Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

META tuomassa älylaseihin kasvojentunnistusohjelman, eli kun kävelet kadulla tietää älylasihyypiö nimesi

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan heti sellaiset jos niihin tulee sellainen tekoälytoiminto joka riisuu hemaisevat leidit alasti. 😉

Suomalaisista naisista valtaosa on valitettavasti siinä kunnossa, että viimeinen asia, jota haluaa, on nähdä heidät alasti. Heidän on syytä pitää visusti peittävää vaatetusta.

onpa tosiaan harmi, ettei pervo halua tiirailla

Vierailija
62/82 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas maailma. Ei kiinnostaisi kyllä olla pervojen kohteena joka saakelin paikassa. Siksi nämä muka "maailmaparantaja" biljönäärit keksii uusia paskoja juttuja ihan vaan että on yhä helpompi SAALISTAA, niitä mikään turvallisuus kiinnosta päivääkään. Hyi helv.... toivottavasti saavat karman lain mukaisesti KAIKEN takaisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyyhän sen hakea kuvan tiedot jostain ja luultavasti jos olet rekisteröitynyt kuvallasi Facebookkiin hakee sieltä. Minä en ole enkä minnekään muuallekaan. Viranomaistietoihin ei pääse.

Eihän toi mitään auta. Et ole kuullut varjoprofiileista? 
Ainoastaan jos olet elänyt täysin yksin ja et ole kenenkään some ihmisen kanssa tekemisissä etkä ole antanut yhteystietojasi kenellekään ja olet varma että kukaan tuttavasi ei ole laittanut kuvaasi omaan someensa ja selaat nettiä täysin anonyymisti tor verkon kautta voi jonkin aikaa olla pieni sauma välttyä ettei sinusta ole Zuckerbergillä tietoja.

Ei ole kukaan tuttava laittanut pärstääni someen. Oma puhelimeni on nokia 3310, että siltä on turha udella nimeäni. Olen kyllä niin onnellinen valinnoistani :)

-eri

Vierailija
64/82 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellyttäähän tuo että on kuvansa jonnekin julkisesti jakanut.

Myöhäänpä ihmiset taas todellisuuteen heräilevät.

Ei minua pelota, että joku näkee kuvani ja tunnistaa minut. En ole pelkuri. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Se on hyvä se. Joitakin toisia voi harmittaa facebook-tunnuksella  tms. lauotut mielipiteet asioista, jotka eivät kestä päivänvaloa.

Vierailija
65/82 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo edes käytännössä toimisi muka?? Mistä se laite edes tunnistaisi ihmiset, jos ei ole missään facessa tms?? Vai poliisin kuva rekisteristä ottaisi tiedot?? 

Vierailija
66/82 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on höpö höpö aloitus😂 

Vierailija
67/82 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on

Vierailija
68/82 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo, tuo tunnistusominaisuus tuskin olisi ikinä sallittua, mutta varmaan voisi ladata jonkun pervon kehittämän ohjelman.

Mutta jos ei halua tulla salaa kuvatuksi, niin joku vastakeino olisi saatava

Vierailija
69/82 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan heti sellaiset jos niihin tulee sellainen tekoälytoiminto joka riisuu hemaisevat leidit alasti. 😉

Etpä ole apina kauas päässyt pesäpuustasi. Etkä kosketusetäisyydelle naista.

Mitäs kun naiset riisuu sinut älylaseilla ja nauraa porukalla 😂

Sitten mä itken! Ja juoksen äitin luo ja kerron äidille että kiusaatte! Ja sitten äiti tulee ja tappaa teidät kaikki moottorisahalla!

Vierailija
70/82 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyyhän sen hakea kuvan tiedot jostain ja luultavasti jos olet rekisteröitynyt kuvallasi Facebookkiin hakee sieltä. Minä en ole enkä minnekään muuallekaan. Viranomaistietoihin ei pääse.

Ainoastaan jos olet elänyt täysin yksin ja et ole kenenkään some ihmisen kanssa tekemisissä etkä ole antanut yhteystietojasi kenellekään ja olet varma että kukaan tuttavasi ei ole laittanut kuvaasi omaan someensa ja selaat nettiä täysin anonyymisti tor verkon kautta voi jonkin aikaa olla pieni sauma välttyä ettei sinusta ole Zuckerbergillä tietoja.

Ei ole kukaan tuttava laittanut pärstääni someen. Oma puhelimeni on nokia 3310, että siltä on turha udella nimeäni. Olen kyllä niin onnellinen valinnoistani :)

-eri

Olet kieltämättä tehnyt kaiken sen, mitä ihminen itse voi tehdä asian hyväksi, mutta nykymaailmassa mikään ei takaa 100% turvaa hakkerointia ja eri lähteistä hakkeroitujen tietojen yhdistelyä vastaan.

toinen eri

Vierailija
71/82 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän äänestit nykyistä äärioikeistoa vai mitä. Lopetaa suuren osan vartijoista ja poliiseista. Jo nyt sman tekee kyllä älykännykkä joten eisse paljon muuta kun tiedetään kenen päällä mkaat kullonkin sekunnin tarkuudella tai missä olet kulkenut viimeisen kuukauden aikana. Tää on sitä nykyhallituksen mainostamaa koneslitekniikaa eli massiivisia vakoilukeskuksia suomeen kun muut eivät tällaista hyväksy. Työllistää pari vartijaa ei muuta.

Vierailija
72/82 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mahdollista 

Vierailija
73/82 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo edes käytännössä toimisi? Mistä edes tunnistaisi ihmiset nimineen? Ottaen huomioon ettei kaikki ole somessa kuvineen. Vai viranomais rekisteristä ottaisi tiedot? Ei tuu toimimaan tuo koko systeemi😂 

Tuo on keksitty aloitus. 

Vierailija
74/82 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

En minäkään ole somessa, mutta minusta on tehty omalla kuvalla useita lehtijuttuja ja muita artikkeleita, niin naamakuvan löytää helposti.

Vierailija
75/82 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole yhtään someprofiilia netissä, eikä kuvia. En myöskään esiinny kenenkään muun sometileillä ollenkaan. Olen sitä sukupolvea missä lapsena kun joku kaivoi kameran esiin, ihmiset hajaantuivat piiloon.

Vierailija
76/82 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Kaikiltako olet kysynyt? Se on toki mahdollista, ettei netissä ole kuvaasi johon olisi nimesi liitetty, mutta se ettei siellä olisi yhtäkään kuvaa sinusta on aika mahdotonta. Oma jo edesmennyt tätini vältteli somea ja älypuhelimia kuin ruttoa, mutta niin vaan hänenkin kuviinsa olen törmännyt, kotikuntansa instagram-tilillä jossain yleisötapahtumissa, lisäksi vanha koulukaverinsa on laittanut vanhoja luokkakuvia facebookiin. 

Vierailija
77/82 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
78/82 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se näyttää kaikki naiset ilman meikkiä ja hiuksia ja sitten ette enää pidäkään näyttävistä maalipytyistänne?

Ja ilman vaatteita. 

Vierailija
79/82 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmaiset mammat täällä jo paniikissa. 😂

Vierailija
80/82 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nimeä ja naamaa ei voi yhdistää kuin virallisista rekistereistä, joten saan edelleen liikkua tunnistamattomana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän