Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalaiset naiset eivät pidä koskaan hauskaa? Ollaan vain kotona eikä käydä missään

Vierailija
14.02.2026 |

Ruoat tilataan kotiin

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Eilen oli paljon naisia, nuoriakin (siis kakskymppisiä) pitämässä hauskaa Hurman keikalla Ruusulinnassa. Tuo bändi näyttää vetävän lavatansseihin mukaan nuoria naisia.

Nuorista miehistä oli taas kerran pulaa.

Nuoret miehet ei osaa tannsia enää. Eikä lähde lavatansseihin ollenkaan.

Vierailija
42/95 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä nuoret naiset pitävät hauskaa keskenään, ja sekös ap:tä vituttaa https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011767059.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, täällä kotona on hauskaa. Ja kylläkin kävin kirjastossa ja lenkillä. En ole vankina.

44/95 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn enemmän ulkomailla ulkona.

Suomessa en tykkää oikein käydä kalliit hinnat ja olen kokenut Suomessa liikaa seksuaalista ahdistelua julkisilla paikoilla.

Ulkomailla olen saanut olla rauhassa  ja miehet ovat herrasmiehiä

Vierailija
45/95 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on susta hauskaa? Mua ei ainakaan kiinnosta mikään kännäily tai baareilu tai bilettäminen. Mulle hauskaa tekemistä on vaikka museossa käynti tai luontoretki. Ei kiinnosta jos olen tästä syystä jonkun mielestä tylsä, ne bilettäjätkin on mun mielestä tylsiä.

Vierailija
46/95 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pitää hauskaa keskenään tai yksin. Miehiä ei ole ennenkään hauskanpitoon tarvittu.

Vierailija
47/95 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi tylsä elämä on tuota kaikilla. Kuulluu eloon.

Vierailija
48/95 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne ne ruuat pitäisi tilata jos ei kotiin? Naapuriinko?

Vierailija
49/95 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn enemmän salilla ja kirjastoissa, luonnossa.. 

Vierailija
50/95 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse ruoat. Mulla on hauskaa mieheni kanssa.

Vierailija
51/95 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkka some väitäis muuta ;)

Vierailija
52/95 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen ihmisiä ihan tarpeeksi töissä. Minulla ei ole kotona yhtään tylsää. Nukun hyvin, treenaan kotona, tanssin kotona, teen itse ruokani, kuuntelen musiikkia, siivoon jne.. 

Tänään kävin ostamassa itselleni kukkia. 

Täytyy olla hyvin levoton sielu, jos ei viihdy kotona ja omien ajatuksien kanssa. 

Vierailija
53/95 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukutaan huoraksi, jos lähtee pitämään hauskaa ja jättää miehen + lapset keskenään.

Vierailija
54/95 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on varmaan se sama tyyppi joka jankkaa naisista koko ajan. Naiset sitä ja naiset tätä. Miksi naiset lässyn lää! Olisi hyvä jos koko ihmiskunta tuhoutuisi niin loppuisi tämä jatkuva sukupuolipaska! Ihmiset on syvältä!

Riittää kun nämä incelit tuhotaan.  Työn alla vielä 

Vierailija
55/95 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittelu maksaa liikaa. Vielä 10v sitten oli varaa käydäkin jossain. Nyt jo leffalippu maksaa enemmän kuin monen tuntipalkka, kalja maksaa baarissa jo kympin ja ravintolat ovat kalliita. Nyt nuo kaikki ennen muidenkin kuin hyvätuloisten ulottuvilla olevat asiat. Ovat liian kalliita monille mikä näkyy konkursseina.

Vierailija
56/95 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee halvemmaksi katsoa konsertteja netistä ja teen siihen kylkeen aiheeseen sopivat safkat.

Vierailija
57/95 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme käy missään, koska jos niin tekisimme palstainkkelit vinkuisivat täällä, että käymme huoraamassa ja jakamassa persettämme, koska sellaisia suomiakat ovat nih. Eli harmittaako Ap:tä ettei pääse haukkumaan naisia?

Vierailija
58/95 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos arkielämä ei olis tylsää, niin meistä tuskin kukaan kirjoittelis jollekkkin vauvapalstalle=)

Vierailija
59/95 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi ajattelet, että kotona ei voisi olla hauskaa? Vai oletko sis joku tyypillinen suomijuoppo, jolle "hauskanpito" on ryyppäämistä porukalla kodin ulkopuolella?

Voisiko kommentti olla yhtään maalaisempi? Käyn jatkuvasti ulkona kaupungilla mutta humalassa olin viimeksi ollessani teekkari.

Nykyisessä asuinpaikassani hauskanpito tarkoittaa nimenomaan kännäämistä. Muilla tavoin ei voi olla hauskaa. (Täällä onkin paljon ihmisiä, jotka elävät kulissielämää ja siihen kai sitten tarvitaan kännejä, että jaksaa pitää ylhäälä valheiden verkkoa) Kyseessä kaupuki. Eri. 

Vierailija
60/95 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin ei ole kodin ulkopuolella mitään mitä itse pitäisin hauskana aktiviteettina. Ilmeisesti liian pieni paikkakunta ja/tai liian sivistymättömät ihmiset, jotka eivät innostu korkeaulttuurista vaan kaikessa pitää olla alkoholi mukana. En viihdy päihtyneiden ihmisten parissa. Ärsyttää se vanhan viinan ja toisaalta tupakan ja uuden viinan hajujen kakofonia ja ihmisten huono käytös kännissä. 

Kotona keksin koko ajan kaikenlaista hauskaa.