Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainti vai nuoleminen

Vierailija
14.02.2026 |

Kysyin rouvalta kumman valitsisit jos vain saat toisen panon vai nuollennan?  Hetken mietti ja pillun nuolemisen ottaisi, entä teillä?

Kommentit (265)

Vierailija
81/265 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko tuo niin, että mihin nainen on tunteissaan ja aivotoiminnassa oppinut . Eihän sitä autoakaan kunnolla osaa ajaa ennenkuia aivot ovat oppineet sisäistämään ne hallintalaitteet . Jos yhtäkkiä pitäis lähteä ajamaan autoa, jossa hallintlaitteet ovat  eripaikoissa, niin eihän siitä tulis mitään.   Eli, jos on oppinut klitorisorkkuihin, niin saattaa olla työlästä oppia yhdyntäorkkuihin.

En minä tässä sitä väittänyt, että pillu olis hallintalaite,  vaan tarkoitin sitä , että miten nainen on oppinut sillä orkkunsa  saamaa , on verrattavissa  vaikka siihen miten on oppinut autoa ajamaan.  Sama se on muittenkin instrumenttien kanssa :  jos olet vaikka tottunut soittamaan huuliharppua väärin, niin aina se väärin menee , jos et treenaa soittamaan oikein.

Opettele sinä syömään perunamuussisi  nenän kautta, ja kun opit, puhutaan sitten!

Vierailija
82/265 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä pillussa ole mitään pisteitä, uskokaa jo, tai ainakin harvoilla. Kyllä se ulkoinen klitoris sen nautinnon tuo,  ei se kalu pillussa.

Ja miten mies naidessaan, estää sitä terskaa saamasta samaa tuntumaa kuin se kalun varsikin?

Voi v.ttu, että sä olet sekasin. Ja niin, sun löysä pillu ei hiero kullin vartta. Mutta mun naiseni pillu hieroo ja lypsää kullia ihanasti. Mutta mitäpä sinä ja sun mielikuvitus miehesi tästä tietäisit. Katos, ku sitä kullia ei vedetä joka työnnöllä ulos pillusta siksi se kullin pää ei saa hierontaa koko ajan.

Mutta mitäpä sä miehistä tietäisit. Olet se jo niin monesti todistanut.

No sinä se olet kyllä todistanut vaikka ja sun mitä. Ei tuohon järkevä voi vastata.

Hullu voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/265 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tässä sitä väittänyt, että pillu olis hallintalaite,  vaan tarkoitin sitä , että miten nainen on oppinut sillä orkkunsa  saamaa , on verrattavissa  vaikka siihen miten on oppinut autoa ajamaan.  Sama se on muittenkin instrumenttien kanssa :  jos olet vaikka tottunut soittamaan huuliharppua väärin, niin aina se väärin menee , jos et treenaa soittamaan oikein.

Onko mitään hullumpaa kuultu.

Siis, miten on mies opetellut orkkunsa saamaan...sillätavoin mitä luonto tarkoittanut.

Sama se on naisellakin, luonto luonut sen klitoriksen ja sen tarkoitus on tuottaa nahdllisimman paljon nautintoa.

Onko joku vinoutunut ihminen vielä, joka ei tätä tajua ja usko.

Vai pitäs se opetella jollain tavalla, (jonka kai mies haluaa) uudelleen.

Ja jos nainen ottaa suihin, kyllä se terska siellä saa samaa hoitoa kuin koko kullikin.

Mutta, hullulle incelille turha puhua.

Vierailija
84/265 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harmi , siihen sammui naisen logiikka.  Mutta kiitos sinulle kommenteista. 

Vierailija
85/265 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan orkun nuolemalla vieläpä naintia helpommin ja kaiken lisäksi vielä ilman ylimääräistä sotkua, joten nuoleminen sopii mulle. N26

Vierailija
86/265 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempi parempi. Ensin kielellä, sitten vasta mulkulla

Vierailija
87/265 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoleminen on siis NIIN nautinnollista ettei mitään. Onneksi mies tykkää siitä paljon, ja vastaavasti minä rakastan kalun kohtelusta suussani.

Vierailija
88/265 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoleminen on siis NIIN nautinnollista ettei mitään. Onneksi mies tykkää siitä paljon, ja vastaavasti minä rakastan kalun kohtelusta suussani.

Miehenä nuolen mielelläni jos saan itse suihinoton. Nuoret naiset ei harrasta enää 69 asentoja toisin kuin omassa nuoruudessani. Parasta oli maistella pillumehuja ja aikaansaada säväreitä samalla kun tyttö imeskeli kullia. M46

Vierailija
89/265 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti paneminen. Samalla voi suudella toista, niin siitä saan jo niin isot kiksit et kaikki muu on pelkkää plussaa.

Vierailija
90/265 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä usein on kirjoitettu jostain pihoista, jotka ovat naisella poikki. Mistä ihmeestä tuollainen keksintö on kotoisin, ja onko se vain sen takia sanottu, että saa naiset tuntemaan itsensä viallisiksi.

Onhan se kumma. että nainen voi saada hekumallisen orgasmin kun esim. just mies nuolee, vaikkei panossa saa yhtikäs mitään orgastista, jos ei sitten tunnepuolta siksi tunne.

Ihmeellistä.

Vierailija
91/265 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tämän "piuhat poikki" ajatuksen lanseerasi, ja mihin se niinkuin mukamas perustuu? Kertokaa joku  joka asiaa väittää.

Vierailija
92/265 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida "piuhamiehet" osata tulla tätä piha-asiaa tieteellisesti todistamaan, varmaan koska ei löydy.

Vierailija
93/265 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida "piuhamiehet" osata tulla tätä piha-asiaa tieteellisesti todistamaan, varmaan koska ei löydy.

Pihat poikki tullut siitä, että joillain naisilla näyttää olevan tunnoton pillu, eli eivät tunne kalua pillussaan, eikä kalu aiheuta siellä mitään tunteita tai kiihoitusta. Toisin sanoen tunto on huono ja hermotus aivoihin heikko. Itse vähän mieltänyt sellaiseksi, että jos kerran naisen pillun ja emättimen ympärillä olevat paisuvaiset on toisinaan yhtä isot vartalon sisällä kuin hyvin varustetulla miehellä kullissa, niin vastaavasti tavallista pienemmät paisuvaiset, kun pienikulliisilla miehillä, tekee emättimestä tunnottomamman. Eli emätimen alue ei turpoa kiihoituksesta niin paljoa kuin jollain toisella naisella. 

Kerran aiheesta vaimoni kanssa keskutelin ja kun kerroin ettei kaikki naiset tunne pillussaan kullia eikä se aiheuta mitään hyväilyä, oli hänellä vaikea ymmärtää sitä. Hänelle yhdynnät ja sormetukset olleet aina kaikki kaikessa seksissä. Sanonut kullini koostakin, että täytyyhän sen tuntuakin jossain. Se on ainut varsinainen kehu, vaikka kullini koko onkin sieltä suurimmasta päästä.

Mutta minä en ole tuota "piuhat poikki" täällä keksinyt. Taitaa keksiä tarkoittanut sillä sekä tunnottomuutta, että sitä ettei nainen saa yhdynnässä orgasmeja. "Tunnoton " pillu on monelle mahdoton asia ymmärtää. Ja tässä tarkoitetaan kiihoittunutta turvonnutta pillua. 

Vierailija
94/265 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tuon sanonnan - piuhat poikki-  kuullut tarkoittavan lähinnä sterilisaatioita ,  mutta tuossa kun mainitsin piuhoista emättimessä, niin tarkoitin emättimessä olevia hermoja . Onhan tuotakin täällä väitetty, että se on itseasiassa se naisen klitoris, joka ulotuu emättimeen.  No jos on, mutta sitä juuri tarkoitin, 

Vierailija
95/265 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne yleisesti väitetyt. G- piste orkut sitten tulee, jos siellä ei tuntoa ole.  Ja voiko sellaiseenkaan uskoa, että joillain naisilla se tunto g- pisteessä olis ja toisilla naisilla sitä g- pistettä  ei olis ollenkaan ,  tuskinpa.   Eiköhän se liene oppimiskysymys. 

Vierailija
96/265 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt olen nainen, niin uskon tietäväni  sinua paremmin mitä pillussani tuntuu. Enkä ole ainut.i, 

Eli kun sekalu sinne luisuu se on just että luisuu. Tietysti tässä on se aspekti, että kun on nuori  ja rakastunut  nainen, niin  se on erijuttu... mutta ei se silloinkaan ollut ihmeellistetä. Toki  sen tunsi, mutta tunsi...ei se mitään hekumaa ollut..

Mutta kun se mies koski klitorikseen,,,,auts mikä nautinto.

Ajatteletteko miehet lainkaan miltä naisesta tuntuu, vaan oletteko vain omissa poteroissensa.

Vierailija
97/265 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne yleisesti väitetyt. G- piste orkut sitten tulee, jos siellä ei tuntoa ole.  Ja voiko sellaiseenkaan uskoa, että joillain naisilla se tunto g- pisteessä olis ja toisilla naisilla sitä g- pistettä  ei olis ollenkaan ,  tuskinpa.   Eiköhän se liene oppimiskysymys. 

Meinasin vetää turpiin yhtä nuoruuden poikkista joka yritti kiellosta huolimatta jollain hirveällä sormenkoukkimistekniikalla runnoa g-pistettäni. En saa mitään nautintoa kyseisen alueen hieromisesta, raapimisesta, tökkimisestä tai painelusta. 

Ja mitä emättimen sisäiseen tuntoon tulee niin aivan varmasti siinä on valtavia eroja sen mukaan millainen sisäinen anatomia on klitoriksen paisuvaisten osalta. Varmaan sekin voi vaikuttaa kuinka luottavainen nainen on ja miten on tottunut saamaan orgasmin, mutta ei se muuta anatomiaa. 

Itse saan tarpeeksi isolla peniksellä tai dildolla ihanan emätinorgasmin ja silti tykkään enemmän siitä, että klitorista hyväillään. Ja siitä että niinsanottu g-pisteeni jätetään rauhaan. 

Vierailija
98/265 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tuo oli hyvä. Mutta tottakai mies ajattelee miltä naisesta tuntuu. Minä ainakin olisin tosi huolestunut, jos naisesta ei tuntuis miltään. 

Vierailija
99/265 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä usein on kirjoitettu jostain pihoista, jotka ovat naisella poikki. Mistä ihmeestä tuollainen keksintö on kotoisin, ja onko se vain sen takia sanottu, että saa naiset tuntemaan itsensä viallisiksi.

Onhan se kumma. että nainen voi saada hekumallisen orgasmin kun esim. just mies nuolee, vaikkei panossa saa yhtikäs mitään orgastista, jos ei sitten tunnepuolta siksi tunne.

Ihmeellistä.

Sä ja sun mihet ja pihat.

Vierailija
100/265 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tämän "piuhat poikki" ajatuksen lanseerasi, ja mihin se niinkuin mukamas perustuu? Kertokaa joku  joka asiaa väittää.

No minäpä kerron, kun et itse yksinkertaista asiaa ymmärrä.

Naisen kiihotus lähtee päästä eikä pillusta. Jos orkkua ei tule kiihotusta ei ole tarpeeksi, ajatukset ihan muualla, nauttii mielialalääkkeitä tms. Eli piuhat poikki pää ja pillun välillä tai ainakin kosketushäiriöitä piuhoissa. Joko alat tajuamaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän