Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalaiset naiset eivät pidä koskaan hauskaa? Ollaan vain kotona eikä käydä missään

Vierailija
14.02.2026 |

Ruoat tilataan kotiin

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on varmaan se sama tyyppi joka jankkaa naisista koko ajan. Naiset sitä ja naiset tätä. Miksi naiset lässyn lää! Olisi hyvä jos koko ihmiskunta tuhoutuisi niin loppuisi tämä jatkuva sukupuolipaska! Ihmiset on syvältä!

Mitä väliä sillä on, mikä tyyppi ap on? Vastaa vain kysymykseen tai mene pois.

Että sieppaa ihmiset, jotka ei voi koskaan keskittyä olennaiseen vaan kulkevat ketjusta toiseen provosoitumassa.

Arvaisin että tässä ärsyttää aloittajan toistuva tapa kirjoittaa ikäänkuin hänelle ei olisi vastattu samoihin kysymyksiin jo useasti aiemminkin. Provon soimaaninen on hyödytöntä. Ilmoittaa asiattomaksi tai ohittaa kiinnittämättä huomiota.

Näetkö jostain, että kirjoittaja on jo aiemmin tehnyt samanlaisen aloituksen tai kysynyt asiaa jossain ketjussa? Minä en nimittäin näe.

Vierailija
82/95 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein hauskinta minulla on kotona. Kun työviikko loppuu haluan olla rauhassa. Arki-iltoina kutsun ystäviä/sisaruksia käymään tai vierailen heidän luonaan sekä käyn yhtenä arki-iltana salilla. Perjantaina käyn salilla ja kaupassa. Viikonloppuna en käy kahteen päivään missään, se on luksusta. Luen kirjoja, kuuntelen musiikkia, katson elokuvia, teen käsitöitä ja kotitöitä, joogaan ja nautin omasta rauhasta. Vuosikymmeniä elämästäni olen toiminut näin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on varmaan se sama tyyppi joka jankkaa naisista koko ajan. Naiset sitä ja naiset tätä. Miksi naiset lässyn lää! Olisi hyvä jos koko ihmiskunta tuhoutuisi niin loppuisi tämä jatkuva sukupuolipaska! Ihmiset on syvältä!

Mitä väliä sillä on, mikä tyyppi ap on? Vastaa vain kysymykseen tai mene pois.

Että sieppaa ihmiset, jotka ei voi koskaan keskittyä olennaiseen vaan kulkevat ketjusta toiseen provosoitumassa.

Arvaisin että tässä ärsyttää aloittajan toistuva tapa kirjoittaa ikäänkuin hänelle ei olisi vastattu samoihin kysymyksiin jo useasti aiemminkin. Provon soimaaninen on hyödytöntä. Ilmoittaa asiattomaksi tai ohittaa kiinnittämättä huomiota.

Näetkö jostain, että kirjoittaja on jo aiemmin tehnyt samanlaisen aloituksen tai

Tälläkin viikolla hän on tehtaillut näitä aloituksia joka saatanan päivä ja valittanut ettei näy enää missään.

Vierailija
84/95 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän ei ole mitään ongelmaa, että muualta tulevat miehet tuovat Suomeenkin uskontonsa opin, jossa naiset eivät saa poistua kotoa ilman miehen lupaa.

Vierailija
85/95 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskee lähes kaikkia suomalaisia. Ei haluta nähdä ystäviä eikä haluta mennä mihinkään. 

Oletko tehnyt gallupin läpi Suomen vai mistä tiedät?

Vierailija
86/95 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva se viikko käyn kavereiden kanssa vähintään kahvilla. Parit keikkaliput ostettu taas  ja useammalla keikalla olen käynyt vuoden sisään. Myös urheilua olen käynyt katsomassa. En istu kotona. 

Vierailija
87/95 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt on kenenkin mielestä "hauskaa". Mä tykkään olla kotona jonka olen tehnyt viihtyisäksi, rakastan käydä metsässä kävelyllä/pyöräilyllä joka päivä, tykkään olla mökillä, soudella, olla kalalla, istua rannalla/terassilla järvelle katsellen, seurata lintujen, oravien, porojen ym touhuja, kulkea metsässä porojen poluilla, eväät mukana.. Nuo on mun "hauskaa".. 

Vierailija
88/95 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkään ei käy oikein missään. Kun vielä deittailin tinderien ym kautta, 95% miehistä harrasti vain saunomista omassa kotona. Ainoa treffiehdotus suurella osalla 40-70 vuotiailla miehillä oli kutsu tulla saunomaan hänen luokse. Ventovieraan ihmisen luo jonnekin todella perä...hikiälle? Miksiköhän ovat vuodesta toiseen yksinäisiä. 

Vierailija
89/95 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on hyvä olla.

Vierailija
90/95 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehetkään ei käy oikein missään. Kun vielä deittailin tinderien ym kautta, 95% miehistä harrasti vain saunomista omassa kotona. Ainoa treffiehdotus suurella osalla 40-70 vuotiailla miehillä oli kutsu tulla saunomaan hänen luokse. Ventovieraan ihmisen luo jonnekin todella perä...hikiälle? Miksiköhän ovat vuodesta toiseen yksinäisiä. 

Miehen luo "saunomaan". Juu ei, ennemmin olen omassa rauhassa kotonani. 

Vierailija
91/95 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vaan pedarit mieleen.

Vierailija
92/95 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöminen=hauskapintoa  nykysin(naisille siis)

Vierailija
93/95 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun voi syödä yksin jakamatta toisille.

Vierailija
94/95 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän ei ole mitään ongelmaa, että muualta tulevat miehet tuovat Suomeenkin uskontonsa opin, jossa naiset eivät saa poistua kotoa ilman miehen lupaa.

Suomalainen nainen saa valita poistuuko yksin kotoaan vai ei, ja kenen kanssa elämänsä viettää, siinä on iso ero. 

Vierailija
95/95 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä ystäviä, jos niitä olisi.