META tuomassa älylaseihin kasvojentunnistusohjelman, eli kun kävelet kadulla tietää älylasihyypiö nimesi
Kommentit (55)
ei ole nimeen liitettyjä julkisia profiileja tai mitään profiileja, joten siinäpähän arvailevat.
Täytyyhän sen hakea kuvan tiedot jostain ja luultavasti jos olet rekisteröitynyt kuvallasi Facebookkiin hakee sieltä. Minä en ole enkä minnekään muuallekaan. Viranomaistietoihin ei pääse.
Minä ostan heti sellaiset jos niihin tulee sellainen tekoälytoiminto joka riisuu hemaisevat leidit alasti. 😉
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan heti sellaiset jos niihin tulee sellainen tekoälytoiminto joka riisuu hemaisevat leidit alasti. 😉
Ja algoritmi funtsii itse hemaisevuuden?
Olikin ajatuksen hankkia seuraaviksi laseiksi älylasit ja vahvuuksilla tietty!👍
Haha 😂 😂 😂 Vihreäpöksyisten paranoidien piposarujen tarkkailulasit Ape Escapesta eivät ole enää science fictionia.
Vierailija kirjoitti:
Täytyyhän sen hakea kuvan tiedot jostain ja luultavasti jos olet rekisteröitynyt kuvallasi Facebookkiin hakee sieltä. Minä en ole enkä minnekään muuallekaan. Viranomaistietoihin ei pääse.
Eihän toi mitään auta. Et ole kuullut varjoprofiileista?
Ainoastaan jos olet elänyt täysin yksin ja et ole kenenkään some ihmisen kanssa tekemisissä etkä ole antanut yhteystietojasi kenellekään ja olet varma että kukaan tuttavasi ei ole laittanut kuvaasi omaan someensa ja selaat nettiä täysin anonyymisti tor verkon kautta voi jonkin aikaa olla pieni sauma välttyä ettei sinusta ole Zuckerbergillä tietoja.
Se näyttää kaikki naiset ilman meikkiä ja hiuksia ja sitten ette enää pidäkään näyttävistä maalipytyistänne?
Sairasta. Toivottavasti niistä tulee laittomia Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Sairasta. Toivottavasti niistä tulee laittomia Suomessa.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Stalkkaajan unelma.
Ja valtiollisten toimijoiden.
Nuo kun leviää laajalle ja yhdistetään passien kuvarekisteriin ja valvontakameraverkkoon niin kelpaa poliisien jäädä asemalle mussuttamaan donitseja ja antaa tekoälyn paikantaa ihmisten liikkeitä jos ei itse jaksa ruutuja katsella.
Eihän sinulla ole mitään salattavaa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se sitten riisuu myös sammakon muotoiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oiva tilaisuus hakkeroida tirkistelijän lasit tulkitsemaan kaikki vanhat kurttuiset mummot hemaiseviksi.
Kasvojentunnistus ei ole laillista tällä mantereella muualka kuin rikostutkinnassa, eikä naamahaku toimi kun ei ole sellaista tietokantaa.
"Riisuminen" perustuu tekoälyyn joka tekee pahoja virheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, ne algoritmit tuntee jo nyt sut psremmin kuin sä itse. Kyllä ne senkin osaa päätellä minkä näköisistä ihmisistä todennäköisesti diggaat.
Vierailija kirjoitti:
Etpä ole apina kauas päässyt pesäpuustasi. Etkä kosketusetäisyydelle naista.
Mitäs kun naiset riisuu sinut älylaseilla ja nauraa porukalla 😂
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan siellä omalla nimellä ja naamalla olisi, asdf0987?
Mun profiilikuva on Ukrainan lippu. Siinähän yrität.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etpä ole apina kauas päässyt pesäpuustasi. Etkä kosketusetäisyydelle naista.
Mitäs kun naiset riisuu sinut älylaseilla ja nauraa porukalla 😂
Sittenhän siinä nauraa. Ei kiinnosta pätkääkään.
Vttu mitä rottia noi tech brot on:
The internal memo also said the "political tumult" in the United States was good timing for the feature's release. NYT quoting from the document out of Meta's Reality Labs:
The plan is a turnaround for the company five years ago, Facebook shut down its facial recognition system for tagging people in photos on its social network, citing a need to find "the right balance" for a technology that raises privacy and legal concerns.