Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalaiset naiset eivät pidä koskaan hauskaa? Ollaan vain kotona eikä käydä missään

Vierailija
14.02.2026 |

Ruoat tilataan kotiin

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän useinkin hauskaa. Asun talossa, jossa on neljä asuntoa plus iso aidattu piha, ja jokainen naapuri on mun ystäväni. Yhden olen tuntenut 28 vuotta. Meillä on myös paaaljon yhteisiä kavereita kaikkien kanssa, joten etenkin kesäisin talossa ramppaa väkeä enemmän kuin lähibaarissa. Rauhassa saa olla jos siltä tuntuu, mutta on myös mahtavaa kun vaan kävelee kotipihalleen ja aina on seuraa, grillaamaan, pelaamaan mölkkyä, Aliasta, krokettia, tietovisaa. Viettämään leffailtaa tai jauhamaan pjaskaa, pelaamaan korttia ja juomaan viinaa. Ihan vaan juttelemaan.

En näe mitään syytä lähteä esimerkiksi just baariin. Liput suunnilleen kaikkiin tapahtumiin maksavat nykyään aivan naurettavasti. Onneksi kesällä järjestetään parit festarit aivan vieressä sijaitsevalla kentällä ja musiikki kuuluu aivan selvästi tänne asti.

Ei se, ettei "käy missään" tarkoita, että elämä olisi tylsää.

Niin, ja ruokaa tilasin kotiin viime vuonna kaksi kertaa. Tykkään leipoa ja laittaa ruokaa.

Ap saa rauhassa olla kateellinen.

Ps. Kaikki kolme naapuriani ovat miehiä, eivätkä hekään käy missään. Mieti sitä.

Vierailija
102/106 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona on turvallista olla. Joskus käyn ystävän kanssa lenkillä, kahvilassa, museoissa, kirjastossa, konsertissa yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinä olet päättämään, mikä on hauskaa?

Mulla on hauskaa kotona. 

Vierailija
104/106 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin viikolla hän on tehtaillut näitä aloituksia joka saatanan päivä ja valittanut ettei näy enää missään.

Mistä tiedät, että kyseessä on sama henkilö?

Usein joku toinen voi tehdä saman aloituksen, kun on nähnyt aikaisemman otsikon mutta ei muista nähneensä, vaan aihe on jäänyt alitajuntaan mietityttämään.

Ja miten paljon te "samoista" aloituksista ärsyyntyvät oikein vietätte aikaa palstalla? Voisiko ärsyyntymisen syy ollakin siinä, että on oltu palstalla liian paljon?

Vierailija
105/106 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että se on just niin!!

Vierailija
106/106 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No money, no funny 😁 muutoin kävisin vaikka missä ja tekisin vaikka mitä