Nainti vai nuoleminen
Kysyin rouvalta kumman valitsisit jos vain saat toisen panon vai nuollennan? Hetken mietti ja pillun nuolemisen ottaisi, entä teillä?
Kommentit (265)
Nuoleminen on naisen kannalta paras.
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpaakaan, ainakaan sinulta, ap.
Enpä ole tarjonnukkaan, mistä moinen tulee edes mieleen? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksipä kirjoittelet typeriä palstalle?
Nuoleminen on esileikki, lämmittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin suhteen alussa on tärkeätä päästä osoittamaan tunteet toista kohtaan, niin siksi haluisin rakastelua, kun se on enemmän molemminpuolista hyvää oloa tuottavaa. Mut luulisin, et jos olisi joku toinen tilanne, niin nuoleminen, kun en saa orgasmia yhdynnässä.
Meillä molemmat on kiihottuneimpia suuseksissä. Mies kun saa nuolla, ja nainen kun saa olla nuoltavana. Molemminpuolista hyvää oloa eniten näin. Tietenkin myös panemme.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan naisesta. Minulle sormetus on paras niin palstan tietyn naisporukan mielestä olen rivikarkuri ja petturi ja palstamiehille tunnoton lepakko, koska ei mua se yhdyntäkään oikein nappaa :D
Mutta en tosiaan tykkää suuseksistä niin että mua nuollaan. Suihinotosta sen sijaan nautin ja kiihotun suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksipä kirjoittelet typeriä palstalle?
Ei sillä ole muutakaan tekemistä. Tuskin sitä naista edes
Miten niin rivikarkuri? Et ollenkaan, eihän kaikkien tarvii kaikesta pitää, minä pidän sormetuksesta myös paljon, ja oikeastaan kaikki käy, mutta panossa en org. saa. Siis lepakoksi muakin täällä haukuttu.
Vierailija kirjoitti:
Naisille tämä kysely juuri ilmeisesti olikin. Itse valitsen yhdynnän. N43
Mulle riittäisi pelkkä naintikin. Mies sen sijaan tykkää sormettaa ja nuolla ja onhan se tietty kiihottavaa. Vaikka annan miehen nuolla vain mahd.puhdasta pillua, pelkään silti mahd.sukupuolisairauksia, jotka saattavat tarttua juuri suuseksissä.
Myös haistelu on osa seksiä. Pillun ja kikkelin sekä munien haistelu. Myös pyllynreiän ja pierujen jaistelu kuuluu seksiin.
Joillain naisilla on siksi järkyn makuinen pillu,että pano on ainoa järkevä vaihtoehto.
Miehet eivät näytä tykkäävän, jos naiset valitsee nuolennan, miksi.saahan ukot silti pannakkin?
Rouvan suihkun käynnin jälkeen usein ehdotan nuolemista ja hän joskus suostuu, minua kiihottaa nuoleminen ihan hel.sti, erityisesti kun en tiedä antaako panna sen jälkeen, joskus antaa ja joskus ei.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät näytä tykkäävän, jos naiset valitsee nuolennan, miksi.saahan ukot silti pannakkin?
Ketkä miehet ei tykkää? Enemmistö miehistä tykkää. Joten miksi yleistät vähemmistön mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä miehet ei tykkää? Enemmistö miehistä tykkää. Joten miksi yleistät vähemmistön mukaan.
No voi, olis pitänyt sanoa, eivät jotkut tykkää....
Nainti mulle mieluummin.