Miksi suomalaiset naiset eivät pidä koskaan hauskaa? Ollaan vain kotona eikä käydä missään
Kommentit (27)
Älkää alko vastailemaan tälle trollille, poistoon vaan suoraan.
Ottakaa naiset mallia hauskanpidosta:
Huvipuistot on kiinni talvella 😭
Mulla on hauskaa kotona enkä tilaa ruokia, teen itse.
Missähän sä asut. Mä oon käynyt tänään kahdesti koiran kanssa lenkillä ja lähden kavereiden kanssa kohta iltaa viettämään ravintolaan.
Koskee lähes kaikkia suomalaisia. Ei haluta nähdä ystäviä eikä haluta mennä mihinkään.
Koska en halua olla tekemisissä ihmisten kanssa. Vain pakolliset asiat hoidan. Esim kauppa. Olen erakko. Ihmiset on ärsyttäviä, varsinkin Ap:n kaltaiset idiootit. Parempi vaan pysyä kaukana ihmisistä. Niistä ei ole kuin harmia. Ainoa asia joka tuottaa iloa minulle on eläimet.
Ei ole rahaa. Enkä todellakaan tilaa ruokia kotiin, ei ole siihenkään rahaa. Käyn kaupassa ja kirjastossa, siinä mun elämänilot.
Just olen lähdössä kaverin kanssa syömään ja valofestareille. Käyn ulkona vähintään kerran viikossa.
miksi ajattelet, että kotona ei voisi olla hauskaa? Vai oletko sis joku tyypillinen suomijuoppo, jolle "hauskanpito" on ryyppäämistä porukalla kodin ulkopuolella?
Vierailija kirjoitti:
ruma lehmä
Äläpäs nyt, juuri kävin 8 km kävelyllä😄
Sinkulla on turvallisinta kotona.
Ap on varmaan se sama tyyppi joka jankkaa naisista koko ajan. Naiset sitä ja naiset tätä. Miksi naiset lässyn lää! Olisi hyvä jos koko ihmiskunta tuhoutuisi niin loppuisi tämä jatkuva sukupuolipaska! Ihmiset on syvältä!
Tykkään laiskotella kotona.Kotona on niin mukavaa!
Miksi pitäisi pitää hauskaa. Elämä on näköjään todella vakava asia loppujenlopuksi. Voi yrittää olla hauska ja vilpitön ihminen esim. työyhteisössä. Mutta joku kateellinen ampuu sut valheilla, keksityillä jutuilla ja panettelulla alas. Kokemusta on tällaisesta työpaikasta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä nainen on kotona.
Olemassaolo on liian kallista Suomessa.