu alkaa siitä! Por favor.
No mutta eihän naisilla ole terskaa ja nyt oli kyse naisista. Naisilla on vaan se pieni herne siellä jossain ja muita piuhoja vaikka kuinka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai hallintalaitteet. Opetteles mies saamaan orgasmi, ilman terskaa. Opettelu alkaa siitä! Por favor.
No mutta eihän naisilla ole terskaa ja nyt oli kyse naisista. Naisilla on vaan se pieni herne siellä jossain ja muita piuhoja vaikka kuinka.
Naisella on terska, se on klitoris ja vastaa miehen elintä. Mitään ihmeen piuhoja ei ole, opettele naisen anatomiaa, suosittelen.
Naisilla on piuhat pää ja pillun välillä. Jos ne eivät ole kunnossa, niin orkkuja ei tule. Tämä on fakta. Orkut lähtevät päästä eikä klitoriksesta. Mutta ethän sinä tätä(kään) ymmärrä.
Valitsen panon. Nuoleminen on taivaallista ja yleensä laukean siihen ihanasti. Mikään ei kuitenkaan voita kalun tuntua pimpissä.
Vierailija kirjoitti:
Voisin myös tyydyttää miehen suullani.
Ei kysytty
Vierailija kirjoitti:
Sulla on käsittämätön ajatus, että miehen orgasmi vaatisi aina terkan hyväilyä, ei vaadi. Paras tunto itselläkin on paineen ja puristuksen tuntu kullin varessa ja varsinkin tyvipäässä. Siksi miehet runkkaa kädellä varttapitkin edes takaisin. Runkatessa en koskaan hiero terskaa, liian herkkä. Eli ihan sama kuin monilla naisilla, klitorisen emättimen sisäiset osat vaatii eniten hyväilyä tai muuten ei tule orgasmia ollenkaan.
Ei siellä pillussa ole mitään pisteitä, uskokaa jo, tai ainakin harvoilla. Kyllä se ulkoinen klitoris sen nautinnon tuo, ei se kalu pillussa.
Ja miten mies naidessaan, estää sitä terskaa saamasta samaa tuntumaa kuin se kalun varsikin?
Ei minulla ainakaan ole mitään piuhoja. MUtt taatusti saan orgasmin kun mies nuolee tai sormettaa sitä klitorista. Kai minä naisena sen tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ainakaan ole mitään piuhoja. MUtt taatusti saan orgasmin kun mies nuolee tai sormettaa sitä klitorista. Kai minä naisena sen tiedän.
No se tiedetään jo, ettei ole piuhoja pillusta aivoihin.
Ensin nainti sitten nuoleminen
N59
Jollain miehellä on menneet piuhat päässä sekaisin!
Tämän rouvan päivän kokemukset hienot; jo 2 upeeta orgasmia, ja mies lupasi niin monta kuin haluan.
On niitä hyviäkin, eikun erinomaisia miehiä täällääkin, kaikenlaisten paskanpuhujien joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä pillussa ole mitään pisteitä, uskokaa jo, tai ainakin harvoilla. Kyllä se ulkoinen klitoris sen nautinnon tuo, ei se kalu pillussa.
Ja miten mies naidessaan, estää sitä terskaa saamasta samaa tuntumaa kuin se kalun varsikin?
Voi v.ttu, että sä olet sekasin. Ja niin, sun löysä pillu ei hiero kullin vartta. Mutta mun naiseni pillu hieroo ja lypsää kullia ihanasti. Mutta mitäpä sinä ja sun mielikuvitus miehesi tästä tietäisit. Katos, ku sitä kullia ei vedetä joka työnnöllä ulos pillusta siksi se kullin pää ei saa hierontaa koko ajan.
Mutta mitäpä sä miehistä tietäisit. Olet se jo niin monesti todistanut.
Paneminen on peruskauraa, otan nuolemisen.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheltäni on erektio hävinnyt sairauksien ja lääkitysten takia. Ei ole lääkäreiltä apua löytynyt. Hän on kuitenkin todella taitava nuolemaan ja sormettamaan. Hän järjestää minulle orgasmin lähes päivittäin. Kuitenkin hän tietää kuluneilta vuosilta, että nussiminen on minulle tärkeää. Pidimme asiasta kunnon keskustelun ja päädyimme kysymään miehen työkaveria apuun. Hän jäi puoli vuotta aiemmin leskeksi, kun vaimo kuoli liikenneonnettomuudessa. Nyt tämä kaveri tulee noin kerran kuukaudessa perjantaina töiden jälkeen meille ja vietän hänen kanssaan viikonlopun. Mieheni on sen ajan mökillämme. Kaikki kolme ovat seuraavalla viikolla paljon tyytyväisempiä, minulla tosin vähän arka pillu.
Ai että tällanen fantasia sulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi v.ttu, että sä olet sekasin. Ja niin, sun löysä pillu ei hiero kullin vartta. Mutta mun naiseni pillu hieroo ja lypsää kullia ihanasti. Mutta mitäpä sinä ja sun mielikuvitus miehesi tästä tietäisit. Katos, ku sitä kullia ei vedetä joka työnnöllä ulos pillusta siksi se kullin pää ei saa hierontaa koko ajan.
Mutta mitäpä sä miehistä tietäisit. Olet se jo niin monesti todistanut.
No sinä se olet kyllä todistanut vaikka ja sun mitä. Ei tuohon järkevä voi vastata.
Vierailija kirjoitti:
Olisko tuo niin, että mihin nainen on tunteissaan ja aivotoiminnassa oppinut . Eihän sitä autoakaan kunnolla osaa ajaa ennenkuia aivot ovat oppineet sisäistämään ne hallintalaitteet . Jos yhtäkkiä pitäis lähteä ajamaan autoa, jossa hallintlaitteet ovat eripaikoissa, niin eihän siitä tulis mitään. Eli, jos on oppinut klitorisorkkuihin, niin saattaa olla työlästä oppia yhdyntäorkkuihin.
En minä tässä sitä väittänyt, että pillu olis hallintalaite, vaan tarkoitin sitä , että miten nainen on oppinut sillä orkkunsa saamaa , on verrattavissa vaikka siihen miten on oppinut autoa ajamaan. Sama se on muittenkin instrumenttien kanssa : jos olet vaikka tottunut soittamaan huuliharppua väärin, niin aina se väärin menee , jos et treenaa soittamaan oikein.
Ja miten tää liittyy yhtään mihinkään.