Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle ei saa koskaan huomauttaa mistään. Suuttuu aina

Vierailija
14.02.2026 |

Olen aivan varma, että hän ei imuroinut TV-tason takaa. Sanoin hänelle siitä ja hän alkoi räyhätä, että siivoa paskanaama itse, jos ei kelpaa jne. Olen itkenyt nyt 2 tuntia eikä edes anteeksipyyntöä ole tullut siitä huutamisesta. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä aloitukset saavat minut aina tyytyväiseksi siitä, että en halua enää parisuhdetta. 20 vuotta naimisissa ja sitä ennen liuta miehiä riittää. Tiedän mitä se on. Ei kiitos enää ikinä.

Itse ajattelin vielä samoin vuosi sitten. 25 vuoden liitto narsistisen miehen kanssa. Vaan vannomatta paras, löysin tosi ihanan 5- kymppisen miehen puolivahingossa. Asutaan omissa asunnoissa ja näin on hyvä. Saa omaa aikaa kun haluaa eikä tarvitse nähdä joka päivä. Saa vastata omasta asunnosta ja omasta taloudesta. En huolehdi miehen asunnosta joten elämä on helppoa. Nyt voi poimia ns rusinat pullasta.

Vierailija
22/24 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Minä olen mies, enkä todellakaan suutu, joten lopeta leimaaminen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se on että vaikka naisen kanssa yrittäisi olla kunnioittaen niin sitä kunnioitusta ei saa kyllä takaisinpäin ja alkaa ihmeellinen alashakkaaminen.

Vierailija
24/24 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä aloitukset saavat minut aina tyytyväiseksi siitä, että en halua enää parisuhdetta. 20 vuotta naimisissa ja sitä ennen liuta miehiä riittää. Tiedän mitä se on. Ei kiitos enää ikinä.

Itse ajattelin vielä samoin vuosi sitten. 25 vuoden liitto narsistisen miehen kanssa. Vaan vannomatta paras, löysin tosi ihanan 5- kymppisen miehen puolivahingossa. Asutaan omissa asunnoissa ja näin on hyvä. Saa omaa aikaa kun haluaa eikä tarvitse nähdä joka päivä. Saa vastata omasta asunnosta ja omasta taloudesta. En huolehdi miehen asunnosta joten elämä on helppoa. Nyt voi poimia ns rusinat pullasta.

Milenkiinnosta kysyn, että miten narsismi ilmeni? Miten miehesi käyttäytyi? Ystäväni taannoin tokaisi, kun ohimennen valitin jotain asiaa miehestäni, että no ei mikään ihme, kun on kuitenkin narsisti. Jäin miettimään tuota, että mistä sen voi päätellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme