META tuomassa älylaseihin kasvojentunnistusohjelman, eli kun kävelet kadulla tietää älylasihyypiö nimesi
Kommentit (55)
META estetään kohta Euroopassa. Jenkkisiionistien apit kielletään tietoturvasyistä.
Huomaa kyllä mikä incel-koodareilla mielen päällä on.
Eikö teitä hävetä olla miehiä?
Mistä se muka ne tiedot saisi jokaisesta ihmisestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan heti sellaiset jos niihin tulee sellainen tekoälytoiminto joka riisuu hemaisevat leidit alasti. 😉
Ja algoritmi funtsii itse hemaisevuuden?
Voi kuule, ne algoritmit tuntee jo nyt sut psremmin kuin sä itse. Kyllä ne senkin osaa päätellä minkä näköisistä ihmisistä todennäköisesti diggaat.
Aika pahasti pieleen se edelleen arpoo mun kiinnostuksen kohteet ja kohdennetut mainokset.
Toki ne älylasit lukee käyttäjänsä pupillien liikkeitä ja ne jos mitkä paljastaa käyttäjästä valtavasti. Ja pupilleista paljastuu sekin salamannopeasti onko ihminen kiinnostunut, kiihottunut tai välinpitämätön jostain.
Pitää olla yhteys väestötietorekisteriin, ja aikas nopea prosessointi jos ruuhkassa alkaa tunnistella henkilöitä. Käy rasittavaksi varmasti.
Hyvä. Hommaan sellaiset niin tunnistan niiden avulla kaikki stalkkaajat, ja saan selville missä ne asuvat. Tekoäly tunnistaa hyvin pian algoritmiensa avulla nekin ihmiset, jotka eivät ole edes somessa missään. Eikä se siihen jää.
Vierailija kirjoitti:
ei ole nimeen liitettyjä julkisia profiileja tai mitään profiileja, joten siinäpähän arvailevat.
Poliisit skannailee ihmisiä kadulla näillä laseilla ja jolla ei ole somea, pysäytetään ja viedään kuulusteltavaksi epäilyttävästä somettomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä se muka ne tiedot saisi jokaisesta ihmisestä?
Edes minun ei olisi vaikea keksiä algoritmeja sellaisen toteuttamiseen.
Vierailija kirjoitti:
ei ole nimeen liitettyjä julkisia profiileja tai mitään profiileja, joten siinäpähän arvailevat.
Se onkin saavutus, ellet sitten elä täysin erakkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan heti sellaiset jos niihin tulee sellainen tekoälytoiminto joka riisuu hemaisevat leidit alasti. 😉
Voi kuule, ne algoritmit tuntee jo nyt sut psremmin kuin sä itse. Kyllä ne senkin osaa päätellä minkä näköisistä ihmisistä todennäköisesti diggaat.
Aika pahasti pieleen se edelleen arpoo mun kiinnostuksen kohteet ja kohdennetut mainokset.
Toki ne älylasit lukee käyttäjänsä pupillien liikkeitä ja ne jos mitkä paljastaa käyttäjästä valtavasti. Ja pupilleista paljastuu sekin salamannopeasti onko ihminen kiinnostunut, kiihottunut tai välinpitämätön jostain.
Pian kännykkaapit lukevat ihmisten mikroilmeitä ja joku snapchat on täynnä paljastavia salakuvauksia ihmisistä mikroilmeiden tulkintoineen. Ja kaikilla on niiiin kivaa.
Teknologinen kehitys olisi saannut pysähtyä siihen 2000-luvun alkupuolelle.
En ole nähnyt kenevän kanniskelevan mukana mitään kaappeja.
Olen kasvosokea. Olen haaveillut lapsesta saakka tuollaisista laseista jotka kuiskuttelisivat minulle kuka tuo tyyppi on joka tuli moikkaamaan ja en yhtään muista mistä yhteydestä minun se pitäisi tuntea.
Vierailija kirjoitti:
Olen kasvosokea. Olen haaveillut lapsesta saakka tuollaisista laseista jotka kuiskuttelisivat minulle kuka tuo tyyppi on joka tuli moikkaamaan ja en yhtään muista mistä yhteydestä minun se pitäisi tuntea.
Onko se niin vaikea kysyä?
Vierailija kirjoitti:
META estetään kohta Euroopassa. Jenkkisiionistien apit kielletään tietoturvasyistä.
Ei sekään estäisi noiden appien kehittymistä entistäkin tunkeilevimmiksi, kehitystä ei estä mikään kun sitä ei kukaan ylipäätään halua estää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne lukevat kaikkien vastaantulevienkin pupillit ja mikroilmeet. Setämiehillä tulee olemaan tiukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etpä ole apina kauas päässyt pesäpuustasi. Etkä kosketusetäisyydelle naista.
Mitäs kun naiset riisuu sinut älylaseilla ja nauraa porukalla 😂
Naispuhetta.
No laittakaa hijabit tai burkhat päähänne, jos pelottaa.