Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset naiset eivät pidä koskaan hauskaa? Ollaan vain kotona eikä käydä missään

Vierailija
14.02.2026 |

Ruoat tilataan kotiin

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies enkä käy koskaan muualla kuin kaupassa.  

22/34 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme syntyneet melankoolisiksi .En juo itse joten minut lasketaan tylsänä kapakkakumppanina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa mieheltä jonka pitäisi saada joku hyväksikäytettävä/raiskattava

Vierailija
24/34 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pllun jakaminen kännissä kännisille miehille ei ole hauskaa. 

Vierailija
25/34 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos sinulla on erilainen käsitys hauskanpidosta kuin noilla naisilla? Onko oikeasti hauskaa mennä haisevaan meteliseen baariin ja vetää kännit, saada turpaan nakkikioskilla ja oksentaa rappukäytävään? Miehillä on usein kummallinen käsitys hauskasta!

Vierailija
26/34 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi ajattelet, että kotona ei voisi olla hauskaa? Vai oletko sis joku tyypillinen suomijuoppo, jolle "hauskanpito" on ryyppäämistä porukalla kodin ulkopuolella?

Voisiko kommentti olla yhtään maalaisempi? Käyn jatkuvasti ulkona kaupungilla mutta humalassa olin viimeksi ollessani teekkari.

Vierailija
27/34 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskee lähes kaikkia suomalaisia. Ei haluta nähdä ystäviä eikä haluta mennä mihinkään. 

Liikaa vaivaa.

Vierailija
28/34 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele hauska? Minusta on hauskaa olla kotona. Minä olen maksanut tämän taloni, (Avio eron myötä kahdesti.)tykkään kokkailusta etc. Onko sinulle hauska esim. baareissa lorviminen, minulle ei. Vaiko leffojen katselu. Minä katson kotona, keitän välillä kaffet med grädde, taikka teen poppareita, joskus käyn jopa tupakilla (Hyi,hyi, tuhma poika!) voinpa ottaa kylmän olusen. Ja minusta se on ihan pirun hauskaa...

Vierailija
29/34 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kotona voi olla hauskaa?

Vierailija
30/34 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää alko vastailemaan tälle trollille, poistoon vaan suoraan.

Jostain syystä Mode suosii tätäKIN jankkaajaa.

Vierailija
31/34 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en halua olla tekemisissä ihmisten kanssa. Vain pakolliset asiat hoidan. Esim kauppa. Olen erakko. Ihmiset on ärsyttäviä, varsinkin Ap:n kaltaiset idiootit. Parempi vaan pysyä kaukana ihmisistä. Niistä ei ole kuin harmia. Ainoa asia joka tuottaa iloa minulle on eläimet. 

Mustakin on kiva rääkätä niitä...

Vierailija
32/34 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos sinulla on erilainen käsitys hauskanpidosta kuin noilla naisilla? Onko oikeasti hauskaa mennä haisevaan meteliseen baariin ja vetää kännit, saada turpaan nakkikioskilla ja oksentaa rappukäytävään? Miehillä on usein kummallinen käsitys hauskasta!

Niin! Itte oon ukkeli ja pitkään ihmetellyt sitä että nykyään sanoina hauska ja ryypätään ovat synonyymeja, minusta ei...

Vierailija
33/34 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi julkisuuden henkilö kuulemma sanoi, että köyhät asuvat kerrostalossa. Me ollaan köyhiä.

Vierailija
34/34 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri leikkasi naisilta ansiosidonnaisen. Ei ole rahaa lähteä mihinkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä