Miehelle ei saa koskaan huomauttaa mistään. Suuttuu aina
Olen aivan varma, että hän ei imuroinut TV-tason takaa. Sanoin hänelle siitä ja hän alkoi räyhätä, että siivoa paskanaama itse, jos ei kelpaa jne. Olen itkenyt nyt 2 tuntia eikä edes anteeksipyyntöä ole tullut siitä huutamisesta.
Kommentit (24)
Mutta jaksat ja haluat silti edelkeen kutsua ja pitää häntä miehenäsi? Etkä vaikka mies- lapsena? - Kuullostaa raskaalta tapaukselta
Sinkkumies
Nämä aloitukset saavat minut aina tyytyväiseksi siitä, että en halua enää parisuhdetta. 20 vuotta naimisissa ja sitä ennen liuta miehiä riittää. Tiedän mitä se on. Ei kiitos enää ikinä.
Miesten tulee hyväksyä naisselittäminen mutta naisten ei tarvitse hyväksyä miesselittämistä. Tämä johtuu siitä, että miehet ovat etuoikeutettu sukupuoli joka sortaa naisia.
Miehen tekemä naisvihaprovo jälleen kerran.
Eron jälkeen ensimmäinen ilta omassa vuokrakerrostaloasunnossa oli ihanan rauhallinen. Olo oli niin levollinen. Ei tarvinnut pelätä mitä mies seuraavaksi sanoo, tekee tai jättää tekemättä. Viimeiset avioliittovuodet oli hiljaista itkua.
Älkää kommentoiko. Tää on jonkun ukkelin tekemä.
Onko Persuinceli Piilosilla taas, kenties aloittanut ketjun? hih hih
Älä huomauttele niin ei tule ongelmia.
Sinne tason taakse ei kukaan katso. Imuroi itse tai ole tyytyväinen että miehes edes imuroi.
Vierailija kirjoitti:
Ja itkeminen auttaa mihin?
Sehän auttaa kaikkeen, maailman suurin vesivoimala. Naisen kyyneleet.
Vierailija kirjoitti:
Sinne tason taakse ei kukaan katso. Imuroi itse tai ole tyytyväinen että miehes edes imuroi.
Mutta tiskikone pitää täyttää juuri kuten mies sanoo, auta armias jos on lusikka mennyt haarukan paikalle.
Suomalaiset miehet ovat yleensä huonoitsetuntoisia ja hiton herkkähipiäisiä, joilta puuttuu itseironia.
Pelkäätkö kuolemaa? Jos pelkäät niin juokse.
Kyllä ne on naiset joille ei kestä huomauttaa mistään. Se on heti pitkä pihtaaminen jos erehtyy jotain sanomaan.
Olen itse sitä mieltä, että yhteiselossa kannattaa valita ne "taistelunsa". Jokaisesta asiasta ei kannata huomauttaa ja jos mies ei yllä imuroinnissa vaatimallesi tasolle, kannattaa imuroida itse tai sitten oppia sietämään miehen imuroinnin jälkeä.
Meillä miehellä kyllä on aina vihainen vastaus valmiina, jos harvoin jotain pyydän tai sanon ihan asiasta, jonka koen itselleni tärkeäksi.
Niin, miehesi on ihan oikeassa. Siivoa paskanaama itse, jos ei kelpaa.